امروز مطالبی همچون هشدار مهم به بانک مرکزی، هر اسکناس دلار امروز چقدر قیمت خورد؟، آیا محدودیت دامنه نوسان روی بازار اختیار معامله تأثیر گذاشته است؟، پرتقاضا‌ترین نماد‌ها در آخرین روز معاملات هفته، مجمع امید ۱۴۰۳ | چه میزان سود تصویب شد؟ | چه زمانی سود امید پرداخت می‌گردد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ستاره پرتغالی حالا تصمیم گرفته است که از طریق شرکت "اکسپرسو لایو" سهام شرکت "کوفینا مدیا" را بخرد. این گروه رسانه‌ای مدیریت شبکه تلویزیونی CM، مجله سابادو و روزنامه "ال کوریو دامانیا" را به عهده دارد.
شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
مذاکرات شرکت انرژی دولتی تایلند (PTT) با شرکت انرژی قطر در خصوص قرارداد تامین گاز طبیعی به مراحل پیشرفته ای رسیده است.
کریمی از این اداره به آن شرکت، دنبال پول خرید محبی
شرکت فورد آمریکایی تیم کارخانه‌ای برای حضور در رالی داکار 2024 ایجاد خواهد کرد.
تیم کشتی فرنگی نوجوانان برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا ظهر امروز راهی قرقیزستان شد.
محسن خجسته مهر گفت: دنبال حداکثر سازی سهم بخش خصوصی و ایرانی در پروژه‌های نفتی هستیم به طوریکه سرمایه‌گذاران خارجی هم دنبال ورود به صنعت نفت ایران هستند.
شرکت هایی که با فناوری نوین فعالیت دارند مسیر بلوغ خود را طی کرده و امروز به دنبال افزایش بهره وری هستند؛پس اشتغالزایی در این شرکت ها می تواند جاذبه ای برای تمرکز سیاست گذاری ها به شمار رود.
انجمن شرکت های هواپیمایی پیشنهاد افزایش ۱۰۰ درصدی بلیت را به دلیل نوسازی ناوگان و ارائه خدمات رسانی بهتر داده است.
مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران با اشاره به انجام سوآپ گاز از ترکمنستان گفت: با رایزنی های انجام شده با طرف ترکمنستانی دنبال واردات مستقیم گاز از این کشور هستیم.
مربی نواک جوکوویچ اعلام کرد این تنیسور صربستانی همچنان دنبال دریافت اجازه سفر به آمریکا و شرکت در مسترز میامی است.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند از این رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
تیم ملی پارادوومیدانی در شرایطی در مسابقات قهرمانی جهان شرکت می‌کند که می‌تواند ازاین رویداد به عنوان نخستین فرصت برای کسب سهمیه بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس استفاده کند.
نخست وزیر اوکراین می گوید یک شرکت آلمانی به دنبال تولید مشترک تسلیحات با کی یف است.
یک رسانه آلمانی گزارش داده روسیه در حال انجام مذاکراتی با یک شرکت چینی برای خرید ۱۰۰ فروند پهپاد است.
یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
شرکت آدیداس تصمیم گرفته تا برای تیم های مطرح اروپایی و آمریکای جنوبی، کیت های نوستالژی از دهه 90 طراحی کند.
یک منبع آگاه گفت: برای نخستین‌بار در چهار سال گذشته شرکت شورون آمریکا در حال ارسال دو نفتکش برای بارگیری نفت در ونزوئلا است.
مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درادامه بازدید ازمناطق عملیاتی غرب کشور، اجرای پروژهایی همچون نمک‌زدایی‌، ایستگاه تقویت فشاروکارخانه ان‌جی‌ال ٣١٠٠ دهلران راسبب رونق وشکوفایی منطقه برشمرد.
تیم ملی فوتبال ساحلی ایران به منظور شرکت در مسابقات بین قاره‌ای راهی امارات شد.
عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر افرادی دنبال شفافیت در رابطه مالی شرکت نفت هستند و اگر می خواهند صنعت نفت حفظ شود باید سهم ۱۴.۵درصدی از فروش نفت، زمانی که فروش پایین است بالاتر ببرند. از این نظر که اصلاح رابطه مالی دولت با شرکت ملی نفت، موجب افزایش وصولی شرکت ملی نفت برای توسعه و نگه‌داشت ظرفیت میادین شود اقدام مثبتی است اما شفافیت را تا قبل از این، شرکت ملی نفت داشته و دارد و با این اصلاح رابطه مالی، تفاوتی ایجاد نخواهد شد
مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان فعال در عرصه نانو گفت:جذب دانش‌آموختگان و افراد نخبه و به‌کارگیری آن‌ها در بخش تحقیق و توسعه از اهداف این شرکت است.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.
تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ