کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی هوادار تهران به دلیل عدم دریافت مطالباتش باشگاه سابق خود را محکوم کرد.
رئیس کل دیوان محاسبات کشور از صدور رای و حکم قطعی برای تعدادی از مدیران سابق بانک مرکزی خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان فارس با اشاره به جزییات رأی صادره بیان کرد: در حال حاضر و پس از رسیدگی، رأی بدوی مبنی بر محکومیت ضارب به تحمل ۷۴ ضربه شلاق تعزیری، ۲ سال تبعید و در مجموع ۵۰۰ میلیون ریال جزای نقدی بدل از حبس به لحاظ توهین، ضرب و جرح و ایجاد مزاحمت برای بانوی آمر به معروف، صادر شده است که این رأی قابلیت تجدیدنظرخواهی را دارد.
در دوران تحول و تعالی تلاش داشته‌ایم با پرهیز از رفتار‌های احساسی، واکنشی و تبلیغاتی و به خدمت گرفتن ظرفیت‌های فکری اغلب متخصصان، ریل حرکتی قوه قضاییه را به سمت اجرای دقیق قانون و فنی شدن امور پیش ببریم.
با رای فیفا، خرید جدید رم می‌تواند برای تیم ملی ساحل عاج به میدان برود.
یکی از چالش های استقلال در ماه های آینده شکایت آمانوف است که به طور حتم از سوی شورای حل اختلاف فیفا منجر به صدور رای خواهد شد.
کمیته انضباطی فیفا رای خود را درباره شکایت مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و پیشین استقلال از آبی‌پوشان اعلام کرد.
کمیته انضباطی فیفا رای خود را درباره شکایت مهاجم فعلی تیم فوتبال پرسپولیس و پیشین استقلال از آبی‌پوشان اعلام کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات این باشگاه لطمه زیادی خواهد خورد.
کمیته انضباطی فدراسیون بین المللی فوتبال رای خود در مورد پرونده سرمربی سابق تیم فوتبال استقلال را اعلام کرد.
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال که تنها نامزد رای گیری برای انتخاب رئیس چهار سال آینده این فدراسیون بود، با کسب آرای اعضا برای سومین دوره متوالی رئیس فیفا ماند.
لیونل مسی، ستاره آرژانتینی، تصمیم گرفته نیمار را به عنوان بازیکن منتخبش برای جایزه بهترین بازیکن سال فیفا انتخاب کند.
در مراسم دیشب بهترین‌های فیفا یک نام غیرمنتظره به عنوان سرمربی ایران در رای گیری شرکت کرد
احسان حاج صفی و میرشاد ماجدی به عنوان کاپیتان و جانشین سرمربی در رای گیری فیفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال 2022 شرکت کرده‌اند
باشگاه پرسپولیس امیدوار است فیفا در خصوص پرونده یورگن لوکادیا مسائل سیاسی را در نظر نگیرد تا آنها برنده این موضوع شوند.
بر اساس رای فیفا، تیم ملی آلمان بابت تخلف پیش از دیدار با اسپانیا 10 هزار یورو جریمه شد.
دو طرف بر سر پرداخت رقم ۸۵۰ هزار یورویی از سوی باشگاه پرسپولیس توافق کردند که کمتر از رقم ذکر شده در رای فیفا است.
پادوانی درخواست غرامت خود را در فیفا و در ادامه در CAS مطرح کرد، ولی با دفاعیات انجام شده، فیفا رای خود را به سود باشگاه استقلال اعلام کرد و ثابت شد که هیچ قصور پزشکی در خصوص پادوانی از سوی باشگاه استقلال صورت نگرفته است
بر اساس این رای درخواست پادووانی رد شده و باشگاه استقلال باید همان ۱۰۰ هزار دلار بر اساس حکم فیفا را به همراه جریمه دیرکرد پرداخت کند.
اساس پرونده ویلموتس به دلیل تحریم ما بوده که نتوانستیم به موقع پول را پرداخت کنیم. در شرح رای هم به صراحت به این موضوع اشاره شده است، همچنان هم تحریم هستیم و می‌خواهیم فیفا تحریم را بردارد
اعضای مجمع فدراسیون فوتبال با بررسی دقیق شرایط نامزدهای انتخابات این فدراسیون رای خواهند داد اما آنها باید عملکرد نامزدها در گذشته را به طور دقیق بررسی کنند.
در صورتی که صدور این رای از سوی کنفدراسیون‌های ملی، فیفا و دادگاه ورزش بود، می‌توانست او را با چالش مواجه کند
وزیر کشور در خصوص تیراندازی و درگیری روز گذشته مرزبانان افغانستانی با مرزبانان ایرانی گفت: تکرار این رخدادها به صلاح افغانستان نیست.
دیروز جلسه‌ای برای تعیین تکلیف این موضوع برگزار شده و در رای گیری بین پنج عضو اصلی و علی البدل، سه نفر مخالف گرفتن استعلام بودند و این کار را برای وجهه فوتبال ایران در فیفا نادرست می‌دانند

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ