معاون وزیر و رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزشی وزارت آموزش و پرورش، گفت: با هرنوع تخلفی با شدت برخورد می‌شود و از دادستان خواسته شده است که شعبه ویژه‌ای برای رسیدگی به جرائم تدارک ببینند و مقدمات لازم فراهم شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: در مراسم اربعین امسال هر نفر با یک کد ملی می‌تواند تا ۹ بلیت را به مقصد نجف با نرخ مصوب خریداری کند.
بر اساس اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، صدور پروانه خدمات امنیتی، صرفاً از طریق درگاه ملی مجوزهای کشور امکان‌پذیر است.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گفت: امکانی فراهم شده تا مجوز خروج از کشور بانوان و فرزندان زیر ۱۸ سال بدون مراجعه به دفترخانه صادر شود.
یک شرکت دانش بنیان موفق شد برای نخستین‌ بار و طی یک تلاش هشت ساله، به فناوری برداشت مکانیزه گیاه کنجد دست یابد.
علی خطیر در گفتگو با رسانه رسمی استقلال اعلام کرد با جواد نکونام برنامه سه ساله دارد و به حمایت از سرمربی تیمش می پردازد.
حسین محمودی اصل گفت: برای لغو مصوبه دلایل محکمی وجود دارد چرا که دولت به جای اجرای مصوبه مجلس به اجرای لایحه خود اقدام کرده است.
مسئولان فدراسیون فوتبال در تلاش هستند تا برنامه تیم ملی در فیفادی شهریور را کامل کنند و مذاکرات شان با کشورهای دیگر ادامه دارد.
معاون فرهنگی و امور اجتماعی سازمان بهزیستی با اشاره به استفاده از موتور در ارائه خدمات اورژانس اجتماعی گفت: موتورلانس پس از تماس با ۱۲۳ می‌آید.
معاون دفتر سرمایه‌گذاری گردشگری گفت: در لایحه برنامه هفتم توسعه تصمیم‌گیری‌ برایاستفاده از اسکله‌های موجود به شورایی با ریاست استانداران ساحلی سپرده شده است.
معاون اول رئیس جمهور گفت: در بازار بزرگ تهران به لحاظ رعایت نکات ایمنی و امکانات لازم در زمان وقوع حوادث وضعیت مناسبی وجود ندارد.
وزیر ارتباطات گفت: ما شبانه روزی در تلاش هستیم تا برای طرح فیبر نوری که طرحی راهبردی است اقدام کنیم زیرا بر اساس آن سرعت اینترنت تا ۱۰۰۰ مگا بیت بر ثانیه افزایش می‌یابد.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به ۳ درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.
معاون صنایع‌دستی استان تهران از برگزاری برنامه تجربه‌گری صنایع‌دستی برای عموم علاقه‌مندان خبر داد.
دستاورد موشکی جدید ایران در کنار پیام‌های عملیات یک سرباز مصری علیه ارتش رژیم صهیونیستی محور روزنامه‌های مطرح جهان عرب است.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن بااشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیارد دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
مدیر عامل شرکت راه‌آهن با اشاره به امضای موافقت‌نامه با سازمان بهینه سازی مصرف سوخت از فراهم شدن زمینه برای تخصیص ۷.۵ میلیار دلار مشوق صرفه‌جویی مصرف سوخت به سرمایه‌گذاران حوزه ریلی خبر داد.
رئیس کل بانک مرکزی از دسترسی سریع به ۶.۷ میلیارد دلار از منابع موجود ایران در صندوق بین المللی پول خبر داد.
اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می‌شود.
با گذشت ۲ روز از مهلت ثبت نام خودرو در سامانه یکپارچه فروش همچنان اختلالات این سامانه پابرجاست و امکان ثبت خودرو وجود ندارد.
رییس اتاق ایران و چین گفت: وقوع ابرتورم در اقتصاد ایران به علت داشتن ظرفیت‌ها و امکانات متعدد اقتصادی منتفی است.
رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌ و پرورش گفت: ارسال سؤالات به‌ صورت الکترونیک از سال ۹۷ آغاز شده و از آن سال تاکنون به‌ هیچ‌ وجه لو رفتن سؤالات گزارش نشده است.
طبق مصوبه مجلس، شورای نگهبان می‌تواند فرآیندهای نظارت بر انتخابات از جمله ثبت شکایات و اعتراضات و اعلام تخلفات انتخاباتی را به صورت الکترونیکی فراهم کند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از امکان دسترسی پرسرعت برنامه نویسان و متخصصین به سایت‌های تحریمی با سامانه 403.online خبرداد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی موارد مستثنی در انتشار مذاکرات و مصوبات هیئت عالی و سایر ارکان بانک مرکزی را تعیین کردند.
ایشان حج را برنامه مدبرانه الهی با زوایا و ابعاد و گستره‌ای متفاوت از سایر برنامه‌های دینی خواندند و گفتند: قرآن کریم حکمت حج را در یک جمله کوتاه «قیاماً للناس» یعنی ستون زندگی بشر بیان می‌کند. حج در بردارنده تعالیم و تمرین‌هایی است که به بشر و نسل‌های پی در پی می‌آموزد چگونه ارکان زندگی خود را انتخاب کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ