یک خبرنگار عربستانی از انگیزه شرکت سرمایه گذاری قطر برای خرید تاتنهام به جای لیورپول خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با توجه به قوانین جدید لیگ برتر فوتبال ایران، در حال حاصر امکان ثبت قرارداد مهدی هاشمی‌نسب با استقلال وجود ندارد.
این روش به پژوهشگران امکان می‌دهد تا رویداد‌های مهم را در چند روز اول رشد، بدون اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین مطالعه کنند. احتمال اعمال تغییر ژنتیکی روی جنین، مشکلی است که پیشتر استفاده از برخی روش‌های تصویربرداری از جنین انسان را به دلیل نگرانی‌های اخلاقی محدود کرده بود.
شاید در قرن بیستم اگر تصمیم اشتباهی گرفته می‌شد و زمان از دست می‌رفته هزینه از دست رفتن زمان به اندازه ۵ تا ۱۰ سال از دست دادن زمان بود، اما اکنون، اگر زمان را از دست بدهید، ممکن است فرصت از دست رفته دیگر امکان بازگشت یا رقابت را نداشته باشد. به همین دلیل است که تصمیمات باید به هنگام و عقلانی گرفته شود تا زمان را از دست ندهیم. ما دیگر فرصتی برای اشتباه نداریم. در هر تصمیمی که دولت‌ها می‌گیرند، مردم چاره‌ای برای تطابق خود با این تغییرات ندارند و زمانی که تصمیم تغییر می‌کند، یک هزینه بازگشت نیز به جامعه تحمیل می‌شود.
مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: امکان تخصیص خودرو به ۳ درصد از متقاضیان در مرحله دوم به دلیل ظرفیت جذب نشده، وجود نداشت بنابراین امکان انتخاب خودروی جدید برای این افراد فراهم می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگوهای رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست.
تا کنون سازمان مالیاتی موفق شده است از کسانی که درآمد‌های شفاف و ثبت شده‌ای دارند، مالیات بگیرد؛ در حالی که بخشی از فعالان اقتصادی حساب و کتاب هایشان روشن نیست. این دسته از مشاغل مالیات نمی‌پردازند و به همین دلیل، مسئولیت تأمین درآمد‌های مالیاتی دولت بر عهده‌ی قشرهای خاصی است.
تا الان سازمان مالیاتی موفق شده است از کسانی که درآمد‌های شفاف و ثبت شده‌ای دارند، مالیات بگیرد. در حالی که بخشی از فعالان اقتصادی حساب و کتاب هایشان روشن نیست. این دسته از مشاغل مالیات نمی‌پردازند و به همین دلیل مسئولیت تأمین درآمد‌های مالیاتی دولت بر عهده‌ی اقشار خاصی است.
به دلیل اعلام عدم امکان برگزاری مسابقات به صورت همزمان در هفته بیست و هشتم لیگ برتر از سوی نهادهای ذی ربط، مسابقات این هفته طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار می شود.
نیوبات لیتیوم، به دلیل توانایی‌اش در مدیریت حجم بالایی از توان نوری و ضریب پاکلز، ماده ارزشمندی به شمار می‌رود و به ماده این امکان را می‌دهد تا با قرار گرفتن در میدان الکتریکی، خواص نوری‌اش را تغییر دهد.
نایب رییس فدراسیون وزنه برداری می گوید به دلیل کمبود وقت برای کادرفنی جدید، نباید انتظار زیادی از تیم ملی در مسابقات آسیایی داشت.
دادرس گفت: ارائه ۳ سال رایگان سی ان جی برخلاف قانون اساسی، قوانین وزارت نفت و بر نامه بودجه است به همین دلیل مورد پذیرش مجلس نیست.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ۱۰ درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
به دلیل بارندگی و تغییر آب و هوا، ده درصد از مدارس پیش بینی شده برای پذیرایی مسافران نوروزی به چرخه ستاد اسکان فرهنگیان اضافه شد.
محدودیت دسترسی به اینترنت در برخی از کشور‌های دنیا، ممکن است کار را برای توریست‌ها برای بهره‌گیری آزادانه از اینترنت و رسیدن به وب‌سایت‌های مدنظرشان سخت کند. در کشور ما بحث آماده‌سازی و ارائه سیم کارت مخصوص توریست‌ها مطرح شده که به آن‌ها امکان دسترسی آزادانه و بدون محدودیت به اینترنت را خواهد داد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: بنده معتقدم امکان کنترل بازار ارز وجود دارد، اما به دلیل اعمال تصمیمات غلط و تکرار اشتباهات گذشته شاهد چالش در بازار ارز هستیم.
وزیر اقتصاد گفت: تسهیلات گیرندگانی که به دلیل بدهی، واحد مسکونی آنها به تملک بانک‌ها درآمده می‌توانند با پرداخت اصل و سود بدهی خود و با شرایطی همچنان مالک واحد مسکونی خود شوند.
رئیس مرکز اورژانس تهران از عدم امکان انجام ۶ هزار مأموریت اورژانسی به دلیل ایجاد مزاحمت‌های تلفنی خبر داد.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
به دلیل آلودگی هوا امکان رزرو طرح ترافیک فردا ۲۱ آذر ماه وجود ندارد و طرح فروخته نمی‌شود.
یکی از موضوعات گیج‌کننده‌ای که همچنان برای اهالی فوتبال در ایران مجهول باقی مانده، این است که چرا کارلوس کی‌روش از امکان قرار دادن ۲۶بازیکن در فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام‌جهانی استفاده نکرد و فهرستش را با فقط ۲۵بازیکن بست.
امکان انتقال رحیم استرلینگ و گابریل ژسوس، دو ستاره لیگ برتری در فصل تابستان به رئال مادرید وجود نداشته است.
ممنوعیت واردات خودرو به دلیل محدودیت‌های ارزی در سال ۱۳۹۷ از سوی شورای هماهنگی اقتصادی سران قوا مصوب شد و تمدید آن تا اردیبهشت امسال ادامه داشت. در نهایت با تصویب قانون ساماندهی صنعت خودرو، این ممنوعیت پایان یافت و حالا جزئیات آیین نامه واردات خودرو نیزدر دولت مصوب و ابلاغ شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ