مهدی ترابی می‌گوید برخی اتفاقات سالهای پیش و دو بازی با تیم پیکان در ورزشگاه آزادی برای تیم خودشان را فراموش کرده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علیرضا طلوع کیان مربی تیم ملی والیبال ایران معتقد است ملی پوشان نحوه پیروزی را فراموش کرده‌اند.
یانسون، بازیکن پیشین برنتفورد که جدیدا به مالمو سوئد پیوسته امیدوار است بار دیگر با سامان قدوس هم‌تیمی شود.
جوان‌ترها که یادشان نیست. آن زمان خوردن این غذا برای خودش آدابی داشت.
هر ۱۰۰ ـ ۲۰۰ متر هم روی دیواری نوشته‌اند: خیابان یخچال. خیابانی که قدیم‌ها اسم و رسم‌دارتر بوده گویا. راهی که کشیده شده بود شمیران را وصل کند به دروس؛ که حالا بعد از یک ساعت پرس‌وجو تنها کسانی که از قدیم‌های خیابان چیزی یادشان مانده جمشید نراقی است و علی احمدی. تنها کسانی که حوصله حرف زدن دارند.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان از افتتاح تالار و برپایی همایش یادمان «اتابک اعظم میرزا محمد تقی خان امیرکبیر نظام فراهانی» در این مجموعه جهانی خبر داد.
مارکینیوش، کاپیتان پی‌اس‌جی، بعد از تمدید قراردادش در یک مصاحبه از انتقادهای شدید هواداران تیم از بازیکن‌ها ابراز نارضایتی کرد و گفت کسی نباید یادش برود که ما برای تیم چه کرده‌ایم.
یادشان می رود جایگاهشان را مدیون مردم هستند، نه نهادهای قدرت.
مارتین اودگارد، کاپیتان آرسنال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل وستهم گفت با اینکه آرسنالی‌ها از این تساوی ناراحت هستند ولی هیچ چیز تمام نشده و سرنوشت این تیم در دستهای خودش است.
تجربة ونزوئلا یادمان نرود: سال‌ها تورمِ شبیه به ما داشت و حدود ۲۴ درصد. یک دفعه در سال بعد یعنی در سال ۲۰۱۴ شد ۶۳ درصد. قیمت‌ها آن‎جا نایستاد و سال بعد شد ۱۲۰ درصد تورم، در ۲۰۱۶ شد ۲۵۰ درصد و سال بعد قیمت‌ها منفجر شد و چند هزار درصد بالا رفت.
سید ابراهیم رئیسی که امروز برای افتتاح فاز دوم پالایشگاه آبادان به این شهر سفر کرده بود بعد از حضور در مراسم افتتاح این طرح به یادمان دفاع مقدس کربلای چهار رفت و به شهدای ۸ سال دفاع مقدس ادای احترام کرد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
اهواز- فرمانده انتظامی کل کشور گفت: یادمان شهدا محل تلاقی مسیر نجات و عهد و پیمان الهی است و هر آنچه در کربلا حس می‌شود در یادمان شهدا نیز حس خواهد شد.
اهواز- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: کسی که قدم می‌گذارد به محفلی که یادمان شهداست، برای کسب فیض و بردن فضیلت است.
اهواز- فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر (عج) خوزستان با اشاره به آغاز سفرهای اردوهای راهیان نور به استان گفت: ۱۴ یادمان در خوزستان بیشترین زائر را دارند.
ژاوی، سرمربی بارسلونا، می‌گوید با اینکه تیمش می‌تواند عملکرد بهتری داشته باشد ولی منتقدان نباید فصل گذشته و بهبود قابل توجه شرایط بارسا را فراموش کنند.
محمد وکیلی، سرمربی تیم ملی نوجوانان والیبال ایران از ماندن داورزنی در فدراسیون حمایت کرد.
کیهان: در واقع دولت سابق اگر سیاستگذاری درستی در مدیریت اقتصادی و منابع ارزی و همچنین فاصله گرفتن از وابستگی مطلق به صادرات نفت داشت، کشور را گرفتار کسری‌های درآمدی شدید و پیامد‌های آن نمی‌کرد.
نماینده مردم چابهار در مجلس با انتقاد از سفرهای مسئولان به حوزه انتخابیه خود، بیان می‌کند که وقتی نیمه دوم سال فرا می‌رسد و هوا منطقه ما خوب می‌شود، آقایان مسئول چه در حوزه اجرا، چه در حوزه تقنین و چه در حوزه قضا یادشان می‌افتد یک چابهاری، سواحل مکرانی و مشکلاتی وجود دارد و هوس می‌کنند به اینجا بیایند. که این رفت و آمدها متاسفانه هیچ تاثیری در تدبیر چالش‌ها نداشته است. حالا که تشریف می‌آورند و اصرار بر آمدن دارند، دست‌کم محبت کنند و از این سفرها یک خروجی ملموس برای مردم هم داشته باشند.
به کاوه و درستکار گفتم "این 86 کیلو را به اسپانیا نبرید"، یادشان رفته است من هم فنی بلدم، حتماً بعد از این بیشتر به مسائل فنی ورود می‌کنم.
مس رفسنجان در هفته یازدهم لیگ برتر هم نتوانست در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست پیدا کند.
سیمونه اینزاگی، سرمربی ایتالیایی اینتر، مدعی شد تیمش مقابل سالرنیتانا حاکم توپ و میدان بوده است.
مگنوس کارلسن، نابغه و قهرمان شطرنج دنیا، اخیرا در حرکتی جنجالی و اعتراض آمیز مقابل نیمان پس از دو حرکت تسلیم شد. او نیمان را به تقلب متهم کرده است.
مارک آندره تراشتگن معتقد است که بارسلونا با ژاوی به اصل خود برگشته و حالا همانطوری بازی می کند که هواداران دوست دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ