سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین گفت که سکوت جامعه بین‌الملل درباره جنایت رژیم صهیونیستی در غزه باعث تشویق اشغالگران برای تشدید حملات می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جنبش حماس در خارج از فلسطین نسبت به نقشه رژیم صهیونیستی مبنی بر انتقال فلسطینی‌های ساکن کرانه باختری به اردن هشدار داد.
استقلال دو برد در دو هفته ابتدایی به دست آورده اما در هفته سوم و در یک بازی فوق حساس در اصفهان به مصاف سپاهان برود.
این هفته تیم شانگهای پورت در دیداری حساس به مصاف کانگژو مایتی لاینز می‌رود.
امروز یکی از حساس ترین شهرآوردهای تاریخ برگزار می شود و شما می توانید این مسابقه را در بخش نظرات پیش بینی کنید.
رئیس حماس در خارج در مراسم یادبود شهید خضر عدنان در دوحه تصریح کرد که غزه به اسم اتاق عملیات مشترک مقاومت انتقام خون این شهید را گرفت.
سخنگوی جنبش حماس تأکید کرد که رژیم صهیونیستی تاوان جنایت خود در نابلس و به شهادت رساندن سه تَن از رزمندگان فلسطینی را پرداخت خواهد کرد.
داوران بازی‌های هفته سی و یکم لیگ دسته اول فوتبال کشور معرفی شدند.
دیدار حساس امشب آینتراخت فرانکفورت برابر ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان یک دوئل جذاب دارد؛ کولو موآنی برابر اوسیمن که هر دو گلزن و مثل یک دونده سریع هستند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای، موضع گیری اخیر شورای امنیت در قبال شهرک سازی های رژیم صهیونیستی را تقلیل گرایانه توصیف کرد.
اپل در سال ۲۰۲۱، سیستم عامل iOS خود را تغییر داد تا امکان ردیابی رفتار کاربران توسط اپلیکیشن‌ها را محدود کند. متا در فوریه سال ۲۰۲۲، پیش بینی کرد که این تغییر، ۱۰ میلیارد دلار به این شرکت ضرر خواهد زد، زیرا تبلیغات هدفمند برای کاربران آیفون را دشوارتر می‌کند. تیم کوک، مدیرعامل اپل به نوبه خود طی سال‌های اخیر، به دفعات مکرر از مدل کسب و کار فیس بوک انتقاد کرده و حریم خصوصی را حقوق بشر شمرده است.
تونی آدامز، ستاره آرسنال، در آستانه دیدار حساس این تیم برابر منچسترسیتی از رفتارهای پپ گواردیولا انتقاد کرد.
امانوئل پتی، ستاره سابق آرسنال، با انتقاد شدید از دو بازیکن ثابت توپچی‌ها از میکل آرتتا خواست در بازی حساس مقابل منچسترسیتی آنها را نیمکت‌نشین کند.
تقابل پرسپولیس و سپاهان یکی از مهمترین بازیهای فوتبال ایران در آخرین روزهای سال جاری خورشیدی است.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس، از سازمان ملل متحد به دلیل تصویب قطعنامه های متعدد علیه رژیم صهیونیستی بدون در نظر گرفتن راهکار عملی و اجرایی برای آنها، انتقاد کرد.
مقامات آمریکا از تحت پیگرد قرار دادن ۷ نفر به اتهام انتقال تجهیزات نظامی و الکترونیکی حساس به روسیه خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه ای شهادت «جنی مجدی عصام زکارنه» دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی را تسلیت گفت.
در حالی که اسطوره بارسلونا پنالتی حساس اسپانیا را از دست داد، هواداران لبخند او را به باد انتقاد گرفتند.
علی رغم پیروزی دختران والیبالیست پیکان در برابر ذوب آهن، در پایان ای دیدار حساس، نیلوفر رشیدی از عملکرد شاگردانش در این مسابقه انتقاد کرد. (عکس یک)
رسانه های رژیم صهیونیستی از احتمال بالای انتقام جویی رزمندگان فلسطینی در در واکنش به جنایت نابلس ابراز نگرانی کردند.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پیش از دیدار حساس روز یکشنبه، مالکان متمول منچسترسیتی را مورد انتقاد قرار داده است.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس با انتقاد از بازی این تیم مقابل سپاهان اصفهان گفت: یکی از کسالت آورترین بازی های لیگ برتر را شاهد بودیم.
جنبش های جهاد اسلامی و حماس فلسطین از اظهارات رئیس تشکیلات خودگردان در مجمع عمومی سازمان ملل متحد انتقاد کردند.
روزنامه کیهان در گزارشی با تیتر «انتقام ناکام دشمن از حماسه اربعین با اسم رمز گشت ارشاد!» به بررسی اعتراضات اخیر در کشور پیرامون درگذشت مهسا امینی پرداخته است.
درباره حضور شهردار تهران در محل امامزاده داود طبیعی است که شهردار نسبت به تأثیر سیل در منطقه‌ای در مجاورت تهران و احتمال گسترش آن به پایتخت حساس باشد. این را مقایسه کنید با حضور شهردار طیف مدعی تدبیر در کیش.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ