تیم ملی کشتی فرنگی در حالی با دو نقره و یک برنز و کسب عنوان چهارمی تیمی به کار خود پایان داد که بار دیگر صدای اعتراض مخالفان بنا بلند شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ضربان قلب فرد مورد آزمایش به طور قابل توجهی افزایش یافته و در دمای ۴۰ درجه سانتی گراد یک لیتر خون اضافی در دقیقه نسبت به دمای ۲۱ درجه سانتی گراد در بدن اش پمپاژ می‌شود. این فشار اضافی بر قلب دلیل افزایش مرگ و میر ناشی از حملات قلبی و سکته در هنگام افزایش دما است.
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
مقامات رژیم صهیونیستی که دستشان به خون مردم فلسطین آغشته است در واکنش به حملات وحشیانه شهرک نشینان صهیونیست به کرانه باختری، اشک تمساح ریختند.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
رئیس‌جمهور اوکراین اعلام کرد روند پیشروی ارتش این کشور در ضد حملات خود قابل قبول نیست.
یک مقام اطلاعاتی اوکراین می‌گوید این کشور در قبال حمله به پایتخت خود اقدام تلافی‌جویانه در پیش خواهد گرفت.
طالبان قصد دارد با تبلیغات گسترده از موضوع حق‌آبه برای تحریک شهروندان و کسب پشتیبان برای خود بهره می‌گیرد. حملات اخیر مرزی نیز در همین راستا قابل تحلیل است. قبل از طرح مساله حق‌آبه از سوی ایران، گزارش‌ها از اقدام طالبان به حملات مرزی نیز حکایت دارند
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان حملات ارتش این کشور به انبارهای تسلیحاتی اوکراین با موشک‌های نقطه‌زن، بخش قابل توجهی از زرادخانه کی‌یف منهدم شده است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین که قصد انجام مجموعه‌ای از حملات تروریستی سطح بالا در کریمه را داشت، متلاشی شد.
فلاحت پیشه گفت: هرچند موضوع حجاب یک موضوع قابل بحث در کشور است ولی الآن بیش از حجاب برخی مشکلات دیگر نظیر حملات به برخی مدارس مهم است، در جایی که هنوز قانون حجاب در کشور وجود ندارد چگونه فرمانده انتظامی کشور اعلام می‌کند که با بی‌حجابی برخورد صورت بگیرد.
پس ازهتک حرمت صهیونیست‌ها به ساحت مسجد الاقصی واکنش «سخت» از سمت مقاومت در نوار غزه امری قابل پیش‌بینی بود؛ اما حملات عصرگاه پنج‌شنبه از مرزهای شمالی تمام محاسبات را در تل‌آویو را تغییر داد.
در هفته‌های اخیر، دو موسسه امنیت سایبری گزارش دادند که روسیه در حال برنامه‌ریزی برای تشدید حملات سایبری علیه اوکراین است. هفته گذشته، گروه آنالیز تهدید‌های گوگل اعلام کرد که این گروه «به‌شدت اطمینان دارد» که اگر وضعیت میدان جنگ در سال ۲۰۲۳ به نفع اوکراین باشد، مسکو «حملات مخرب سایبری خود را به‌طور قابل توجهی افزایش خواهد داد.»
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
نیمار پس از جام جهانی دیگر نشانی از فرم خوب چند ماه قبل خود ندارد و همین باعث شده تا موج جدیدی از انتقادات علیه او در فرانسه شروع شود.
تصاویر ماهواره‌ای Maxar از شهر ماریوپول در شرق اوکراین، که در مارس ۲۰۲۲ و نوامبر ۲۰۲۲ گرفته شده است، تغییرات متعددی را نشان می‌دهد که از زمان محاصره این شهر توسط روسیه در ماه مارس و خسارات گسترده ناشی از هفته‌ها حملات هوایی و توپخانه‌ای رخ داده است. بر اثر بمباران‌ها در سرتاسر شهر، ده‌ها ساختمان بلندمرتبه تخریب شده یا آسیب‌دیده است. یک مجتمع نظامی جدید روسیه در مرکز شهر ساخته شده است و قبرستان اصلی شهر گسترش قابل توجهی در تعداد قبر‌های خود داشته است.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حملات موشکی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
از دقایقی قبل یگان توپخانه‌ای نیروی زمینی سپاه پاسداران در حال حمله راکتی و توپخانه‌ای به مقر تروریست‌های تجزیه‌طلب در اقلیم کردستان است.
در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
اعتراضات شدید هواداران سپاهان قبل، حین و بعد از بازی با ذوب‌آهن حملات رسانه‌ای دو باشگاه را در پی داشت.
مشاور ویژه رئیس جمهور سوریه به موضع گیری در قبال حملات رژیم صهیونیستی به غزه پرداخت.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.
رژیم صهیونیستی دقایقی قبل حمله ددمنشانه ای را به غزه آغاز کرده است که تاکنون شماری از فلسطینی بر اثر این حملات زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ