دبیرکل فدراسیون فوتبال با ارائه توضیحاتی روند برگزاری انتخابات و موضوع بررسی صلاحیت نامزدها را تشریح کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طبق قانون جدید انتخابات مجلس شورای اسلامی، وزارت کشور موظف شده ۷۰ الی ۱۱۰ روز قبل از ثبت‌نام اصلی که از ۲۷ مهرماه الی ۳ آبان‌ماه برگزار خواهد شد، مرحله پیش‌ثبت‌نام را برگزار کرد.مجلس شورای اسلامی دارای ۲۹۰ کرسی نمایندگی است که با این حساب، برای هر یکی از صندلی‌های خانه ملت ۱۶۸ نفر اسم نوشته‌اند.
طبق قانون جدید انتخابات، پیش ثبت‌نام متقاضیان داوطلبی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از ۱۶ مرداد آغاز شد و تا ساعت ۱۸ روز یکشنبه ۲۲ مرداد ماه ادامه دارد.
انتخابات فدراسیون کشتی قرار است طبق اساسنامه‌ای که در سال ۱۳۹۶ به تایید اتحادیه جهانی کشتی رسیده است، برگزار شود.
طبق شنیده‌ها، در انتخابات فدراسیون بوکس قرار است از بین ۴ کاندیدای نهایی، سه کاندیدا به نفع یک نامزد کنار بکشند.
طبق طرح «نظام تناسبی انتخابات» که در مجلس تصویب شده احزاب می‌توانند به میزانی که رأی از مردم گرفته‌اند، در کرسی‌های بهارستان سهیم باشند، اما این طرح با مشکلاتی زیرساختی در اجرا مواجه است.
عضو هیأت نمایندگان اتاق ایران گفت: طبق آئین نامه نحوه تشکیل هیأت نمایندگان، انتخابات هیأت رئیسه اتاق ایران باید در خرداد ماه انجام شود.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
طبق مصوبه مجلس، سازمان اداری و استخدامی مکلف شد حداقل ۸ ماه قبل از آغاز ثبت‌نام انتخابات مجلس فهرست مشاغلی را که هم تراز مقامات تشخیص می‌دهد، برای استعفا اعلام کند.
طبق مصوبه مجلس، شورای نگهبان می‌تواند فرآیندهای نظارت بر انتخابات از جمله ثبت شکایات و اعتراضات و اعلام تخلفات انتخاباتی را به صورت الکترونیکی فراهم کند.
طبق مصوبه مجلس، فرمانداران مراکز حوزه‌های انتخابیه مکلفند نظر هیئت اجرایی انتخابات مبنی بر عدم احراز صلاحیت داوطلب را با ذکر استناد قانونی و ارائه مستندات ظرف دو روز به داوطلبان ابلاغ کنند.
طبق مصوبه مجلس، هر یک از داوطلبان نمایندگی مجلس با مراجعه به سامانه اعلامی وزارت کشور می‌توانند حداکثر تا ۷۲ ساعت قبل از رأی گیری، انصراف خود را ثبت کنند.
طبق نظرسنجی پای صندوق های رای، قاسم جومارت توکایف رئیس جمهور قزاقستان با پیروزی در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری، مجددا این سمت را عهده دار گردید.
انتخابات کنگره در حالی پایان یافت که طبق پیش‌بینی‌ها، دموکرات‌ها اکثریت سنا را حفظ اما مجلس نمایندگان را به جمهوری‌خواهان واگذار کردند؛ شرایطی که دو سال آینده را برای دولت بایدن سخت می‌کند.
طبق برخی گزارش ها، ترامپ روز دوشنبه همین هفته در گردهمایی اوهایو نامزدی ریاست جمهوری خود را اعلام خواهد کرد.
طبق اساسنامه کمیته ملی پارالمپیک و زمان برگزاری انتخابات این کمیته، مهلت نام نویسی از متقاضیان ریاست و هشت کرسی دیگر در هیات رئیسه و هیات اجرایی مشخص شد.
پس از لغو شبانه انتخابات فدراسیون توسط دبیرکل، هیات رئیسه فدراسیون در نشستی اضطراری به برگزاری مجمع انتخاباتی طبق برنامه دستور داد.
پس از برگزاری نشست اضطراری هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال صبح امروز برگزار می‌شود.
هیات رییسه فدراسیون فوتبال: انتخابات طبق برنامه برگزار می‌شود!!
فدراسیون فوتبال: انتخابات طبق برنامه برگزار می‌شود!!
پیرو برگزاری نشست اضطراری اعضای هیات رییسه فدراسیون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار می شود.
پيرو برگزارى نشست اضطرارى اعضاى هيات رييسه فدراسيون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار مى شود.
پيرو برگزارى نشست اضطرارى اعضاى هيات رييسه فدراسيون انتخابات طبق موعد مقرر برگزار مى شود.
در آستانه انتخابات فدراسیون فوتبال، یک کارشناس حقوقی تایید کرد که مهدی تاج نباید توسط کمیته بدوی تایید صلاحیت می‌شد و حضور او در انتخابات برخلاف قانون است.
شرکت بورس اوراق بهادار تهران با صدور اطلاعیه‌ای از تداوم تعلیق نماد معاملاتی شرکتهای سرمایه‌گذای استانی سهام عدالت در بورس خبر داد. این نمادها تا چه تاریخی تعلیق شدند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ