پنجره نقل‌وانتقالاتی باشگاه استقلال مشکلی برای باز شدن ندارد چرا که فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا)، پرداخت بدهی باقیمانده باشگاه استقلال به سانتاکلارا را ضمانت کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایندگان فدراسیون فوتبال کشورمان در مجمع مربوط به امور بانوان فیفا شرکت کردند.
رئیس فدراسیون فوتبال ایران که برای تماشای دیدار فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده است، با رئیس فیفا دیدار و گفت و گو کرد.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.
فدراسیون جهانی فوتبال(فیفا) به اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا کمک مالی چشم گیری کرده است و باید دید آیا این مبلغ به حساب فدراسیون فوتبال ایران نیز واریز شده است؟
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد.
فدراسیون فوتبال نسبت به استفاده از عنوانی مجعول برای رقابت های کشورهای عرب به فیفا اعتراض خواهد کرد.
با شکایت یک باشگاه پرتغالی، پرونده جدیدی برای ایران در فدراسیون جهانی فوتبال باز شده است.
ستاره تیم ملی مراکش پس از پایان دیدار مراکش و کرواسی وارد بحث و گفتگوی تندی با جیانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) شد.
فدراسیون جهانی فوتبال با انتشار بخش‌هایی از فیلم بازی ایران و آمریکا در جام جهانی 1998 فرانسه، به استقبال بازی امروز دو تیم رفت.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست خبری خود بار دیگر از میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ دفاع کرد.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار توقف هرگونه مناقشه در دنیا شد و جام جهانی ۲۰۲۲ را فرصتی برای گفتگو دانست.
فیفا هنوز بعد از ارائه مدارک فدارسیون فوتبال ایران در خصوص اتفاقات مشهد طی بازی ایران و لبنان، تصمیم نهایی را اتخاذ نکرده است.
فدراسیون فوتبال اوکراین با درخواستی رسمی خواستار اخراج روسیه از فیفا و یوفا شد.
فدراسیون جهانی فوتبال در واکنش به درخواست برای حذف تیم ملی فوتبال ایران از مسابقات جام جهانی، سکوت کرده و پاسخی به تماس‌ها در این مورد پاسخی نمی‌دهد.
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.
فدراسیون جهانی فوتبال اعلام کرده که "از شنیدن اینکه به برخی از بانوان اجازه حضور در یک بازی لیگ فوتبال در تهران داده شد، خرسند است و از مسئولان فوتبال و دولت برای این اقدام در مسیر درست تقدیر می‌کند".
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق شرایط نامزدهای انتخابات این فدراسیون رای خواهند داد اما آنها باید عملکرد نامزدها در گذشته را به طور دقیق بررسی کنند.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
فدراسیون جهانی فوتبال تصویری از حضور هواداران استقلال در ورزشگاه آزادی را با یک قلب آبی بازنشر داد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
فیفا و ای‌اف‌سی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران بابت دخالت نهاد ثالث (بعضی از نمایندگان مجلس) در انتخابات فدراسیون فوتبال تذکر داده‌اند.
دبیرکل فدراسیون فوتبال با مسئولان امور مالی و دپارتمان داوری فیفا دیدار و گفت و گو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ