مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی حملات موشکی به نیروگاه هسته ای زاپروژیا را غیر قابل قبول ارزیابی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پایان بازی تراکتور مقابل پرسپولیس با هجوم گروهی از هواداران به محل پوشش رسانه‌ای استادیوم یادگار امام همراه بود.
در جریان حمله گروهی از شبه‌نظامیان مسلح به پاسگاهی در بلوچستان پاکستان، ۱۰ نظامی این کشور کشته شدند.
حمله گروهی چند مرد به خوابگاه دختران ووشوی ایران
گروهی از هواداران در جریان جشن قهرمانی تیم ملی اسپانیا به گاوی، ستاره جوان بارسلونا، فحاشی کردند.
سپهبد قرنی در اواخر سال۵۷ حمله عراق را پیش‌بینی می‌کرد و نگران شایعاتی بود که درآن روز‌ها درباره تضعیف و حتی انحلال ارتش به گوش می‌رسید که ارتش ایران از هر سو هدف قرار گرفته بود. قرنی یک برنامه همبستگی مردم با ارتش ترتیب داد. سربازان در خیابان‌های پایتخت رژه می‌رفتند و شعارمی‌دادند: «ارتش فدای مردم» و گروهی از مردم در پاسخ آن‌ها می‌گفتند: «مردم فدای ارتش.» هدف سرلشکر قرنی از این کار بردن ارتش به میان مردم و بالا بردن روحیه سربازان بود.
بنا به اعلام رسانه‌های ترکیه، گروهی از افراد ناشناس شب گذشته به سوی دفتر ارتباط انتخاباتی حزب حاکم عدالت و توسعه (AK Party) در باغچه لیولر کوکاسینان استانبول تیراندازی کردند.
گروهی از افراد مسلح دفتر انتخاباتی حزب عدالت و توسعه ترکیه در استانبول را هدف حمله قرار دادند.
در آستانه سفر رئیس جمهور آمریکا به ایرلند شمالی گروهی از جوانان مخالف با پرتاب کوکتل مولوتف یک خودروی پلیس را به آتش کشیدند.
در حمله گروهی نقابدار به نیروهای پلیس‌ در شهر آتن پایتخت یونان، یک مامور پلیس زخمی شد.
ماجرای حمله به سفارت عربستان و تنش‌زدایی میان دو کشور بعد از هفت سال، در درون خود یک درس مهم را به ما می‌آموزد که آن‌هم عبارتست از: «ارتباط عمیق مسائل داخل کشور به سیاست خارجی.» طی دو هفته گذشته از یک سو سفر رافائل گروسی به تهران در روز‌های ۱۲ و ۱۳ اسفند و از سوی دیگر، اعلام رسمی تنش‌زدایی میان ایران و عربستان در ۱۹ اسفند، به وضوح اثبات کرد که چگونه وضعیت داخل کشور به سیاست خارجی پیوند خورده است
رییس فدراسیون کشتی بار دیگر از معاون ورزش قهرمانی وزارت ورزش انتقاد کرد و گفت: گروهی در وزارت ورزش نمی‌خواهند کشتی موفق شود.
خدنگ‌ها به صورت گروهی زندگی می‌کنند. این موجودات عموماً از مار، تخم مرغ و حشرات تعذیه می‌کنند و به حیوانات بزرگتر از خود حمله نمی‌کنند. این موضوع به نوبه خود تماشای این صحنه را خاص‌تر می‌کند.
شبکه‌های خبری پاکستان گزارش دادند تعداد تروریست‌ها بین ۷ تا ۱۰ نفر اعلام شده و تاکنون هیچ گروهی مسئولیت این حمله را برعهده نگرفته است.
هفته پیش و قبل از دربی مادرید، دسته ای از هواداران افراطی اتلتیکو بار دیگر وینیسیوس جونیور، ستاره برزیلی رئال، را هدف گرفته و خبرساز شدند. امروز اعلام شد که پلیس آنها را شناسایی کرده است.
باشگاه رئال مادرید بعد از اقدام تهدیدآمیز گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید که وینیسیوس جونیور را هدف گرفته بود بیانیه شدیداللحنی صادر کرد.
در حمله گروهی ناشناس با چاقو به یک کمپ آوارگان در نیجریه، ۸ نفر از جمله چند کودک کشته و ۸ فرد دیگر نیز زخمی شدند.
حمله گروهی چند سگ ولگرد در خیابان صنعت حبیب آباد به یک شهروند اصفهانی را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی معتقد است که تعیین عامل گلوله باران نیروگاه هسته ای زاپروژیا فراتر از اختیارات آژانس است.
شب گذشته گروهی از عناصر ضد انقلاب با حمله به سفارت ایران در لندن خسارت‌هایی را به ساختمان آن وارد کردند.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
گروهی از هواداران پورتو بعد از باخت سنگین این تیم در لیگ قهرمانان اروپا مقابل کلاب بروژ بلژیک، به همسر و فرزندان سرمربی پورتو حمله کردند.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
خبرگزاری آسوشیتدپرس از حمله موشکی به بازار شهر الباب در سوریه خبر داد؛ شهری واقع در استان حلب که در حال حاضر تحت کنترل گروهی از مخالف‌های بشار اسد است که مورد حمایت دولت ترکیه قرار دارند. در جریان حمله‌های موشکی  به شهر الباب دست‌کم ۱۵ نفر جان‌ باخته و ده‌ها نفر نیز مجروح شده‌اند.  به‌ گفته دیده‌بان حقوق بشر سوریه در میان کشته‌شدگان سه کودک نیز حضور داشتند و شمار مجروح‌های این حمله موشکی ۳۰ نفر است.
دبیرکل ناتو تأکید کرد که کشورهای اروپایی همچنان باید به حمایت تسلیحاتی از اوکراین ادامه دهند، و اجازه ندهند روسیه در این جنگ پیروز شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ