یک مقام اطلاعاتی اوکراین می‌گوید این کشور در قبال حمله به پایتخت خود اقدام تلافی‌جویانه در پیش خواهد گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون شورای امنیت روسیه می‌گوید که تنها چیزی که اوکراین واقعاً به آن نیاز دارد، «تسلیم شدن» است.
وزارت دفاع روسیه از ادامه حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.
وزیر خارجه آمریکا در ادامه مواضع جنگ افروزانه مقامات آمریکایی در قبال جنگ اوکراین گفت: ضد حملات اوکراین در ابتدا راه است!
رسانه‌ها و مقامات اوکراینی اعلام کردند پایتخت و چند منطقه دیگر این کشور امروز چهارشنبه هدف حملات موشکی گسترده قرار گرفتند.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد شماری از پهپادها و موشک‌های ارتش اوکراین را سرنگون کرده است.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که انبار مهمات ارتش اوکراین در منطقه دونتسک هدف قرار گرفت و منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه از مقابله با حملات ارتش اوکراین در محورهای مختلف نبرد خبر داد.
معاون شورای امنیت روسیه در پستی تلگرامی، با اشاره به شکست ضد حملات اوکراین از سرنوشت شومی که در انتظار زلنسکی است، پرده برداشت.
وزیر دفاع روسیه اعلام کرد در حملات چند روز اخیر اوکراین، این کشور متحمل خسارات سنگین شد.
هماهنگ‌کننده ارتباطات راهبردی شورای امنیت ملی آمریکا از تداوم کمک‌های نظامی به اوکراین خبر داد.
وزارت دفاع روسیه از دفع حملات ارتش اوکراین در منطقه «سولدار» در دونتسک خبر داد.
جان کربی، سخنگوی شورای امنیت ملی ایالات متحده عصر همان روز در یک مصاحبه تلویزیونی به اظهارات پسکوف واکنش نشان داد و ضمن رد اتهامات مطرح شده اعلام کرد: «امریکا به هیچ‌وجه اوکراین را به انجام حملاتی در بیرون از خاک این کشور تشویق نمی‌کند.» او افزود: «ما نه آن‌ها را تشویق می‌کنیم، نه چنین امکانی را برای‌شان فراهم کرده ایم که به خارج از خاک اوکراین حمله کنند. ایالات متحده در این اتفاق، هر چه که بوده نقش نداشته است.»
سخنگوی ریاست‌جمهوری روسیه تاکید کرد که دولت اوکراین قصد ادامه حملات تروریستی علیه روسیه را دارد.
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی پنتاگون، وی ضمن متهم کردن ایران به ارسال غیرقانونی تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اظهار داشت: «ما درباره اینکه چگونه همکاری نظامی روزافزون بین ایران و روسیه می‌تواند عواقبی برای ثبات و امنیت در خاورمیانه داشته باشد، صحبت کردیم».
مشاور رئیس جمهور اوکراین از تلاش این کشور برای حملات موشکی به شبه جزیره کریمه با کمک کشورهای غربی خبر داد.
ولودیمیر زلنسکی در سخنرانی شبانه خود از کیف گفت روسیه می‌خواهد با موج ممتد حملات پهپادی اوکراین را فرسوده کند: «ما باید مطمئن شویم ما که این هدف تروریست‌ها مثل دیگر برنامه‌هایشان شکست بخورد.»
بنا به اعلام مقامات منطقه دونتسک، حملات اوکراین به این منطقه همچنان ادامه دارد.
مالی در پیام توئیتری خود با تکیه بر ادعا‌های اخیر درباره نحوه برخورد نیرو‌های امنیتی با افراد حاضر در ناآرامی‌های جاری در ایران و همچنین اتهامات اثبات نشده استفاده از پهپاد‌های ایرانی توسط روسیه در حملات علیه اوکراین نوشت: پیام ما به ایران روشن است به کشتار مردم پایان دهید و ارسال پهپاد‌ها به روسیه را متوقف کنید.
رئیس‌جمهوری روسیه گفت: اکنون نیازی به حملات گسترده نیست و ما قصدی برای ویران کردن اوکراین نداریم؛ برنامه‌های دیگری داریم و آن‌ها را دنبال می‌کنیم.
رئیس جمهور روسیه گفت: سرویس‌های امنیتی اوکراین سه حمله تروریستی علیه نیروگاه هسته‌ای کورسک انجام داده‌اند، اما ما توانستیم از عواقب وخیم حمله به این نیروگاه جلوگیری کنیم.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
دو روز پس از انفجار پل کریمه، روسیه امروز دوشنبه با حملات سنگین موشکی پایتخت اوکراین و چند شهر دیگر این کشور را هدف قرا داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع روسیه، ارتش اوکراین حملات علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا را بار دیگر آغاز کرده است.
وزیر دفاع روسیه روز چهارشنبه گفت که کاهش تحرکات نظامی روسیه در اوکراین آگاهانه و با هدف کاهش تلفات غیرنظامی صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ