تصاویری از گیرکردن ماموران پلیس ضد شورش آلمان در گِل و لای در مقابله با تظاهرات معترضین به سیاستهای محیط زیستی در این کشور را مشاهده می‌کنید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در ادامه فهرست سیاه نقض حقوق بشری در آمریکا، رسانه‌های غربی روز چهارشنبه از کشته شدن فرد مظنون به تهدید بایدن به ضرب گلوله پلیس خبر دادند.
یک نماینده مجلس می گوید: من فکر نمی کنم لزوما هرکسی که مثلا شُل حجاب، کم حجاب و یا بی حجاب است حتما می خواهد ضد انقلاب باشد و حرکت خود را ضد انقلابی بداند.نه. من فکر می کنم با تجاربی که ما در حوزه حقوقی داریم آنچه که کمیسیون ما ارائه خواهد داد پُر پیمان و کامل خواهد بود.
معترضانی که علیه امانوئل ماکرون در مراسم بازدید از شهر لیون آمده بود، پلیس برای متفرق کردن آنها از گاز اشک‌آور استفاده کرد.
پلیس فرانسه اعتراضات ضد اصلاحات بازنشستگی دراین کشور را با توسل به ضرب و شتم سرکوب کرد.
در جریان درگیری پلیس ضد شورش فرانسه و معترضان این کشور در ساحل چپ رود سن در پاریس معترضان یکی از رستوران‌های مورد علاقه «امانوئل ماکرون» رئیس جمهور این کشور را آتش زدند.
پلیس رژیم صهیونیستی از عملیات حمله با سلاح سرد در شهرکی نزدیک تل آویو و زخمی شدن دو نظامی صهیونیست خبر داد.
پلیس برزیل برای حفظ جان داور بازی بوتافوگو و سرژیپ از دست بازیکنان خشمگینی که به زمین هجوم برده بودند مجبور به مداخله شد.
منابع رسمی و پلیس فرانسه تعداد معترضان در تظاهرات روز سه شنبه علیه دولت این کشور را حدود ۹۰ هزار نفر اعلام کردند.
تصاویری از حمله شدید پلیس فرانسه به مردم و خبرنگاران در راهپیمایی علیه سیاست های مکرون را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
لازم است که شهروندان هنگام ترک اتومبیل از جاگذاشتن کیف پول، گوشی تلفن همراه ، رادیو پخش، اسناد و مدارک و هرگونه لوازم و اموال با ارزش در داخل اتومبیل که باعث تحریک سارقان می شود، پرهیز کنند.
پلیس رژیم صهیونیستی در آستانه تظاهرات مجدد مخالفان دولت اقدام به بستن برخی خیابان‌های اصلی در شهر تل آویو کرده است.
تیراندازی در منطقه مرکزی پاریس سه نفر را به کام مرگ فرستاد و پس از این حادثه اعتراضاتی ضد دولتی برگزار شد که با سرکوب پلیس همراه گردید.
رسانه‌های ترکیه درباره جزئیات این انفجار اعلام کردند که انفجار ناشی از انفجار یک خودروی بمب‌گذاری شده در مسیر عبور نیرو‌های ضد شورش پلیس ترکیه در جاده دیار بکر به «ماردین» بوده است.
در تیرانا پایتخت آلبانی هزاران نفر با برگزاری تظاهرات ضد دولتی با نیروهای پلیس درگیر شدند.
شهروند معترض انگلیسی پس از پرتاب تخم مرغ به سمت پادشاه این کشور دستگیر شد.
فارس نوشت: همزمان شدن شلیک گاز اشک‌آور توسط نیروهای امنیتی و پرواز هلی‌کوپترها باعث شده تا رسانه‌های ضد انقلاب با سوءاستفاده و ساختن روایتی دروغ اعلام کنند هلی‌کوپترهای غیرنظامی درحال شلیک هستند!
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
طالبان از یگان ضد شورش زن رونمایی کرد. این زنان معتقدند باید همه زنان به مردم و کشور خود خدمت کنند. در این ویدئو از زنانی که به عنوان پلیس در حکومت پیشین خدمت کرده‌اند، خواسته شده تا دوباره بر سر کارشان برگردند.
فرمانده انتظامی خوزستان افزود: مأموران پلیس در عملیاتی پیچیده اعضای باند چهار نفره قاچاق سلاح و مهمات را با 2 دستگاه خودرو در ورودی شهرستان اندیمشک شناسایی و دستگیر کردند.
اهواز- فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با عملیات پیچیده پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان‌های خوزستان و اصفهان باند ضد امنیتی قاچاق سلاح و مهمات در اندیمشک متلاشی شد.
نیروهای امنیتی و پلیس ضد شورش یا حتی پلیس فرودگاه در کشورهای خارجی به تعهدات خود در قبال احترام به امنیت گردشگر بعضا توجه نداشته و گاهی با خشونت و درگیری فیزیکی از آنها استقبال می‌کنند.
ضد و نقیض هایی در مورد تعییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی فرماندهی تهران بزرگ مطرح شد که ضمن اعلام خبر اصلی این اخبار را مرور کرده ایم.
پلیس ضد تروریسم آلبانی بیش از ۳۰ دقیقه ساختمان خالی سفارت ایران را مورد بازرسی و تفتیش قرار داد.
در بحبوحه بدترین بحران اقتصادی سریلانکا، تظاهرات ضد دولتی در این کشور به خشونت کشیده شد. این جزیره ۲۲ میلیون نفری با بدترین بحران اقتصادی از زمان استقلال از انگلیس در سال ۱۹۴۸ میلادی مواجه شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ