مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به ۳ درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بهترین راه برای کمک به کاهش تعریق، انتخاب لباس‌هایی از جنس پارچه‌های سبک و نازک است؛ به طوری که پوست امکان تنفس و تهویه داشته باشد. رنگ‌های روشن‌تر نیز به انعکاس نور خورشید به جای جذب آن کمک می‌کنند. پوشیدن این رنگ‌های به خنک نگه داشتن بدن و کاهش تعریق کمک می‌کند.
بنا بر اعلام سازمان سنجش، برای داوطلبانی که قبلاً نسبت به انتخاب کدرشته‌محل‌های تحصیلی اقدام نموده‌اند، امکان ویرایش کدرشته محل‌های انتخابی وجود ندارد.
جواد نکونام بدش نمی‌آید در صورت امکان وحید طالب‌لو را به عنوان مربی دروازه‌بان ها به استقلال برگرداند.
باشگاه استقلال با انتشار مصاحبه‌ای از خسرو حیدری به انتخاب اشکان خورشیدی به عنوان داور بازی با پرسپولیس واکنش نشان داد.
متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از فردا ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.
سخنگوی وزارت صمت گفت: سه شنبه پنجم اردیبهشت سامانه یکپارچه فروش خودرو برای متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آنها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است باز می شود تا در صورت تمایل خودرو دیگری را انتخاب کنند.
تعدادی از کمپ‌ها در پارک‌ها و مراکز اقامتی کم هزینه را شهرداری برای افرادی که تهران را به عنوان مرکز گردشگری نوروزی انتخاب کردند، ایجاد کرده است.
بازار خودرو بر اثر تلاطمات ارزی و تورم سرسام‌آور دچار آشفتگی شده، در این میان انتخاب گزینه‌های منطقی و اقتصادی نسبت به سایر خودروها، خریداران را از پرداخت مازاد بر ارزش ذاتی خودروها حفظ می‌کند.
«اگر قرار باشد که بر اساس تورم این حقوق تعیین شود باید حداقل ۵۰ درصد رشد داشته باشد. اما همانطور که عرض کردم امکان پرداخت این میزان حقوق برای کارفرما‌ها امکان‌پذیر نیستم. از سوی دیگر با توجه به اوضاع اقتصادی و شرایط بنگاه‌ها باید یک افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی صورت بگیرد و این نیز برای کارگر مناسب نیست؛ بنابراین به نظر من درست‌ترین تصمیم این است که یک عددی انتخاب شود که بین همین ۲۰ دصد و ۵۰ درصد باشد.»
نتایج مطالعه نشان می‌دهد که ۱۰ آمینو اسید به دلیل قابلیت‌هایشان در فرایند تاشدگی پروتئین‌ها انتخاب شده‌اند. قابلیتی که امکان تکثیر دی‌ان‌ای و تولید پروتئین‌های لازم برای حیات را می‌داد. با این نتایج می‌توان درباره وجود موجودات زنده در دیگر سیارات دست به گمانه‌زنی زد.
گوگل طبق رای دادگاه باید به سازندگان دستگاه ها در هند اجازه دهد اپلیکیشن های خاص خود را به طور پیش فرض نصب و همچنین به کاربران این امکان را بدهد تا موتورجستجوی پیش فرض خود را انتخاب کنند.
سامانه جامع تجارت با صدور اطلاعیه‌ای از امکان انتخاب نوع ارز در ثبت درخواست تخصیص ارز برای واردات خبر داد.
نسبت دادن یک نام خانوادگی به هر ایرانی، از سال ۱۳۱۳ به صورت قانون مدنی درآمد و اجباری شد و از آن زمان، به مرور، برای تمام اتباع ایران، نام خانوادگی انتخاب شد. نام خانوادگی از پدران و اجداد افراد به عنوان یک ارثیه به آن‌ها می‌رسد، اما چنانچه نیاز به تغییر یا اصلاح در آن باشد، راه به شرط ادله کافی و طی روند قانونی باز و امکان پذیر است.
رقابت های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور به عنوان اولین مرحله چرخه انتخابی تیم ملی روزهای 28 لغایت 30 دی ماه در سالن شهدای هفتم تیر تهران برگزارشد.
معاون فنی و بهره برداری سازمان تاکسیرانی تهران اعلام کرد: طرح نوسازی تاکسی‌های فرسوده با امکان ثبت نام و انتخاب خودروی سمند سورن پلاس پایه گاز سوز با سطح آلایندگی یورو ۵ با قیمت حدود دویست و هفتاد و چهار میلیون تومان همزمان با روز ملی حمل و نقل در سراسر کشور فراهم شده است و قیمت نهایی منوط به ارائه پیش فاکتور صادره از سوی شرکت ایران خودروست.
برای بیش از نیم قرن ژاپن یک سیستم بیمه درمانی را حفظ کرده است و تمام ساکنان ژاپن برای بیش از سه ماه ملزم به ملحق شدن به آن هستند و به مردم ساکن در ژاپن امکان می‌دهد با هزینه به خدمات بهداشتی مناسب دسترسی داشته باشند. مشخصه این امر یک سیستم دسترسی رایگان است که به بیماران امکان می‌دهد هر ارائه‌دهنده مراقبت‌های بهداشتی را انتخاب کنند و همه خدمات پزشکی با قیمت یکسان در هر نقطه از ژاپن ارائه می‌شود.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
هفتمین مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک به ریاست محمود خسروی وفا و حضور وزیر ورزش و جوانان آغاز شد تا در پایان تکلیف ارکان جدید این نهاد مشخص شوند.
به نحوه کار کارلوس کی‌روش در جام جهانی بیست و دوم نقد‌های متعددی وارد است، اما جالب‌ترین و عجیب‌ترین کار او این بود که با وجود این امکان قانونی که ۲۶ بازیکن را به قطر ببرد ۲۵ نفر را با خود همراه کرد و نفر بیست و ششم را هرگز انتخاب نکرد.
فرمانده قرارگاه اربعین فراجا گفت: با توجه به حجم انبوه زوار و ترافیک سنگین در محورهای مواصلاتی منتهی به مرز مهران، زائران تا حد امکان مسیر زیارتی خود را از پایانه مرزی مهران انتخاب نکنند.
دانشگاه علوم پزشکی تهران در اطلاعیه ای این موضوع را به اطلاع داوطلبان کنکور رسانده و اعلام کرده است: «امکان انتخاب پردیس بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران برای پذیرفته شدگان کنکور سراسری سال ۱۴۰۲-۱۴۰۱ ممکن است. شهریه پردیس بین الملل ل۱۴۰۲ - ۱۴۰۱ پس از تصویب هیأت امناء، از طریق سایت رسمی دانشگاه علوم پزشکی تهران اطلاع رسانی می شود.
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند گفت: امکان انجام برخی مدل‌های تخریب در این ساختمان نبود، بنابراین انتخاب مدل تخریب زمان‌بر شد، حتی ستون‌های ساختمان برای آزمایش به تهران منتقل شد.
معاون آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان حفاظت محیط زیست از راه اندازی نظام‌ مهندسی محیط زیست خبرداد.
پرسش اساسی این است که آیا با توجه به عدم حضور تماشاگران، اساساً سالن‌های سینما بازگشایی می‌شوند تا این فیلم‌ها فرصت اکران بیابند؟ همچنین آیا فیلم‌ها حاضر می‌شوند به قیمت انتخاب به عنوان نماینده ایران برای اسکار، قید اکران در زمان مناسب را بزنند و درآمد حاصل از اکران در موعد مناسب را از دست دهند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ