تخلف مرتبط با کوتاژ‌های صوری سامانه بازارگاه و تخلفات شرکت آریا تجارت سهیل، وزیر جهاد کشاورزی را مورد عتاب و خطاب نمایندگان مجلس قرار داد و از او و این وزارتخانه درباره ۱۱۰۰ میلیارد تومان نهاده فروخته شده به کشاورزان در سامانه بازارگاه بدون آنکه کالایی وجود داشته باشد، پاسخ خواسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان روز دوم مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا، کاروان یران موفق به کسب ۳ مدال رنگارنگ و راهیابی دو ورزشکار به دیدار نهایی شد.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
دبیرکل فدراسیون فوتبال اعلام کرد صد پرونده بدهی باشگاه‌های ایرانی در AFC بسته شده است.
نوزدهمين دوره پيكارهاي كاراته قهرماني قاره كهن با عنوان سومي تیم ملی ایران به پايان رسيد.
میرسلیم در مورد پرونده فساد مطرح شده در دوران شهرداری آقای قالیباف نیز گفت: رشوه‌ای جهت جلب آرا صورت گرفته است، آن مبلغ ۶۵ میلیارد تومان که در سال ۱۳۹۵ جهت تراکم مبادله شده بود، و مبلغ مذکور بین تشکیلات هلدینگ یاس، تجارت نوین و یکی از نمایندگانی که در کمیسیون عمران بوده و مسئولیت گروه تحقیق و تفحص هم با او بوده، رد و بدل شده است.
در حالی که تلاش‌های ایران و آژانس برای حل‌وفصل این اختلاف بار‌ها به بن‌بست خورد، اما سفر اسفندماه رافائل گروسی، مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی به تهران به نقشه راهی منتهی شد که دو طرف در سایه آن بر سر ابزار لازم برای حل‌وفصل این اختلاف‌ها تفاهم کردند. گروسی پس از بازگشت از این سفر اعلام کرد دوربین‌های نظارتی آژانس در برخی تاسیسات هسته‌ای جمهوری اسلامی که فعالیت آن‌ها در واکنش به تشدید تحریم‌های امریکا متوقف شده بود دوباره نصب خواهند شد.
پرونده مسابقات تنیس غرب آسیا با کسب عنوان نخست نمایندگان ایران در دو بخش پسران و دختران بسته شد.
مالیات برانکو ایوانکوویچ به جدیدترین سوژه برای نگرانی هواداران پرسپولیس در ماجرای حذف از آسیا تبدیل شده است.
مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در پی کشف حجاب، برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا پرونده قضایی تشکیل شد.
تسنیم از تشکیل پرونده قضایی برای افسانه بایگان و فاطمه معتمد آریا خبر داد.
یکی از متهمانی که حکم اعدامش نقض شد، حسین محمدی، بازیگر تئاتر بود که روز دوشنبه، ۲۸ فروردین‌ماه خبر جایگزینی حکم اعدامش با حبسی طولانی‌مدت، بسیاری را به احتمال دیدن دوباره‌اش امیدوار کرد. براساس خبر منتشرشده دادگاه رسیدگی به پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان، در حکمی جدید حمید قره‌حسنلو را به ۱۵ سال حبس در تبعید در یزد، فرزانه قره‌حسنلو را به ۵ سال حبس در تبعید در مشهد، حسین محمدی، رضا آریا و مهدی محمدی را به ۱۰سال حبس محکوم کرد.
کمیته انضباطی فدراسیون بسکتبال در خصوص پرونده های مختلف رقابت‌های لیگ برتر آرای جدیدی را صادر کرد.
آنطور که مشخص است همچنان پرونده طرح صیانت در مجلس یازدهم نیمه باز است و تعدادی از نمایندگان مجلس در تلاش هستند تا بررسی این طرح در مجلس از سر گرفته شود.
طرح جایگزین دولت بایدن برای مدیریت پرونده برجام شامل افزایش تصاعدی فشار‌های اقتصادی و دیپلماتیک و ایجاد اجماع منطقه‌ای و غربی علیه ایران می‌شود. فعلا بحث مکانیسم ماشه مطرح نیست، اما در آینده اگر اوضاع متشنج شود، فعال‌سازی این مکانیسم هم دور از انتظار نیست
پرونده نمایندگان کاراته کشورمان در روز نخست پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا با یک نشان طلا، 2 نقره و 4برنز بسته شد. 
تیم‌های قزاقستان سه و استرالیا یک با شکست حریفان به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا صعود کردند و حریف یکدیگر شدند.
پرونده رقابت‌های تور تنیس آسیا با قهرمانی سام عطاران بسته شد.
پرونده رقابت‌های تور تنیس آسیا با قهرمانی عطاران بسته شد.
فاطمه یوسفی با عنوان پنجمی آسیا به کار خود در دسته 87+ کیلوگرم پایان داد.
پرونده چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا با قهرمانی تکواندوکاران کشورمان در هر دو بخش دختران و پسران بسته شد.
پرونده رقابت‌های قهرمانی نونهالان آسیا به میزبانی ویتنام، با کسب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز برای نمایندگان ایران بسته شد.
پرونده تیم ملی پاراتکواندو ایران در هفتمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا با قهرمانی تیم ملی در مجموع مردان و زنان بسته شد
یکی از مهمترین پرونده‌هایی که غلامعلی ریاحی در آن به عنوان وکیل مدافع حضور داشت، پرونده گروه امیرمنصور آریا یا همان پرونده معروف به فساد سه هزار میلیارد تومانی بود که در آن ریاحی وکالت «مه آفرید امیر خسروی» را بر عهده داشت.
یک کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه طرح اخیر مجلس در ریزش اخیر بازار سهام اثر گذار بوده است، گفت: بورس از آینده‌ای مثبت برخوردار است و سهامداران نسبت به این بازار دید بلندمدت داشته باشند و با خودداری از رفتارهای هیجانی خود مانع از ایجاد ریزش بیشتر شاخص بورس در بازار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ