شرکت فورد آمریکایی تیم کارخانه‌ای برای حضور در رالی داکار 2024 ایجاد خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
از سال ۲۰۱۸ که فضاپیمای Chang'e-۴ در ماه فرود آمد، شروع به نمونه‌برداری از مواد معدنی گوشته ماه کرد و حال امروز سرنشینان این فضاپیما توانستند که لایه‌هایی از ماه را که تا عمق ۳۰۰ متری این سیاره را تشکیل می‌دهد، با جزئیات بیشتر بررسی کنند.
بارسلونا برای خرید ژوآئو کانسلو فشار را افزایش داده است. آن‌ها به دنبال یک نتیجه سریع هستند.
دستیار رئیس مجلس گفت: در استارتاپ‌ها اگر تصمیم‌گیری‌ها بدون سرگردانی بود، حتی اگر یک فرد دست به هنجارشکنی می‌زد، مدیر مجموعه به دلیل اطلاع از تبعات قانونی، جلوی این اقدام هنجارشکنانه را می‌گرفت تا نتایج زحماتش به راحتی از بین نرود بنابراین قانون باید از کسب‌وکار‌ها در مقابل اقدامی که به آن‌ها آسیب بزند حفظ کند.
یکی از آثار تاریخی منحصر به فرد که در این پروژه مورد بررسی قرار گرفت، یک خوشه انگور شیشه‌ای متعلق به تمدن بین‌النهرین است که در عراق کشف شد و نشان می‌دهد مردمان منطقه بین‌النهرین نیز شیشه‌گران ماهری بوده و با دیگر تمدن‌های جهان باستان نیز مبادلات تجاری گسترده داشته‌اند.
مهدی تاج می‌گوید فدراسیون فوتبال با کمک فیفا به دنبال ورود VAR به فوتبال ایران است.
یک مقام سابق سرویس اطلاعاتی آمریکا در تحلیلی از دورنمای جنگ اوکراین گفت: غرب به دنبال تحریک روسیه در جنگ اوکراین است، اما پوتین یک فرد نظامی راهبردی و به دنبال پایان جنگ و کنترل اوضاع است.
در شرایطی که قرار بود برنامه آماده سازی پرسپوليس در ترکیه دنبال شود، این اردو لغو شد.
آب لیمو با کمی عسل یکی از بهترین نوشیدنی‌هایی است که می‌توانید بنوشید، چه به دنبال کاهش وزن باشید یا نه. آب لیمو و عسل نه تنها راهی برای سم زدایی بدن شماست، بلکه به شما انرژی می‌دهد و هضم و ایمنی سالم را تقویت می‌کند.
به دنبال اتفاقات و حواشی فدراسیون ووشو، فرد مهاجم به این فدراسیون بازداشت شد.
اعضای تیم امید صبح امروز با حضور در ساختمان پک، به انجام تمرینات ریکاوری پرداختند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اتفاقات پس از قهرمانی این تیم در بیست و دومین دوره رقابتهای لیگ برتر گفت: هنوز فصل فوتبالی ادامه دارد و به دنبال کسب دومین جام برای پرسپولیس هستیم.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی روز یکشنبه - ۲۷ فروردین - با بررسی فوری لایحه "ایجاد سازمان بازرگانی" مخالفت کردند و طبق رای بهارستانی ها این لایحه باید به صورت عادی در مجلس مورد بررسی قرار گیرد.
بیشتر بعدازظهر‌ها که بانک‌ها تعطیل بودند، کنار دستگاه‌های خودپرداز می‌ایستادم و وقتی متوجه رمز کارت کسی می‌شدم به بهانه کمک کردن در کار‌های بانکی‌اش پشت دستگاه می‌ایستادم و وقتی کارش تمام می‌شد، کارت را از دستگاه خارج می‌کردم و کارت سرقتی خالی دیگری را با کارتش عوض کرده و با سرعت فرار می‌کردم و قبل از اینکه آن فرد متوجه شود و کارتش را بسوزاند تا جایی که می‌توانستم کارتش را خالی می‌کردم.
چهار ملی‌پوش با شرایطی کاملا متفاوت در یک قاب، تنها یک هدف را دنبال می‌کنند.
مدافع پرسپوليس به دلیل آسیب‌دیدگی در نیمه اول تعویض شد و مراحل درمانی خود را با انتقال به بیمارستان دنبال خواهد کرد.
«زدن» شمخانی از آنجا آغاز شد که همان اکانت‌ها می‌گفتند اکبری نزدیک به یک شخصیت امنیتی بوده و در نقش معاون این فرد در زمان وزارت دفاع مشغول به کار بوده است. آدرسی که این اکانت‌ها می‌دادند به یک نام می‌رسید: «علی شمخانی»؛ دبیر شورای عالی امنیت ملی و وزیر دفاع در دولت‌های محمد خاتمی؛ ۱۳۷۶ تا ۱۳۸۴.
کاپیتان سابق تیم ملی بوکس گفت: جامعه بوکس به افرادی که برای ثوری رای جمع کردند تا او رییس شود و منافع خودشان تامین شود، اعتماد نکنند.
بدن باید بتواند در مقابل هوای سرد مقاوم باشد. اگر به دنبال انواع نوشیدنی مفید و سالم به عنوان نوشیدنی داغ برای گرم شدن بدن در روز‌های سرد هستید، در این مقاله به معرفی برخی از این انواع نوشیدنی گرم برای زمستان پرداخته‌ایم.
وزارت خارجه‌ چین به دنبال وقوع حادثه روز گذشته در کابل، امروز به شهروندان خود توصیه‌ کرد تا هرچه زودتر افغانستان را ترک کنند.
«اگر این ابلاغیه بخواهد به صورت سفت و سخت دنبال شود، بسیاری از فعالین اقتصادی و تجار که در هیئت مدیره‌های شرکت‌های بخش عمومی عضو هستند، دیگر چنین کاری را نخواهند کرد، زیرا اگر آن شرکت بدهی داشته باشد، بانک می‌تواند از حساب شخصی فرد نیز طلب خود را وصول کند، بنابراین در چنین شرایطی، بسیاری از افراد ریسک چنین موضوعی را قبول نمی‌کنند.»
معاون درمان وزارت بهداشت، به احتمال تعطیلی مدارس به دنبال شیوع آنفلوانزا در کشور، واکنش نشان داد.
در پی اقدام عربستان و اوپک پلاس به کاهش تولید روزانه نفت، قانون‌گذاران آمریکایی با ارائه طرحی در سنا و مجلس نمایندگان به دنبال توقف فوری فروش تسلیحات نظامی به ریاض هستند.
انصاری فرد و عزت اللهی گفته‌اند که تمایلی برای بازگشت به لیگ برتر ایران ندارند و به دنبال ادامه فعالیت‌شان در اروپا هستند. مطهری نیز حاضر به جدایی از استقلال نشد
کیسینجر سیاستمدار، دیپلمات و مشاور ژئوپلیتیک آلمانی-آمریکایی است که به عنوان وزیر امور خارجه و مشاور امنیت ملی آمریکا در دولت‌های ریچارد نیکسون و جرالد فورد فعالیت کرده‌ و اکنون ۹۹ سال سن دارد، گفت: آمریکا تنها می تواند از گسترش تنش ها جلوگیری کند و به دنبال ایجاد گزینه باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ