وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که در جریان حملات ارتش این کشور به انبارهای تسلیحاتی اوکراین با موشک‌های نقطه‌زن، بخش قابل توجهی از زرادخانه کی‌یف منهدم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرویس امنیت ملی عراق از انهدام یک شبکه تروریستی در استان دیالی این کشور در جریان عملیات برق‌آسا خبر داد.
فرماندهی عملیات مشترک عراق از عملیات جدید هوایی علیه بقایای داعش در کرکوک خبر داد.
فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۴ نفره‌ای خبر داد که اتباع کشورهای همسایه را به گروگان گرفته و از آنها اخاذی می‌کردند.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با تاکید بر مبارزه قاطعانه با زورگیری و گوشی قاپی در کشور، گفت: طی ۴ ماه اول امسال ۱۹۹ باند سرقت گوشی تلفن همراه منهدم شده است.
وزارت اطلاعات در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شبکه‌ گسترده‌ خانواده‌ بهاییِ اخلالگر در موضوع دارو کشف و اعضای آن بازداشت شدند.
کوچوک کایا به منظور تسهیل ارتباط میان اعضای این شبکه که وظیفه تعقیب اهداف موساد را بر عهده داشتند، گروهی در شبکه اجتماعی واتس اپ تشکیل داده بود.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری باند سرقت از منزل در شمال شرق تهران خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
منابع سوری از انهدام چند پهپاد گروه‌های تروریستی خبر دادند که قصد حمله به مواضع ارتش سوریه در حومه حلب را داشتند.
یک تیم تروریستی با اشراف و رصد اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اسلامشهر منهدم شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انهدام باند شش نفره قاچاق مواد مخدر در یک عملیات مشترک با پلیس کرمان خبر داد و گفت: از این افراد بیش از ۴۶ کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شده است.
مرحله اصلی رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، با استفاده از بمب بومی و دورایستای یاسین ۹۰ اهداف پیش بینی شده را منهدم کردند.
سخنگوی یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فدائیان حریم ولایت، گفت: انواع پهپادهای نیروی هوایی ارتش مجهز به بمب‌های هوشمند، نقطه‌زن و ارتقا یافته، مواضع و اهداف مهم را منهدم کردند.
وزارت دفاع روسیه امروز درباره روند عملیات ویژه نظامی مسکو در اوکراین در ۲۴ ساعت گذشته اعلام کرد:در شبانه‌روز گذشته، ۷ حمله اوکراین در محور دونتسک دفع شد.
گروه مقاومتی حشد شعبی عراق از کشف و انهدام چند انبار تسلیحات و مهمات تروریست های داعش در استان صلاح‌ الدین خبر داد.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از انهدام باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشتند ۶ کیلو گرم مواد مخدر را با شیوه بلع و انباری در معده خود به خارج از کشور منتقل کنند، خبر داد .
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهم‌ترین این حوادث را بخوانید.
وزارت دفاع روسیه از انهدام یک انبار بزرگ مهمات متعلق به ارتش اوکراین خبر داد.
سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای از انهدام کامل انبار موشک‌های «هیمارس» در نیکولایف اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه فیلمی از لحظه انهدام انبار مهمات ارتش اوکراین در دونباس را منتشر کرد.
در ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در بسته اخبار پلیسی شهر مهمترین این حوادث را بخوانید.
وزارت دفاع روسیه امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای از انهدام انبار موشک‌ های «هیمارس» ساخت آمریکا در اوکراین خبر داد.
طی ۲۴ ساعت گذشته در نقاط مختلف تهران حوادثی رخ داد که مأموران انتظامی در آن نقش آفرینی کردند. در این بسته خبری اخبار پلیسی روز را بخوانید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ