سکه‌ای به شکل عمودی، درست مانند دستگاه‌های سکه‌ای، بین تار‌های صوتی نوجوان کالیفرنیایی گیر کرده بود و تبدیل به بحثی در نشریات علمی آمریکا شه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در اولین بازی خود در فصل 24-2023 لالیگا به تساوی 0-0 مقابل میزبانش ختافه رضایت داد.
کارگر نانوایی با حواس پرتی خود حین پوشیدن لباس کار دچار حادثه با دستگاه خمیر زنی شد. منبع: چندثانیه
مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: دست من برای تعویض کردن واقعا بسته است و گاهی گیر می‌افتم. کادر فنی خیلی دوست دارد که به تیم کمک کند، اما مصدومیت بازیکنان کار را سخت می‌کند.
کاپیتان استقلال به وضع مدیریتی این باشگاه انتقاد کرد.
تیم برادران عالمیان به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات تنیس روی میز اسلوونی رسید.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
حمیدرضا جلایی‌پور نوشت: کشور ایران در باتلاق مشکلات و بحران‌ها گیر کرده است. در بین کثیری از مردم ایران چشم‌انداز امیدبخشی برای آینده نیست. نخبه به فکر مهاجرت است؛ جوانان یا ازدواج نمی‌کنند یا بچه‌دار نمی‌شوند؛ کثیری از بدنه مردم با فقر دست و پنجه نرم می‌کنند.
عملکرد کارلوس هرناندز در سه بازی باقی مانده نساجی مازندران در آینده این مربی بسیار اثرگذار است.
مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
باشگاه پرسپولیس مدعی شد در این مدت بارها برابر اقدام برای فشار بر داوران به صورت مستقیم و غیر مستقیم، تشویش اذهان عمومی و وارونه سازی حقایق، سکوت کردیم.
اگر شما هم عاشق طعم فوق العاده‌ی سیب زمینی هستید با درست کردن این غذا به ما بپیوندید! سیب زمینی پنیری راه‌های مختلفی برای تهیه کردن دارد. اما در این مطلب ما به سیب زمینی پنیری ساده می‌پردازیم که همه با تهیه کردنش راحت باشند و وقت گیر نباشد.
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی نسبت به سوء مدیریت در باشگاه‌ها انتقاد کرد.
از لکنت زبان کودک به عنوان یک اختلال گفتاری یاد می‌شود، این اختلال معمولا در کودکانی که صحبت کردن را به تازگی شروع کرده‌اند امری طبیعی است، اما گاهی وقفه افتادن بین کلمات و گیر کردن کلمات هنگام صحبت کردن منجر به نگرانی خانواده‌ها می‌شود.
سرمربی پیکان اعلام کرد باید فکری به حال گل نزدن‌های مهاجمان تیمش انجام بدهد تا در آینده مشکلی پیش نیاید.
تصاویری از گیرکردن ماموران پلیس ضد شورش آلمان در گِل و لای در مقابله با تظاهرات معترضین به سیاستهای محیط زیستی در این کشور را مشاهده می‌کنید.
مطالعات نشان داده: تقریبا هر نوع دارویی می‌تواند باعث ایجاد زخم در مری شود، اما چندین داروی رایج وجود دارند که در صورت گیر کردن باعث آسیب قابل توجهی خواهند شد.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.
علت حادثه به گفته کارگران حاضر در محل، گیرکردن پمپ موجود در حوضچه فاضلاب بوده که نفر اول وارد حوضچه شده و به علت بیرون نیامدن نفرات بعدی یکی بعد از دیگری وارد حوضچه می‌شوند و فوت می‌کنند.
اکنون در جا به جایی آثار برنزی پارک هنرمندان، تکنیک‌هایی را به کار می‌بریم که از داخل بتون مسلح به فلز باشد که بتوان آن را به مجسمه گیر انداخت و شانس سرقت را کم کرد. به دنبال لحاظ کردن چنین تکنیک‌هایی در آثار جدید هستیم تا شاهد سرقت‌های کمتری باشیم. ولی قصد داریم برای حفاظت از آنهایی که کار شده با نامه نگاری‌هایی با مرکز فناوری شهرداری، آنها را با دوربین و کنترل از راه دور حفظ کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ