مدیرعامل شرکت نفت مناطق مرکزی درادامه بازدید ازمناطق عملیاتی غرب کشور، اجرای پروژهایی همچون نمک‌زدایی‌، ایستگاه تقویت فشاروکارخانه ان‌جی‌ال ٣١٠٠ دهلران راسبب رونق وشکوفایی منطقه برشمرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دو مدافع میانی تراکتور به دنبال جلوگیری از گلزنی بازیکنان پرسپولیس هستند.
محبی گفت: به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
به دنبال افزایش غلظت ذرات گردوغبار و تصمیمات اتخاذ شده در راستای جلوگیری از آسیب به‌سلامت ساکنان منطقه، تمامی ادارات منطقه سیستان شامل پنج شهرستان زابل، زهک، هیرمند، نیمروز و هامون تعطیل شدند.
بنجامین مندی خانه 6 میلیون یورویی را برای فروش گذاشته و به دنبال 12 میلیون یورو حقوق معوقه از منچسترسیتی است تا از ورشکستگی جلوگیری کند.
دولت دانمارک روز یکشنبه خبر داد که برای جلوگیری از هتک حرمت قرآن کریم به دنبال ابزارهای قانونی است.
مدیران استقلال به دنبال جلوگیری از ضرر هنگفت این باشگاه در پرونده شکایت رافائل سیلوا هستند.
استرالیا به دنبال جلوگیری از ساخت سفارت جدید روسیه در نزدیکی پارلمان این کشور به دلایل امنیتی است.
نتیجه مطالعه گروهی از متخصصان انگلیسی نشان می‌دهد: نزدیکان افرادی که به دنبال کاهش وزن هستند، ممکن است آگاهانه یا ناآگاهانه این روند را مختل کنند.
رئیس دادگستری استان تهران گفت: با افرادی که عامدانه به دنبال رواج برهنگی در کف خیابان هستند مقابله خواهد شد تا از اینگونه سوءرفتار‌ها جلوگیری شد.
تیم فوتبال پرسپولیس روز یکشنبه در دربی فرصت این را خواهد داشت تا از ادامه رکورد رویایی استقلال جلوگیری کند.
به دنبال رسوایی افشای اسناد جنجالی محرمانه پنتاگون درباره اسرار جنگ اوکراین در فضای مجازی، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری خواستار تشدید اقدامات تامینی در جلوگیری از افشای اسناد محرمانه شد.
دولت انگلیس در تلاش است تا از حضور ورزشکاران روس در المپیک پاریس جلوگیری کند.
عضو حقوقدان شورای نگهبان گفت: امیدواریم که قانون انتخابات به گونه‌ای به نگارش درآید تا مشکلات موجود را رفع کند و وضعیت‌های جدیدی به وجود بیاورد که رضایت مردم را به دنبال داشته باشد.
میلان به دنبال حفظ رافائل لیائو و جلوگیری از جدایی او در نقل و انتقالات تابستانی است.
واشنگتن با اقدامات کنترلی به دنبال جلوگیری از صادرات تراشه‌ها به چین است.چین در مقابل تلاش می کند تا قابلیت‌های فناوری خود را تقویت کند.
جمهوری‌خواهان سنا به دنبال ممنوعیت همکاری هسته ای بین روسیه و ایران هستند.
هرساله با نزدیک شدن روزهای سرد سال سهمیه گاز نیروگاه ها کاهش پیدا میکند و از سوخت جایگزین استفاده می‌شود که آلودگی هوا را به دنبال دارد.
وزیر دفاع کانادا تاکید کرد این کشور برای جلوگیری از گسترش نفوذ چین در شرق آسیا، به دنبال تقویت روابط با شرکای منطقه ای خود است.
جیک سالیوان گفت: ما درباره دیپلماسی برای جلوگیری از دست‌یابی ایران به یک سلاح اتمی صحبت می‌کنیم. اگر بتوانیم در این اقدام موفق شویم که مصمم هستیم موفق شویم، جهان، آمریکا و متحدانمان امنیت بیشتری خواهند داشت.
نماینده چابهار در مجلس خبر داد: گروهی از نمایندگان به دنبال آن هستند که با پایان تعطیلات مجلس طرحی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده تا مردم دیگر آزاری از گشت‌های ارشاد نبینند.
نماینده چابهار در مجلس خبر داد: گروهی از نمایندگان به دنبال آن هستند که با پایان تعطیلات مجلس طرحی را در این زمینه برنامه‌ریزی کرده تا مردم دیگر آزاری از گشت‌های ارشاد نبینند.
«"شی جین پینگ" در موضع گیری هایی گفته است که کاری که آمریکا با تایوان می کند شبیه به بازی با آتش است و در این معادله، بازیگری که با آتش بازی می کند، خواهد سوخت. از این رو قرار نیست چین بسوزد و اگر قرار باشد که به واسطه تحرکات آمریکا، چین بسوزد، این بدان معناست که چینی ها در زمین آمریکایی ها بازی کرده اند. از این رو، سفر "نانسی پلوسی" هم دقیقا با این نیت انجام شده که چین بسوزد. اما راهبردهای کلان چین، رویه هایی را تجویز می‌کنند که عملا از گرفتار شدن چین در این وضعیت جلوگیری می کنند.»
شاهرود- دو یوز در محل تصادف یوز ماده دیده شدند و برای جلوگیری از تصادف دیگر، محیط‌بان و نیروهای محلی در منطقه حضور دارند.
اکنون در جا به جایی آثار برنزی پارک هنرمندان، تکنیک‌هایی را به کار می‌بریم که از داخل بتون مسلح به فلز باشد که بتوان آن را به مجسمه گیر انداخت و شانس سرقت را کم کرد. به دنبال لحاظ کردن چنین تکنیک‌هایی در آثار جدید هستیم تا شاهد سرقت‌های کمتری باشیم. ولی قصد داریم برای حفاظت از آنهایی که کار شده با نامه نگاری‌هایی با مرکز فناوری شهرداری، آنها را با دوربین و کنترل از راه دور حفظ کنیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ