عضو کمیسیون انرژی گفت: اگر افرادی دنبال شفافیت در رابطه مالی شرکت نفت هستند و اگر می خواهند صنعت نفت حفظ شود باید سهم ۱۴.۵درصدی از فروش نفت، زمانی که فروش پایین است بالاتر ببرند. از این نظر که اصلاح رابطه مالی دولت با شرکت ملی نفت، موجب افزایش وصولی شرکت ملی نفت برای توسعه و نگه‌داشت ظرفیت میادین شود اقدام مثبتی است اما شفافیت را تا قبل از این، شرکت ملی نفت داشته و دارد و با این اصلاح رابطه مالی، تفاوتی ایجاد نخواهد شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک فوتبالیست پس از شیرجه زدن در رودخانه برای خنک شدن توسط یک تمساح بلعیده شد.
قانونگذار برای خریداری که در سند مالکیتش متراژ ملک کمتر از متراژ واقعی نوشته شده باشد حق و حقوقی تعیین کرده است.
بهروز عطایی می‌گوید با اضافه شدن عبادی‌پور و دیگر نفرات ایران به المپیک صعود خواهد کرد‌.
آیا احسان کرمی به معنای واقعی طرفدار مردم بود و حرف آن‌ها را می‌زد؟ حقیقت این است که احسان کرمی بر خلافِ مرامِ انسانیت، صرفاً به دنبالِ امیال و مقاصد خود بود. او و سلبریتی‌های امثال او با رصد اتفاقاتی از این دست، قایقِ حفظِ شهرتِ خود را روی امواجِ ایجاد شده از داغ‌ها و مصیبت‌های مردم می‌اندازند تا علاوه بر دیده شدنِ بیشتر، ماهیِ مطلوبِ خود را از همان آبِ نامبارک بگیرند. دیده‌شدنی که بار معنایی عمیقی در پس آن است.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد.
ماجرای افزایش قیمت بنزین یا سه نرخی شدن آن از جمله خبرهایی است که این روزها جنجال زیادی به پا کرده است. در همین زمینه تابناک موضوع را از نمایندگان مجلس پیگیری کرد
رسول جاویدی گفت: معتقدم تعیین نرخ دستوری و تثبیت نرخ‌ها در بازار ارز، منفعتی برای اقتصاد کشور نخواهد داشت.
یک اسب در نوشهیر ترکیه طی اتفاق جالبی فکر می کرد که مجسمه اسب واقعی است و شروع به بازی با آن مجسمه کرد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تغییر قیمت به معنای گران شدن محصول نیست زیرا گرانی هنگامی است که کالایی بیش از ارزش واقعی باشد.
سرپرست وزارت جهاد کشاورزی رصد و پایش در اجرای طرح «کاشت یک میلیارد درخت» برای مشخص شدن واقعی بودن آمارها را ضروری دانست.
یک کارشناس صنعت خودرو با بیان اینکه اگر دولت با واقعی شدن قیمت خودرو موافق نباشد و عدم صدور مجوز جهت افزایش قیمت منجر به زیان انباشته خودروسازان شود، طبیعتا بر اساس ماده ۹۰ اصل ۴۴ قانون اساسی، زیان خودروسازان باید مستهلک شود، گفت: در غیر این صورت در آینده نه چندان دور زیان انباشته می‌تواند خودروساز را از حیز انتفاع خارج سازد. بر این اساس، بخش قابل توجهی از صنعت خودرو و صنایع عظیم وابسته به آن بیکار خواهند شد که جبران آن غیرممکن است.
محمد بنازاده گفت: تا قبل از ورود زعفران به بورس کالا، کشاورزان محصول خود را با قیمتی بسیار ارزان به دلالان فروخته و زعفران ایران با قیمتی نازل و به‌صورت فله، صادر شده و در بازارهای صادراتی، با نام و بسته‌بندی اسپانیا و... عرضه می‌شد؛ اما بعد از ورود زعفران به بورس کالا، این محصول به قیمت‌های جهانی نزدیک شد و کشاورزان و زعفران‌کاران، امکان فروش محصول با قیمت مناسب‌تر را پیدا کردند.
کارشناس صنعت خودرو گفت: قیمت گذاری دستوری کمکی به مهار تورم نخواهد کرد؛ قیمت گذاری باید واقعی و تاثیرگذار و به دور از سیاسی گذاری احساسی باشد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: هیچ تولید کننده‌ای قادر به ادامه تولید با زیان نیست و در این چارچوب عرضه خودرو در بورس می‌تواند به حذف سفته بازی و واقعی شدن قیمت خودرو کمک کند.
اقتصاد کشورمان با ارز چند نرخی دست و پنجه نرم می کند و همچنان بستر مناسب برای تک نرخی شدن ارز از سوی سیاست گذار ارزی فراهم نشده. رویه ای که منجر به ایجاد رانت و تشکیل صف خرید دلار توافقی و مسافرتی شده است. به گفته نایب رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، فاصله قیمت میان نرخ نیمایی، بازار متشکل و قیمت ارز فیزیکی بسیار زیاد شده که به ضرر صادرکننده است
عضو هیئت رئیسه مجلس با اشاره به اینکه درآمدهای مالیاتی در سال ۱۴۰۱ محقق شده است، گفت: باید راه‌های فرار مالیاتی توسط دولت، سازمان امور مالیاتی و وزارت اقتصاد بسته شود.
با بدتر شدن حال پله، اقدامات برای برگزاری هر چه بهتر مراسم تشییع جنازه احتمالی او شروع شده است.
آمارهای غیررسمی حاکی از آن است که نرخ تورم واقعی در ترکیه نزدیک به ۲۰۰ درصد است اما با این حال دولت اردوغان نسبت به بالا بردن نرخ بهره مقاومت می‌کند.
در شرایطی که رضا آذری مدعی است علت کنار گذاشته شدن او حمایت از وریا غفوری بوده، اما مرور چهار فصل حضورش در لباس استقلال چیز دیگری را نشان می دهد.
وزیر فرهنگ لبنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی ناقض قوانین بین المللی است، تاکید کرد که عادی سازی واقعی تنها با ریشه کن شدن رژیم صهیونیستی و بازگشت شهروندان فلسطینی به سرزمین خود محقق می شود.
این پرسش وجود دارد آیا آنچه از سال‌های گذشته در قالب خصوصی سازی اتفاق افتاد راه شرکت‌های پتروشیمی را از دولت جدا کرد یا آنکه شرکت‌های پتروشیمی به سمت خصولتی شدن گام برداشتند؟
جنبش جهاد اسلامی فلسطین عملیات مقاومتی امروز فلسطینی ها در کرانه باختری اشغالی که منجر به زخمی شدن ۷ نظامی صهیونیستی شد را تبریک گفت.
دکتر ربابه نوری، عضو تیم تخصصی مهارت‌های زندگی گفت: عشق در عین حالی که یک هیجان است، نوعی نیاز هم محسوب می‌شود و به هنگام تجربه آن هورمون‌های خاصی در بدن ترشح می‌شود.
رئیس کل سازمان سرمایه گذاری و کمک‌های اقتصادی و فنی ایران، واقعی شدن سامانه اعلام وضعیت سرمایه گذاری خارجی در کشور را از برنامه‌های مهم دولت برای تقویت سرمایه‌گذاری خارجی و داخلی برشمرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ