نمایندگی ایران در سازمان ملل سکوت معنادار آمریکا و انگلیس در قبال حملات سایبری به زیرساخت‌های غیرنظامی ایران را محکوم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان با انتشار مطلبی در صفحه شخصی خود در فضای مجازی با قربانیان سیل در کره جنوبی ابراز همدردی کرد.
دادگاه بین‌المللی دادگستری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کانادا، بریتانیا، سوئد و اوکراین ایران را به این دادگاه کشانده‌اند تا به خانواده‌های مسافران هواپیمای مسافربری که در سال ۲۰۲۰ در ایران سقوط کرد، خسارت بپردازد.
فاطمه دانشور، مدیرعامل موسسه خیریه مهرآفرین گفت: بعد از روی کار آمدن طالبان، موج مهاجرت خانواده‌ها از افغانستان بالا گرفت. بخش زیادی از کودکان کاری که ما می‌بینیم، کودکان مهاجرند. شاید بتوان گفت بیش از ۹۵ درصد از کودکان کار، مهاجران افغانستانی‌اند. البته در کنار آن‌ها هم کودکان ایرانی سهمی دارند.
براساس اعلام فرمانده کل انتظامی کشور، از ابتدای سفر‌های نوروزی تا عصر دیروز ۴۷۰ کشته در تصادفات جاده‌ای داشتیم.
مرد ۲۴ساله ساکن لس‌آنجلس به نام امیرحسین گلشن، حساب کاربری زنان مشهور «تاثیرگذار» را در اینستاگرام از طریق تعویض سیمکارت آنان تصاحب و سپس با درخواست دریافت پول و ویدئو‌هایی با مضامین جنسی از قربانیان برای پس‌دادن حساب‌های اینستاگرام آنان، اخاذی می‌کرده است.
خاتمی نوشت: مردم ناراضی و به‌خصوص جوانان عزیز که در این برهه از زمان حضور اعتراض‌آمیز خود را بیش از پیش نشان داده‌اند، بزرگترین قربانی این فضای دو قطبی هستند، قطبی که اصلا آن‌ها را نمی‌بیند و اگر ببیند آن‌ها را آشوبگر و اختشاشگر می‌داند و قطب دیگر که می‌کوشد از این ناخشنودی و اعتراض برای به زیرکشیدن رقیب (قطب دیگر) سوء استفاده و بهره‌گیری ابزاری کند.
دادگاهی در کانادا طی یک حکم اعلام کرد، خانواده‌های قربانیان هواپیمای اوکراینی نمی‌توانند دارایی‌های دولتی ایران در کانادا را توقیف و مصادره کنند.
تردو با اشاره به این که این هواپیما با «موشک‌های ایرانی سرنگون شد»، گفت که «ما این‌جا به دنبال برقراری عدالت برای قربانیان و خانواده‌هایشان هستیم.»
باروز که هر سال عنوان می‌شود امسال قرار است آخرین سال حضور او در دنیای حرفه‌ای باشد، پیش از علی سوادکوهی، با کشتی‌گیران ایرانی ۱۴ بار مسابقه داده بود که عین ۱۴ بازی را به سود خود خاتمه داده بود. علی سوادکوهی هم یکی از قربانیان ایرانی فهرست بلندبالای باروز بود، ولی تفاوت علی با بقیه کشتی‌گیران این بود که پیش‌تر در مسابقه‌ای نزدیک رقابت را باخته بود.
اظهارات اخیر سرمربی تیم ملی فوتبال ایران علیه «یورگن کلینزمن» آن هم در آستانه بازی حساس با آمریکا نشان می‌دهد کارلوس کی‌روش روی جنگ روانی برای این بازی حساب ویژه‌ای باز کرده است.
از حالا جنگ برای قرار گرفتن در لیست نهایی تیم ملی آغاز شده است و در نهایت چهار نفر قربانی خواهند شد.
مدیر کل شورای عالی امور ایرانیان خارج از کشور وزارت امور خارجه با اشاره به حادثه غمبار جان باختن پنج تن از هم‌وطنان ایرانی در حادثه سئول از پیگیری وزارت امور خارجه در این خصوص خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اعلام اینکه تاکنون ۵تبعه ایرانی در بین جان باختگان در حادثه سئول هستند گفت: پیگیری‌ها از سوی سفارت ایران در کره جنوبی درباره آخرین وضعیت هموطنان ایرانی ادامه دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به نتایج حاصله از پیگیری‌های به عمل آمده از سوی سفارت ایران در سئول با مقامات کره گفت: متأسفانه تاکنون ۵ تبعه ایران در میان قربانیان این حادثه بوده‌اند.
ظریف: امروز خانواده‌های بسیاری سوگوار قربانیان بی‌گناه خشونت بزدلانه تروریستی در بارگاه شاهچراغ شیراز و جان‌باختگان خشونت‌های هفته‌های اخیر از تهران تا زاهدان و از مشهد تا کردستان‌اند.
وزیر خارجه دولت فنلاند ضمن ابراز همدردی با قربانیان حمله تروریستی در شاهچراغ اعلام کرد این کشور تروریسم را در همه اشکال و ظواهرش قویاً محکوم می‌کند.
کودکان مهاجر افغان در ابعاد مختلف برای دستیابی به حقوق ابتدایی خود در ایران دچار مشکل هستند؛ برای تحصیل با موانع و مشکلات فراوانی دست‌به‌گریبان‌اند و بعضا شاهدیم بسیاری از سال‌ها مانند امسال، تعداد زیادی از کودکان افغانستانی موفق به ثبت‌نام در مدارس نمی‌شوند؛ اکثریت آنان به دلیل فقر خانواده، در دسترسی به نیاز‌های اولیه خود دچار کمبود‌هایی هستند و به دلیل همین مسئله، ناگزیر می‌شوند از سنین کودکی به کارکردن روی بیاورند؛ بسیاری از آن‌ها به دلیل عدم برخورداری از بیمه‌های درمانی و هزینه بالای خدمات پزشکی، با محرومیت‌هایی در بهره‌مندی از خدمات بهداشتی مواجه‌اند.
تیم ملی فوتسال ایران با باخت مقابل ژاپن در فینال، فرصت ثبت چهاردهمین عنوان قهرمانی در رقابت‌های قهرمانی آسیا را از دست داد و باوجود داشتن بهترین خط حمله، قربانی استراتژی سامورایی‌ها شد.
مقامات آمریکا اعلام کردند که شمار قربانیان طوفان قدرتمند ایان در ایالت‌های کالیفرنیا و کارولینای شمالی و جنوبی از ۸۰ نفر عبور کرده و این آمار افزایش خواهد یافت.
خبرگزاری فرانسه بامداد شنبه گزارش داد که قربانیان طوفان مرگبار ایان در ایالت فلوریدا به ۲۳ نفر افزایش یافته است.
رئیس فدراسیون تیراندازی با بیان این که تدارک لازم برای اعزام تیراندازان به مصر دیده شده است، گفت: باید با قدرت در مسابقات حاضر شویم.
ایران در میان کشور‌های اسلامی در جایگاه سوم است و در جهان جایگاه پنجاه و هشتم را دارد. ۱۲۵ نفر در هر ۱۰۰ هزار نفر اقدام به خودکشی می‌کنند که از این بین ۶ نفر موفق می‌شوند. همچنین روزانه ۱۳ نفر اقدام به خودکشی می‌کنند و از سال ۹۹ این ۱۳ نفر تبدیل به ۱۵ نفر شده است. میانگین خودکشی در کشور ما ۶ است و میانگین جهانی ۵.۲ است، طبق آمار پزشکی قانونی، جوانان قربانیان اصلی خودکشی‌اند و بیشتر خودکشی‌ها بین افراد ۱۵ تا ۳۵ ساله رخ می‌دهد.
وزیر کشور با بیان اینکه ایران خود قربانی تروریسم بین المللی است، تاکید کرد: آمادگی کامل داریم با کشورهای عضو سازمان همکاری شانگ‌های در مبارزه با تروریسم و افراط گرایی همکاری کند.
«احمد کاظم» سخنگوی وزارت خارجه مصر با انتشار پیامی با قربانیان و خانواده‌های بازماندگان سیل اخیر در مناطق مختف ایران ابراز همدردی کرد و برای همه مجروحان این بلای طبیعی آرزوی بهبودی عاجل کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ