فدراسیون فوتبال ایران هر گونه تغییری در قوانین نقل و انتقالات را باید به اطلاع فیفا برساند. در غیر اینصورت ضمانت اجرایی در بازی‌های لیگ برتر نخواهد داشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز گزارش کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه سال ۱۴۰۲ کل کشور منتشر شد.
لالیگا در فصل جدید تصاویری را در اختیار تماشاگران قرار خواهد داد که می‌تواند حواشی بسیاری را به همراه داشته باشد.
نامه تهدید آمیز محمد نادری باعث شد چند روز مانده به آغاز لیگ جدید در یک قانون عجیب تغییر ایجاد شود.
موضوع اصلاحیه جدید بر قوانین نقل و انتقالاتی تصویب شده ماه‌های پیش، سوژه امروز فوتبال ایران است.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شورا‌ها مجلس شورای اسلامی به بیان توضیحاتی درباره دلایل استنکاف بانک‌ها از اعطای تسهیلات مسکن در قالب قانون جهش تولید مسکن پرداخت.
در ویرایش جدید قانون حجاب و عفاف هر متخلفی چقدر جریمه خواهد شد؟ اینفوگرافیک زیر هشدار جدی برای هنجارشکنان خواهد بود.
غفوری گفت: شامگاه گذشته یکی از ماموران پلیس راهور استان کرمان طبق قانون به یک خودرو متخلف که راننده خانم آن مشغول صحبت با تلفن همراه بوده ایست می‌دهد و ضمن تذکر به ممنوعیت صحبت با تلفن همراه حین رانندگی با برداشتن شماره پلاک از راننده طلب مدارک می‌کند، اما راننده با بی توجهی به تخلف ارتکابی شروع به طفره رفتن و داد و فریاد و پس از پیاده شدن به سمت مامور حمله ور شده و مامور را از ناحیه کتف زخمی می‌کند.
فدراسیون فوتبال یک قانون عجیب برای منفعت مالی هیئت فوتبال استان‌ها در نظر گرفته است.
امید عالیشاه، کاپیتان پرسپولیس بار دیگر به انتقاد از قانون سقف قراردادها پرداخت.
طبق قانون اساسی، هر نماینده "حق" دارد در همه مسائل داخلی و خارجی کشور اظهارنظر نماید (اصل 84) ولی گویا هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خود را فراتر از قانون اساسی پنداشته و نماینده ای را کلا از حق خود محروم کرده و زشت تر این که رئیس مجلس هم عملاً این بدعت را پذیرفته است.
تصمیم عجیب حزب محافظه‌کار حاکم انگلیس مبنی بر اخذ «حق ورودی» از خبرنگاران جهت پوشش کنفرانس سالانه این حزب، انجمن رسانه‌ای این کشور را خشمگین کرد.
بر اساس دستورالعمل مربوط به قرارداد بازیکنان یک حق عجیب به باشگاه ها داده شده؛ تمدید یکطرفه قرارداد.
همین که خود مسئولان اذعان کرده‌اند که صدرنشینی استقلال قطعی نیست؛ ولی در جدول، استقلال صدرنشین باقی مانده، به قدر کافی ایجاد تناقض می‌کند. مشخص نیست چرا باید برای اعمال قانون در این زمینه تا پایان رقابت‌های فصل منتظر ماند
در فاصله نه چندان دور از آتش روشن شده توسط معترضان به اصلاحات قانون بازنشستگی در شهر بوردو فرانسه، یک زوج که بر روی میز و صندلی‌های بیرون یک کافه نشسته و ضمن گفتگو با یکدیگر نوشیدنی می‌نوشند. انتشار این تصاویر خبرساز شده است. در حالی که اعتراض به افزایش دو سال سن بازنشستگی در فرانسه از ۶۲ به ۶۴ سال حتی با تصویب اصلاحات مدنظر دولت پایان نیافته، دولت خود را طرفدار مماشات نشان می‌دهد، اما در باطن قصدی برای انعطاف در برابر اعتراضات ندارد. فراخون دهمین روز بسیج عمومی علیه اصلاحات بازنشستگی در حالی برای امروز سه شنبه در فرانسه منتشر شده است که فضایی ملتهب بر این کشور حاکم بوده و به گفته رسانه‌ها نظارت شدید پلیس نیز وجود خواهد داشت.
بازیکنانی که با تیم صعود کننده به فینال 2018 سرنوشت عجیب و جالبی را دنبال کرده‌اند.
صفا می‌گوید: براساس قانون مناطق آزاد، خودرو‌هایی که ۱۰ سال از عمر تولید آن‌ها می‌گذرد اجازه تردد در جزیره ندارند؛ براساس این قانون، خودرو ۱۱ ساله در کیش دیده نمی‌شود. در حال حاضر جدیدترین خودرو‌ها در کیش برای سال ۲۰۱۵ است و به دلیل عدم ترخیص و ورود خودرو‌های جدید خارجی شاهد خودرو‌هایی با عمر تولید جوان‌تر نیستیم.
باشگاه داماش گیلان امروز در یک تصمیم عجیب اکبر میثاقیان را از کار برکنار کرد!
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
سازمان لیگ برتر روز گذشته طی بیانیه‌ای بابت عدم حضور سرمربیان در نشست‌های خبر اولتیماتوم داد.
محسن کوهکن گفت: اقلیت انگشت‌شماری با عملشان نشان می‌دهد که به حجاب اعتقادی ندارد. با این اقلیت خیلی خیلی انگشت‌شمار بازهم باید طبق قانون برخورد کنیم.
شاید بهترین راه نظارت بر شرکت ها و آژانس‌های فروشنده پکیج بلیت و سفر و اقامت قطر، انتشار قیمت تمام شده و نرخ مصرف کننده مشابه قانون درج ارقام روی کالاها باشد تا سود فروشنده و واسطه برای همه عیان شود.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
دولت سوئیس به منظور تعدیل بحران انرژی، در اقدامی عجیب برای ناقضان مقررات دولتی گرمایش در فصل زمستان، حکم حبس در نظر گرفت.
وزارت جنگ رژیم صهیونیستی در پی واکنش‌های شدید بین‌المللی، قانون جنجالی را که برای گردشگران خارجی بازدیدکننده از کرانه باختری وضع کرده بود، لغو کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ