اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تمرینات جلوی بازو تنها راه تقویت عضلات بازو نیستند. یک مطالعۀ تازه می‌گوید انجام حرکاتی که ماهیچه را کش می‌آورند در زمانی بسیار کوتاه‌تر می‌توانند عضلات را تقویت کنند.
روزنامه‌های ورزشی امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را از نظر می‌گذرانید.
تلاش های بارسلونا برای ثبت قرارداد بازیکنان تمدیدی و خریدهای جدید در لالیگا نتیجه داد و ژاوی امشب 21 بازیکن برای بازی با ختافه در اختیار دارد.
مایکل امنالو، مدیر نقل و انتقالات لیگ حرفه‌ای فوتبال عربستان، می‌گوید آن‌ها می‌خواهند پول بیشتری در فوتبال هزینه کنند.
سرمربی مشهور سابق نساجی از مخالف‌خوانیهای زودهنگام علیه تیم سابقش انتقاد کرد.
جواد نکونام یازده بازیکن منتخب خود را برای دیدار نخست در فصل جدید لیگ برتر، معرفی کرد.
رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ از برگزاری یک دیدار از هفته اول رقابت‌های لیگ برتر با حضور تماشاگران زن خبر داد.
فرزانه فصیحی با قرار گرفتن در رنک ۴۴ جهان، سهمیه مسابقات بوداپست را کسب کرد.
علی سلاجقه رییس سازمان محیط زیست کشور گفت: با وجودی که حاکمان افغانستان از قبول داشتن معاهده رهاسازی آب هریرود حرف می‌زنند، اما در عمل به جای ۸۵۰ میلیون لیتر فقط ۱۵ میلیون لیتر آب رها شده است.
سپاهان تا این لحظه لیست بودجه خود در فصل جدید را به سازمان لیگ تحویل نداده است.
۳۰ درصد جمعیت شمال شهر، از ۸۳ بیمارستان و ۱۱۳۶۰ تخت بیمارستانی و ۲۵۸ درمانگاه و ۱۲۲ آزمایشگاه برخوردار بودند؛ در حالی که ۷۰ درصد جمعیت جنوب شهر، فقط ۲۸ بیمارستان و ۵۷۲۴ تخت بیمارستانی و ۱۵۱ درمانگاه و ۲۲ آزمایشگاه در خدمتشان بود.
در شرایطی که آپارتمان‌های بالای ۱۰۰ متر فقط ۲۵ درصد معاملات مسکن را در تهران به خود اختصاص می‌دهند، بررسی‌ها از رونق نسبی بازار واحدهای کمتر از ۷۰ متر حکایت دارد.
مدافع آلومینیوم تاکید دارد تیمش نتایج خوبی در این فصل داشته است.
در دوره ۱۲ ماهه سال ۱۴۰۱ در مجموع حدود ۷۲۰ نماد در بازار سرمایه داد و ستد شد که بیش از ۶۵۰ نماد با بازدهی مثبت همراه شدند و فقط بازدهی حدود ۷۰ نماد منفی بود. این نماد‌ها کدامند؟
دوران فوتبال موتسوهیکو نومورا ۱۸ جام جهانی یا ۷۰ سال را در برگرفته است. اکنون بازیکن سابق تیم ملی ژاپنی با مو‌های سفید عضوی از تیم بالای ۸۰ سال لیگ فوتبال توکیو (SFL) است که اولین بازی خود را در ۱۲ آوریل ۲۰۲۳ انجام داد. هم تیمی‌های او در میان تعداد فزاینده‌ای از سالمندانی هستند که مرز‌های زندگی فعال در ژاپن را که یکی از سریع‌ترین جوامع پیر جهان است، پیش می‌برند.
نخود فرنگی یا نخود سبز، یکی از ارزشمندترین انواع سبزیجات محسوب می‌شود که باید در یک رژیم غذایی سالم گنجانده شود. هر نصف لیوان یا ۱۷۰ گرم نخود فرنگی فقط ۶۲ کیلوکالری انرژی دارد که ۷۰ درصد آن از کربوهیدرات‌ها تشکیل شده است.
رحمانی گفت:براساس مصوبه هیئت وزیران تعرفه گاز بها از ابتدای سال آینده بدون تخفیف است.
ظاهرا قرارداد رونالدو با عربستانی‌ها نه ۲.۵ سال بلکه هفت سال و تا پایان جام جهانی ۲۰۳۰ است که قرار است عربستان میزبانی آن را بر عهده بگیرد. اینجا عدد درشت‌تر می‌شود و به همان ۵۰۰ میلیون یورو نزدیک می‌شود. اگر قرار به پرداخت سالانه ۷۰ میلیون یورو به رونالدو برای هفت سال باشد، بدیهی است که او سود کلانی در این هفت سال از کنار قراردادش با عربستانی‌ها به دست خواهد آورد. ضمن اینکه از این قرارداد هفت‌ساله، فقط ۲.۵ سالش رونالدو متعهد است که بازی کند و بقیه را به‌عنوان سفیر عربستان مشغول به کار می‌شود.
محققان به کاهش اثرات استرس روزانه هم در تعداد عوامل استرس زای روزانه گزارش شده توسط افراد و هم در واکنش عاطفی آن‌ها به این عوامل پی بردند. به عنوان مثال، افراد ۲۵ ساله تقریباً ۵۰٪ از روز‌ها عوامل استرس زا را گزارش کردند، در حالی که افراد ۷۰ ساله استرس را فقط در ۳۰٪ از روز‌ها گزارش کردند.
حدادعادل گفت: من ۶۰ سال پیش دانشجوی دانشگاه تهران بودم در رشته فیزیک، ما ۷۰ دانشجو بودیم که فقط سه دختر در کلاس ما بود؛ اما الان بروید و ببینید که در همان رشته فیزیک اگر هفتاد تا دانشجو باشد، حداقل ۴۰ نفر، دختر هستند. ما منطق داریم، نباید عقب‌نشینی کنیم و عقب‌نشینی هم نخواهیم کرد.
روزنامه ایران نوشت: جمعیت دهه ۷۰ و ۸۰ بین ۱۵ تا ۲۰ میلیون است، اما بخش مهمی از افرادی که در میدان فعال بودند کسانی هستند که زیر ۲۱ سال سن دارند و در این میان درصد دختران در این جنبش بیشتر است.
سخنگوی هدفمندی یارانه ها گفت: ۷۰ هزار خانواری که درخواست بازبینی دهک بندی داشته اند، پس از بررسی ها مشمول دریافت یارانه نقدی شناخته شدند.
وریا غفوری در اردوی ترکیه هم با فولادی‌ها نبود و از بقیه بازیکنان کمی عقبتر است. البته او به صورت انفرادی تمرین می‌کرد، اما بهرحال جواد از حدود دقیقه ۷۰ به کاپیتان سابق استقلال بازی داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ