فدراسیون فوتبال اوکراین با درخواستی رسمی خواستار اخراج روسیه از فیفا و یوفا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور ترکیه اعلام کرد که در صورت درخواست روسیه و اوکراین از این کشور، آنکارا آماده است نقش میانجی گر را بین آنها ایفا کند.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
رئیس‌جمهور اوکراین ضمن تکرار درخواست دوباره برای عضویت کشورش در ناتو گفت: همه کشورهای اروپایی همسایه روسیه باید به عضویت اتحادیه اروپا و ناتو درآیند.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
رئیس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه‌های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «آتش‌بس» اعلام کرد.
رئیس جمهور روسیه به درخواست اسقف اعظم کلیسای ارتدوکس روسیه، در روزهای ششم و هفتم ژانویه در تمامی جبهه‌های عملیات نظامی روسیه در اوکراین، «آتش‌بس» اعلام کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به درخواست اوکراین برای اخراج مسکو از شورای امنیت سازمان ملل متحد واکنش تندی نشان داد.
وزیر خارجه اوکراین اعلام کرد که کشورش قصد دارد امروز دوشنبه خواستار لغو عضویت دائم روسیه در شورای امنیت سازمان ملل متحد شود.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
رئیس جمهور سابق و معاون کنونی رئیس شورای امنیت روسیه امروز به درخواست رییس جمهوری اوکراین برای اعزام هیات هایی از اتحادیه اروپا به کی یف واکنش نشان داد.
رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی با صدر اعظم آلمان درباره بحران اوکراین و ضرورت تغییر رویکرد برلین در قبال این بحران تلفنی گفتگو کرد.
بر اساس اعلام هیئت روسیه در سازمان ملل، نشست اضطراری شورای امنیت به درخواست اوکراین تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود.
جانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال، با اشاره به جنگ‌ روسیه و اوکراین، پیشنهاد کرد در طول یک ماه برگزاری جام‌جهانی اسلحه‌ها زمین گذاشته شود و عداوتی وجود نداشته باشد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
نشریه تلگراف انگلیس در گزارشی ضمن متهم کردن ایران به همدستی با روسیه در جنگ علیه اوکراین، مدعی شد که فیفا باید تیم ملی کشورمان را از حضور در جام جهانی ۲۰۲۲ محروم کند.
«الکساندر وندیکتوف» با بیان اینکه درخواست اوکراین برای عضویت سریع در سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو) در واقع یک تبلیغ سیاسی است، گفت: به طور یقین کی‌یف می‌داند که این امر (عضویت اوکراین در ناتو) به جنگ جهانی سوم می‌انجامد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
رئیس جمهور اوکراین اظهارات خود درباره درخواست برای حمله هسته ای پیشدستانه علیه روسیه را پس گرفت و مدعی شد که اظهارات وی بد ترجمه شده و سوء برداشت شده است.
رئیس جمهور اوکراین ضمن درخواست از ناتو برای انجام حمله پیشگیرانه علیه روسیه گفت: ناتو نباید منتظر حمله هسته ای روسیه بماند و آنگاه درباره آن تصمیم گیری کند.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: درخواست عضویت اوکراین در ناتو دلیل عملیات ویژه نظامی مسکو بود.
«ولادیمیر سالدو»، رئیس منطقه خرسون (جنوب اوکراین) اعلام کرد که همه پرسی برای پیوستن به روسیه از ۲۳ تا ۲۷ سپتامبر (اول تا پنجم مهرماه) برگزار می‌شود.
ولادیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین از رژیم صهیونیستی خواست که روسیه را تحریم کند.
یک منبع در نمایندگی روسیه در سازمان ملل گفت: با توجه به حملات اوکراین به نیروگاه اتمی زاپروژیا و پیامد‌های فاجعه‌بار احتمالی آن، روسیه درخواست تشکیل جلسه شورای امنیت سازمان ملل در ۱۱ اوت را مطرح کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ