شبکه اطلاعاتی وزارت دفاع اوکراین که قصد انجام مجموعه‌ای از حملات تروریستی سطح بالا در کریمه را داشت، متلاشی شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت فدرال روسیه(اف‌اس‌بی/ FSB) اعلام کرد که پنج نفر را در تلاش برای صادر کردن یک کیلوگرم رادیواکتیو با هدف استفاده علیه منافع مسکو بازداشت کرده است.
نیروهای اوکراینی حملات پهپادی را علیه ساختمان‌های سرویس امنیتی روسیه FSB و وزارت کشور در بلگورود انجام داده‌اند.
بر اثر آتش‌سوزی در ساختمان سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) در شهر روستوف-نا-دونو در نزدیکی مرز اوکراین رخ داد، دست‌کم یک نفر کشته و دو نفر زخمی شدند. فرماندار منطقه روستوف گفت که به نظر می‌رسد یک اتصال کوتاه باعث آتش سوزی شده است که مخازن سوخت و مهمات را مشتعل کرده است. ویدئو نشان می‌دهد که ساختمان در شعله‌های آتش فرو رفته است، در حالی که توده‌ای از دود سیاه غلیظ در یک منطقه مسکونی از شهر به هوا می‌رود.
ایمیل‌های افشا شده یک افشاگر در سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) که با نشریه «نیوزویک» به اشتراک گذاشته شده نشان می‌دهد که جنگ داخلی در میان نزدیک‌ترین متحدان «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه در حالی که تهاجم او به اوکراین ادامه دارد وجود داشته است.
سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) صبح امروز دوشنبه از شکست عملیات تروریستی داعش در شهر پیتیگورسک روسیه و بازداشت دو عنصر تروریستی در این منطقه خبر داد.
سرویس امنیتی فدرال روسیه ( FSB) عامل پشت پرده حمله تروریستی به پل کریمه را معرفی کرد.
«در درون ساختار‌های محرمانه و امنیتی دولت روسیه، یک نفر علیه "ولادیمیر پوتین" رئیس جمهور این کشور فعالیت دارد. یک افسر سرویس امنیت فدرال روسیه (FSB) با نامِ مستعار "بادِ تغییر"، به طور مرتب در قالب نوشته‌هایی دست به افشاگری از ساختار‌های درونی دولت روسیه می‌زند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ