رئیس فدراسیون جهانی فوتبال خواستار توقف هرگونه مناقشه در دنیا شد و جام جهانی ۲۰۲۲ را فرصتی برای گفتگو دانست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا از مقامات قرقیزستان خواسته است که یک استادیوم برای میزبانی از مسابقات بین‌المللی بسازند.
رئیس فیفا در کنگره کافا به نتایج تیم ملی در جام جهانی ۲۰۲۲ اشاره کرد.
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، کسب جایزه بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی را تبریک گفت و از حضور سه نماینده پی‌اس‌جی در تیم منتخب فیفا به عنوان یک افتخار یاد کرد.
در جریان اجلاس کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، مهدی تاج یک بار دیگر به رییس فیفا بابت استفاده از عبارتی جز خلیج فارس، تذکر داد.
بعد از جنجال اخیر تحریف نام خلیج فارس از سوی کشور عراق در بازی‌های اخیر جام خلیج فارس و تاکید اینفانتینو رئیس فیفا در بکار بردن نام خلیج عربی، ارسلان مطهری ستاره استقلال با انتشار یک استوری نوشت: خلیج همیشگی پارس.
خبرنگار و شاعر سرشناس عراقی به جعل نام خلیج فارس در مسابقات فوتبال کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس واکنش جالبی نشان داد.
سعود المهندی، نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و عضو شورای فیفا، پس از گذراندن یک دوره بیماری، درگذشت.
جانی اینفانتینو، رییس فیفا، قرار است در یک جلسه بازپرسی با حضور نماینده دادستانی سوئیس حضور پیدا کند.
اشتباه بزرگ رییس فیفا در پست اینستاگرامی‌‌ اش پس از حضور در مراسم افتتاحیه جام خلیج فارس، فراتر از یک خطای قابل گذشت است.
یک روز تا وداع فوتبال با جام جهانی ۳۲ تیمی باقی مانده و از روز دوشنبه، شمارش معکوس برای جام جهانی ۴۸ تیمی آغاز خواهد شد - رقابتی که چهار سال بعد به میزبانی ایالات متحده، مکزیک، و کانادا برگزار خواهد شد. در مورد شکل برگزاری جام جهانی ۴۸ تیمی حرف و حدیث‌های زیادی مطرح می‌شود و احتمالات زیادی هم وجود دارد که موافقان و مخالفان هر یک، استدلال‌هایی را برای دیدگاه خود مطرح می‌کنند. روز گذشته نیز اینفانتینو، رییس فیفا، اعلام کرد هنوز به جمع‌بندی دراین خصوص نرسیده است.
فیفا به درخواست ولودیمیر زلنسکی، رییس جمهور اوکراین، در دیدار فینال پاسخ منفی داد.
شگفتی‌ساز جام جهانی ۲۰۲۲ میزبانی یک تورنمنت بزرگ فوتبالی را کسب کرد.
مربی مراکش در نشست خبری بازی با فرانسه با سوالی در مورد انتقادات از سبک بازی مراکش روبرو شد. اینکه تیمش دفاعی بازی می‌کند و با ضدحمله به تیم رقیب ضربه می‌زند. مراکش تا به اینجای جام تنها یک گل از کانادا دریافت کرده و تیم‌های بزرگی، چون کرواسی، بلژیک، اسپانیا و پرتغال موفق به باز کردن دروازه این تیم نشدند.
یک مسابقه دوستانه بین اسطوره های دنیای فوتبال و کارگران مستقر در قطر برگزار شد.
شما یک جنگ جهانی دیگر می‌خواهید؟ شاید شما چنین چیزی بخواهید اما من دنبال چنین چیزی نیستم. ما باید مردم را گردهم بیاوریم. اگر بتوانیم در ایران تورنمنتی برگزار کنیم، پس باید این کار را انجام دهیم چون ممکن است باعث تغییر چیزی شود
جیانی اینفانتینو برای یک دوره چهار ساله دیگر در راس هیئت حاکمه فوتبال جهان خواهد بود.
رئیس فدراسیون جهانی فوتبال گفت: ما ساده لوح نیستیم و فکر می‌کنیم که فوتبال می‌تواند مشکلات دنیا را حل کند. با این حال، جام جهانی می‌تواند بهانه‌ای برای یک حرکت مثبت در دنیا باشد.
رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال(فیفا) خواستار آتش‌بس یک ماهه جنگ اوکراین در طول برگزاری جام جهانی ۲۰۲۲ شد.
در حالی که برخی رسانه‌های خارجی اعلام کرده‌اند درخواست‌های برای حذف ایران از جام جهانی به فیفا ارسال شده، مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران می‌گوید هیچ خبر موثر درباره حذف هیچ یک از تیم‌های حاضر در این بازی‌ها نیست.
جانی اینفانتینو، رئیس فیفا، به کشته شدن ۱۷۴ نفر در یک بازی لیگ دسته اول اندونزی واکنش نشان داد.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
چرا دبیرکل فدراسیون برای گرفتن تاییدیه یک برند البسه باید شخصا تا سوئیس برود؟ آیا فیفا برای چنین کاری، دعوتنامه کتبی برای رئیس و دبیرکل می‌فرستد؟ آیا مساله انتخابات و صلاحیت کاندیداها هم مطرح است؟
دبیر انجمن کارفرمایان صنعت سیمان گفت: تعاملات جدید وزارت نیرو و صنایع سیمانی، اثرات جوسازی‌های ایجاد شده برای افزایش قیمت را تا حدودی خنثی کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ