فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیفا خبر از پایان محرومیت باشگاه تراکتور تبریز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود داد.
فیفا خبر از پایان محرومیت باشگاه تراکتور تبریز برای ثبت قرارداد بازیکنان جدید خود داد.
منصور قنبرزاده می‌گوید مشکل بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور از سوی نهادهای بین المللی است.
سازمان لیگ فوتبال ضمن تایید بسته بودن پنجره نقل و انتقالات تیم فوتبال تراکتور اعلام کرد تا زمانی که این باشگاه تبریزی تکلیفش با فیفا را مشخص نکند،نمی‌تواند قرارداد بازیکنان جدیدش را ثبت کند.
سازمان لیگ به باشگاه تراکتور اعلام کرد حق استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد.
خبرگزاری فارس از بسته شدن پنجره باشگاه تراکتور خبر داد.
فیفا پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فیفا برای تامین سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و کنار زدن موانع موجود به راهکار مشترکی رسیده‌اند.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
فیفا تا آخر فروردین به استقلال برای پرداخت بدهی استراماچونی مهلت داده است و در صورتی که باشگاه نتواند این کار را انجام دهد، پنجره بعدی آبی ها بسته خواهد شد.
فیفا باشگاه استقلال را تهدید کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق خود، با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو خواهد شد.
سرمربی تیم ملی فوتسال ژاپن گفت: می‌خواهیم با شکست دوباره ایران در فینال به کارمان در این پنجره فیفا پایان بدهیم.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ نفر است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
فدراسیون بسکتبال به منظور حضور در پنجره ششم و پایانی انتخابی جام جهانی، فهرست اولیه تیم ملی که شامل ۲۴ است را در اختیار فدراسیون جهانی (فیبا) قرار داد.
اتاق حل اختلاف فدراسیون بین المللی فوتبال ( فیفا) از باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه تراکتور خبر داد.
تبریز- اتاق حل اختلاف فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) از باز شدن پنجره نقل و انتقلاتی باشگاه تراکتور خبر داد.
فیفا اعلام کرد برای جام جهانی قطر دو میلیون و نهصد و پنجاه هزار بلیت فروخته است. این تعداد بلیت برای تماشای 64 مسابقه جام جهانی به فروش رفته است.
با اعلام رسمی فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) تیم ملی ایران به دلیل امتناع استرالیا از سفر به تهران، برنده فنی دیدار برابر این تیم در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی خواهد بود.
رییس فدراسیون فوتبال ادامه داد: تا ۶ ماه آینده فیفا پنجره ای برای تعیین صلاحیت باز می‌کند و از این سه شرکتی که برای استعلام به مراجعه ذیصلاح اعلام شده ۲ شرکت از نظر قیمتی به فدراسیون نزدیک هستند.
فیفا در نامه‌ای به استقلال اعلام کرده در صورتی که تا تاریخ ۷ آبان پول پین پرداخت نشود اقدامات لازم از جمله بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات صورت می‌گیرد.
مسئول کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ تغییر زمان پنجره تابستانی نقل و انتقالات را غیرممکن خواند.
تصمیم داریم پس از پایان هفته پانزدهم بلافاصله نقل و انتقالات را آغاز کنیم. طبق آئین نامه حداکثر مدت باز بودن پنجره نیم فصل، ۲۸ روز است که باید برای لیگ داخلی خودمان آن را تنظیم و به فیفا اعلام کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ