اپلیکیشن پذیرش بلیت تک‌سفره در خطوط اتوبوس تندرو تهران(BRT) از سوی سازمان فاوا شهرداری تهران از بیستم خرداد رونمایی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بر اساس بخشنامه رئیس کل سازمان امور مالیاتی امکان افزایش ۲ ماهه اقساط مالیات صاحبان مشاغل در صورت درخواست مودی و تایید اداره کل مالیاتی فراهم شده است.
پرداخت مالیات برانکو، امکان بازگشت او به فوتبال ایران را فراهم کرد تا چند مربی خطر را احساس کنند.
«تنسنت» غول فناوری چینی یک روش پرداخت جدید به نام «پالم پیمنت» معرفی کرده است که به مردم این امکان را می‌دهد که با نگه داشتن دست خود بالای یک دستگاه اسکن پرداخت خود را انجام دهند. این فناوری که به پلتفرم «وی چت پی» مرتبط است، از داده‌های بیومتریک ثبت‌شده، از جمله نقش‌های منحصربه‌فرد کف دست و الگو‌های رگ، برای شروع پرداخت‌ها استفاده می‌کند.
پس از فتح خرمشهر و غنایم زیادی که نصیب ایران شد، موضوع راهبرد آینده مطرح شد. با توجه به اینکه صدامیان هنوز بخش‌هایی از کشور را در دست داشتند، پایان جنگ امکان نداشت. در برهه‌ای امام (ره) تصمیم گرفتند برای پیدا کردن دست بالا بدون اینکه ایران وارد شهر‌های عراق شود، مناطقی از عراق را اشغال کند. موضوع پرداخت غرامت کاملا شایعه بود و جدی نبود، اتفاقا زمانی که مطرح می‌شد برای روحیه رزمندگان ایرانی مشکل ایجاد می‌کرد
مدیرکل کمیته امداد استان تهران در خصوص اجرای طرح «هر ایرانی، یک یتیم» گفت: حامیان مالی می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در این طرح مشارکت و از ایتام و محسنین حمایت کنند.
چند روز پس از تکذیب وزارت خزانه‌داری آمریکا مبنی بر امکان پرداخت پول به ایران، گزارش‌ها حاکی از چراغ سبز دولت بایدن نسبت به پرداخت بخشی از بدهی عراق به ایران است.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات از همکاری بانک مرکزی به منظور ارائه خدمات پرداخت بانکی به کسب و کارهای اینترنتی داخلی به شکل فراهم کردن پرداخت مبتنی بر ریال دیجیتال خبر داد.
اکنون امکان تقسیط حق بیمه سوابق خدمت سربازی هم وجود داشته و سازمان تامین اجتماعی به منظور همکاری با بیمه‌شدگان متقاضی، امکان تقسیط این اعتبار را حداکثر تا ۱۲ قسط فراهم کرده است.
آبان ماه امسال بود که تاکسی اینترنتی تپسی، اعلام کرد امکان پرداخت اعتباری (BNPL) را به خدمات خود افزوده و آن را برای بخشی از کاربران خود فعال کرده است. سرویس پرداخت اعتباری تپسی این امکان را فراهم می‌کند که هر کاربر تا سقف ۴۰۰ هزار تومان از خدمات تپسی استفاده کرده و در پایان ماه به صورت یکجا هزینه سفرهای خود را پرداخت کند.
رئیس کل سازمان خصوصی‌سازی اعلام کرد باشگاه استقلال نسبت به عدم پرداخت مطالبات استراماچونی بی‌توجه است.
وزیر اقتصاد گفت: تسهیلات گیرندگانی که به دلیل بدهی، واحد مسکونی آنها به تملک بانک‌ها درآمده می‌توانند با پرداخت اصل و سود بدهی خود و با شرایطی همچنان مالک واحد مسکونی خود شوند.
بر اساس گزارشی که در مجلس قرائت شد، علی رغم امکان بهره گیری دولت از ظرفیت قانونی برای تأدیه بدهی‌های خود به صندوق‌های بازنشستگی، اما این اتفاق عملیاتی نشده است.
امکان واردات کالاهای اساسی تا سقف 1.5 میلیارد دلار وفق ابلاغ معاون اول رئیس جمهوری فراهم شد و فرایند تخصیص و پرداخت ارز برای محموله های موضوع ابلاغ یاد شده از امروز به فوریت انجام می شود.
پیش‌نیازهای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی برای کسب‌وکارهای اینترنتی شامل اینماد و کد رهگیری مالیاتی به صورت هم‌زمان امکان پذیر شد.
سرمربی سیتی در شب پیروزی مقابل لیدز به تمجید از ستاره های تیمش پرداخت.
امکان پرداخت خودکار اقساط تسهیلات و پرداخت کارمزد وام قرض الحسنه در سامانه بام فراهم شد.
پرداخت سود ماهانه، معافیت مالیاتی اشخاص حقیقی و حقوقی، امکان ابطال آنلاین و خروج از سرمایه (دریافت اصل و فرع سرمایه در هر زمان) و همچنین امکان سرمایه‌گذاری با حداقل یک واحد سرمایه از جمله مزیت های صندوق سرمایه گذاری بانک گردشگری است.
امکان پرداخت اقساط تسهیلات و دریافت کارمزد تسهیلات قرض الحسنه به صورت خودکار برای کاربران سامانه بام و مشتریان بانک ملی ایران فراهم شد.
رئیس جمهوری بلاروس به موضع گیری درباره جنگ اوکراین پرداخت و از امکان تحقق صلح در کوتاه ترین زمان ممکن خبر داد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان کشوری خبر داد.
مدیرکل فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از فراهم شدن امکان پرداخت تسهیلات ۴ میلیون تومانی سفر به بازنشستگان کشوری خبر داد.
شاتل موبایل امکان پرداخت از طریق کیف پول آپ را برای مشترکین سیم کارت های خود فراهم کرد.
رئیس کمیته بهزیستی و توانبخشی مجلس، در پاسخ به اینکه آیا امکان پرداخت مستمری توسط بهزیستی به تمام افرادی که شامل سه دهک اول جامعه شده‌اند، وجود دارد، توضیحاتی را ارائه داد.
رئیس کل بانک مرکزی در حاشیه مراسم هفتمین همایش مالی اسلامی در خصوص تاکید رئیس جمهوری بر معرفی بدهکاران بانکی اظهار کرد: لیست بدهکاران عمده بانک‌ها در صورت‌های مالی بانک‌ها در سامانه کدال منتشر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ