نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یوزپلنگ مادر تمام قدرت خود را در برابر کفتارها به کار می گیرد! در ادامه با ما همراه باشید. /برخی صحنه ها ممکن است برای برخی کاربران آزار دهنده باشد!
مامبای سیاه و سفید به طور گسترده‌ای به عنوان یکی از سریعترین مار‌ها محسوب می‌شود. آن‌ها می‌توانند با سرعت ۷ تا ۱۲ مایل در ساعت و حتی به ادعای برخی منابع ۲۰ مایل در ساعت حرکت کنند
شبکه اوکراینی بیان کرد: این پهپاد شناسایی و گران قیمت ایرانی دوباره به میدان نبرد می‌آید. منبع: کاوش مدیا / نسیم آنلاین
پوتین"شورش" گروه واگنر را خیانت به آرمان نیرو‌هایی معرفی کرد که در نبرد اوکراین جان خود را از دست داده اند. او گفت:مسئولان اجازه نمی‌دهند که شکاف در روسیه رخ دهد و از مردم محافظت خواهد شد.
لحظاتی نفس‌گیر از نبرد شیر و تمساح را، ببینید.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
گوزن کودو، حیوان جنگجویی نیست، اما در این ویدئو می‌بینیم که به شکلی ناباورانه وارد نبرد با یک زرافه می‌شود و این حیوان ۶ متری را زمین می‌زند.
تصاویر هوایی از درگیری نیروهای اوکراینی و روس در باخموت، نشان از این است که؛ نبرد شدیدی سرتاسر این شهر با جولان نفربر ها و تانک ها در شهر در جریان است.
در کمال تعجب در این ویدئو می‌بینیم که گورکن عسل خوار به سرعت وارد مبارزه با سه پلنگ می‌شود و اجازه نزدیک شدن نمی‌دهد.
ویدئوی عجیبی از نبرد یک خدنگ و مار کبرا در شبکه‌های اجتماعی پر بازدید شده است. در این ویدئو یک خدنگ را مشاهده می‌کنید که با تمام توان سعی دارد در برابر حملات متعدد مارکبرا پیروز شود. این موجود کوچک قدرت زیادی در مبارزه و کشتن مار‌های سمی دارد. گیرنده‌های قوی استیل‌کولین موجود در بدن خدنگ ها، آن‌ها را در برابر سم مصون می‌دارد. همچنین پوشش ضخیم و سرعت سریع آن‌ها نیز در این امر بی تاثیر نیست. در نهایت این خدنگ چابک موفق می‌شود مار کبرا را شکست داده و از حملات او جان سالم به در ببرد!
شیرها و کفتارها دو رقیب قدیمی در شکار هستند. هر از گاهی در جهان طبیعت شیرها و کفتارها به رقابت می پردازند و در اکثر موارد شیرها پیروز میدان می شوند اما گاهی اوقات هم اگر جمعیت کفتارها بیشتر باشد، این نبرد به نفع کفتارها به پایان می‌رسد.
پارسینه: نبرد تمام عیار جوجه تیغی مادر و پلنگ را در ادامه ببینید.
حملات بی وقفه این گربه جسور را در نبردی تمام عیار با افعی شاخدار بسیار سمی مشاهده می کنید.
کاربرد اصلی این بالگرد برای جابجایی سربازان، ادوات توپخانه‌ای، سوخت، آب، موانع و سنگر و سایر تدارکات و تجهیزات مورد نیاز در میدان نبرد است.
چندثانیه، ویدئویی از نبرد تن به تن سرباز روسی و اوکراینی در سنگر را منتشر کرد.
روهیت اسپهیا که کار آموزش نیرو‌های هندی را در منطقه مرزی عهده دار است می‌گوید: هنگامی که یک سرباز تشنه به خون با چاقو، چکش یا به احتمال زیاد با چماقی که به سیم خاردار یا میخ مجهز است به شما نزدیک شد، گلو، چشم ها، دنده ها، استخوان گلو و کشاله ران را هدف قرار دهید تا بیشترین آسیب را وارد کرده باشید.
کارشناسان نظامی می‌گویند که به نظر می‌رسد شهر باهموت برای هر دو طرف ارزش استراتژیک کمی دارد، اما نیرو‌های روسی از جمله مزدورانی که برای گروه واگنر می‌جنگند در روز‌های اخیر بمباران خود را تشدید کرده اند.
از باهموت به عنوان جهنم روی زمین یاد خواهد شد، با نوعی نبرد متعارف طاقت فرسا که از زمان جنگ کره بین دو کشور دیده نشده است. روسیه و اوکراین هر دو با  تلفات سنگین ادامه خواهند داد.
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
جواد خیابانی در اظهاراتی به شدت از کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی انتقاد کرد و خطاب به او گفت: «فکر می‌کنی علامه دهری!» او از اینکه کارلوس کی روش یک فوروارد اضافه به جام جهانی نبرد انتقاد کرد. خیابانی گفت: «چرا کارلوی کی‌روش نمی‌پذیرد که مقصر باخت اوست.»
یک وزنه‌بردار که به صورت انفرادی مشغول نبرد با پولاد سرد بود، هنگام تکمیل حرکت خود، با سقوط وزنه بر روی خود مواجه شد.
فیلم کامل مبارزه واحد الله نژند مبارز افغانی MMA با ویکتور ماکارنکو حریف بلاروسی در چارچوب مسابقات هنر‌های رزمی ترکیبی سازمان روسی بازتاب گسترده‌ای در اینستاگرام داشته است. واحد الله نژند مبارز حرفه‌ای رشته MMA در هشتمین مسابقه خود در این رشته در یک نبرد خونین مقابل ویکتور ماکارنکو فایتر بلاروسی با یک ضربه به سرش ناک اوت شد. واحد نژند، فایتر سبک وزن رشته هنر‌های رزمی ترکیبی MMA این فایت را در روسیه برگزار کرد.
رجب طیب اردوغان، رئیس جمهوری ترکیه، در مراسم رونمایی از پهپاد «کیزیلما»، کشور یونان را تهدید به حمله کرده و گفت: «یونان به تاریخ نگاه کن! نبرد ازمیر را فراموش نکن، ممکن است ما شبی ناگهان بر شما نازل شویم». اردوغان همچنین به رهگیری هواپیما‌های ترکیه توسط رادار‌های یونان واکنش تندی نشان داد. رئیس جمهور ترکیه گفت: ما می‌دانیم کسانی که در هر فرصتی در دریای اژه با رفتار‌های ایذایی، ناامنی ایجاد می‌کنند، تنها یک مهره هستند و مبارزه واقعی را کسانی که پشت سر آن‌ها قرار دارند انجام می‌دهند.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ