در تغییر رویکردی قابل توجه اسرائیل زیرساخت‌های غیر نظامی را در سوریه هدف حمله قرار می‌دهد. به دلیل حملات هوایی اسرائیل علیه دمشق ارسال کمک‌ها به سوریه برای دو هفته متوقف شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع سوری از ادامه حملات هوایی و زمینی به مواضع تروریست‌ها در شمال غرب سوریه خبر دادند.
الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین، اعلام کرد که پدافند این کشور موفق شده است در عملیات شب گذشته ۱۸ موشک از جمله شش موشک مافوق صوت «کینژال» روسیه را سرنگون کند.
منابع محلی در خارطوم از تشدید حملات هوایی و توپخانه‌ای میان ارتش و نیروهای پشتیبانی سریع خبر می‌دهند،امری که آواره شدن ۲۰۰هزار سودانی به کشورهای اطراف و آوارگی داخلی ۷۰۰هزارنفر دیگر شده است.
منابع رسانه‌ای از حملات هوایی ائتلاف آمریکایی به مناطقی در دیرالزور سوریه در واکنش به حمله راکتی به پایگاه این ائتلاف در میدان گازی «کونیکو» خبر دادند.
چینی‌ها ممکن است متوجه شوند که در کنار هم گذاشتن مجموعه‌ای از نیرو‌های متضاد، ممکن است سخت‌تر از آن چیزی باشد که به‌نظر می‌رسد و میانجی‌گری صلح ممکن است دشوارتر از حفظ آن باشد. این هفته، گروه‌های متحد ایران در لبنان در پاسخ به حمله پلیس اسرائیل به مسجد‌الاقصی در بیت‌المقدس، حملات هوایی به اسرائیل را آغاز کردند. اسرائیل با حمله به غزه و لبنان به این موشک‌ها پاسخ داده است. هر‌چند شی‌جین‌پینگ، رئیس‌جمهور چین، هیچ کمبودی برای حل اختلافات در نشست آتی خود نخواهد داشت.
پس از اینکه اسرائیل در طول شب نوار غزه و منطقه صور در جنوب لبنان را هدف قرار داد، فلسطینیان نماز جمعه خود را در صحن مسجد الاقصی اقامه کردند. همزمان با آغاز حملات هوایی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، مقاومت فلسطین نیز حمله راکتی به شهرک‌های صهیونیست نشین انجام داد. پس از درگیری‌های صورت گرفته هزاران نفر برای اقامه سومین نماز جمعه ماه مبارک رمضان به مسجد الاقصی، قبله اول مسلمانان هجوم آوردند. نیرو‌های اسرائیلی تدابیر امنیتی گسترده‌ای را در مسجد الاقصی و اطراف آن اتخاذ کردند.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
همزمان با حملات موشکی رژیم صهیونیستی به حلب، پدافند هوایی ارتش سوریه در آسمان حلب به مقابله با موشک‌های متجاوز اسرائیلی پرداخت.
معاون مرکز مصالحه و آشتی روسیه در سوریه اعلام کرد که حملات دیروز (یکشنبه) به دمشق با چهار جنگنده اف-۱۶ نیروی هوایی رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
منابع فلسطینی از حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه و فعال شدن پدافند مقاومت فلسطین خبر دادند.
منابع امنیتی عراقی امروز شنبه از هلاکت دو تروریست داعشی در منطقه طوز در استان صلاح الدین خبر دادند.
رژیم اسرائیل در سال‌های اخیر بارها به دمشق و مناطق مختلف سوریه حمله هوایی کرده که با رهگیری به موقع پدافند هوایی در بیشتر مواقع این حملات دفع شده است.
وزارت دفاع روسیه از دور تازه حملات این کشور علیه مواضع فرماندهی و نظامی اوکراین خبر داد.
وزیر خارجه سوریه علت پاسخ ندادن به حملات هوایی رژیم صهیونیستی را نگرانی از آسیب رسیدن به هواپیماهای غیرنظامی عنوان کرد و به تل آویو هشدار داد که دیر یا زود پاسخ حملاتش را دریافت خواهد کرد.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر «زاپروژیا» و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از انجام چند حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع رسانه ای از دست کم دو حمله هوایی به کی یف پایتخت اوکراین و حملات موشکی متعدد به شهر زاپروژیا و وقوع چند انفجار در این شهر خبر دادند.
منابع عراقی از حملات جدید هوایی و توپخانه ای ارتش ترکیه به شمال عراق خبر دادند.
منابع خبری از تشدید درگیری میان ارتش اتیوپی و شورشیان موسوم به جبهه آزادی بخش تیگرای خبر می دهند.
منابع خبری سوریه گزارش دادند که رژیم صهیونیستی فرودگاه حلب را هدف حملات خود قرار داده است.
​سخنگوی وزارت خارجه روسیه درخصوص حملات هوایی اخیر رژیم صهیونیستی به سوریه اعلام کرد که این اقدامی غیرقابل قبول از سوی طرف اسرائیلی است.
روزنامه واشنگتن اگزمینر در گزارشی با اشاره به حملات آمریکا به مقاومت در سوریه این تحرکات را بیهوده توصیف کرد و از تداوم حملات راکتی گروههای مقاومت به نظامیان آمریکایی خبر داد.
ارتش اسرائیل اعلام کرد که عصر روز جمعه عملیاتی موسوم به «صبح صادق» را آغاز کرده و به اهدافی در نوار غزه حمله کرده است. در همین رابطه یک واحد مسکونی در برج فلسطین در خیابان الشهداء در غرب شهر غزه را هدف قرار دادند. شبکه خبری الجزیره به نقل از رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که در این حمله هوایی، یکی از مواضع جنبش جهاد اسلامی هدف قرار گرفته است. منابع خبری عبری اعلام کردند که تیسیر الجعبری فرمانده سرایا القدس هدف این حملات قرار گرفته و ترور شده است. سخنگوی جنبش جهاد اسلامی شهادت تیسیر الجعبری از فرماندهان ارشد گروهان‌های قدس شاخه نظامی این جنبش در حمله دشمن صهیونیستی به نوار غزه را تایید و اعلام کرد که او فرمانده منطقه شمالی این گروهان‌ها بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ