گیر کردن تریلی حامل محموله ترافیکی از مقصد کرج به قشم با تغییر مسیر و ورود به زیرگذر بلوار خلیج فارس در نظرآباد به علت ارتفاع زیاد بار باعث انسداد مسیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
تبریز- رئیس اورژانس آذربایجان شرقی، از کشته شدن سه نفر و مصدومیت یک نفر در پی برخورد خودروی پژو ردآ با تریلی در محور جاده قدیم میانه تبریز خبر داد.
سمنان_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان، از امداد رسانی به حادثه برخورد اتوبوس و تریلی در کیلومتر ۱۲ میامی خبر داد و گفت: حال چهار نفر مسافر وخیم گزارش شده است.
دماوند- رئیس پلیس راهور دماوند با اشاره به اینکه برخورد تریلر با ۲۱ خودرو در مسیر تهران- دماوند ۵ مصدوم بر جا گذاشت، گفت: این حادثه به علت استفاده مکرر از ترمز و ایجاد نقص رخ داده است.
رئیس اورژانس ۱۱۵ استان کهکیلویه و بویراحمد از فوت ۴ نفر و مصدومیت ۲۰ تن در پی برخورد تریلر با ۱۴ خودرو در یاسوج خبر داد.
یک دستگاه تریلر به دلیل نقص فنی در سیستم ترمزها از کنترل راننده خارج شد و با ۱۲ خودرو پارک شده در مقابل پلیس‌راه یاسوج برخورد کرد.
بامداد امروز، اتوبوس مسافربری شرکت همسفر در مسیر تهران به اصفهان در کیلومتر ۵۰ محور کاشان به نطنز با تریلر برخورد کرد و ۱۷ نفر از مجموع ۲۸ سرنشین آن به مراکز درمانی منتقل شدند.
برخورد اتوبوس با تریلی در آزادراه کاشان-نطنز ۱۹ نفر را مصدوم کرد
شاهرود_ رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه طی حادثه سهمگین دو تریلی و یک پیکان با شدت به یکدیگر برخورد کردند، گفت: بی توجهی تریلی در محور شاهرود_طرود مرگ پنج سرنشین پیکان را رقم زد.
شاهرود_ مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه برخورد دو تریلی و یک سواری پیکان در محور شاهرود_طرود حادثه آفرید، گفت: در این حادثه پنج عضو یک خانواده جان باختند.
یک دستگاه پراید با یک تریلی در محور روستایی نصرآباد خواف تصادف کرد. سرنشینان خودرو از روستای مزرعه شیخ خواف بودند که توسط مردم نجات یافتند.
تبریز- مدیر روابط عمومی جمعیت هلال احمر آذربایجان‌شرقی از سانحه رانندگی برخورد خودروی سواری هیوندا با تریلی با یک کشته خبر داد.
لحظه برخورد قطار با یک تریلی در حال حرکت را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
تبریز- برخورد خودرو شاهین با تریلی در کیلومتر ۱۵۰ آزادراه زنجان به تبریز دو نفر را به کام مرگ کشاند.
خوش شانسی یک موتور سوار از احتمال له شدن زیر تریلی با بار سنگین نجاتش داد.
این حرکت موتور‌ها پشت کامیون‌ها مخصوصا در زمستان برای کمتر برخورد کردن باد سرد به موتور سوار است که این کار بسیار خطرناک است، چون با کوچکترین ترمز کامیون موتور سوار کشته میشود.
هلال احمر اعلام کرد: بر اثر برخورد ۲ تریلی اسکانیا با پژو حوالی جنگل گلستان 3نفر جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران، از مصدومیت یک شهروند در حادثه برخورد تریلر حمل بار با پل در جاده خاوران خبر داد.
فیلمی از توقف یک تریلی بر روی ریل راه آهن را مشاهده می‌کنید که لحظاتی بعد پس از برخورد یک قطار از وسط نصف می‌شود.
مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایرانشهر گفت: در این حادثه ۲ نفر از شهروندان به دلیل شدت جراحات وارده فوت و ۲۲ نفر دیگر مصدوم شدند که مصدومان حادثه پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی توسط ۶ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس با حضور ۱۶ نفر نیرو جهت اقدامات درمانی تخصصی به بیمارستان خاتم الانبیاء (ص) ایرانشهر انتقال داده شدند.
مرند- برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک کشته برجا گذاشت.
مرند- برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک نفر کشته برجا گذاشت.
مرند- حادثه رانندگی برخورد خودروی سواری با تریلی در جاده مرند- خوی یک نفر کشته برجای گذاشت.
پلیس نامحسوس پایتخت هنگام گشت زنی در بزرگراه شهید بابایی به یک تریلی حمل سوخت برخورد کرد که بعد از توقف در حاشیه بزرگراه با سواستفاده از تاریکی شب، اقدام به خالی کردن ۵۰ گالن سوخت به داخل یک خودروی وانت پیکان کرد و به جای آن ۵۰ گالن آب از وانت پیکان به داخل مخزن بنزین ریخت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ