کریمی از این اداره به آن شرکت، دنبال پول خرید محبی
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حجت کریمی بعد از استعفای از مدیرعاملی باشگاه استقلال قصدی برای ادامه فعالیت در هیات مدیره هم ندارد.
نکونام در حالی نگران شرایط آماده‌سازی تیمش است که می‌گوید هنوز چشم‌انتظار تعیین وضعیت هفت بازیکن است. البته شاید مهم‌ترین کلافگی او به اینجا برگردد که نمی‌داند این مشکلات را باید با چه کسی در میان بگذارد. تیم استقلال برخلاف پرسپولیس، از مدت‌ها قبل با سرپرست اداره شده و حالا هم که آقای سرپرست استعفایش را نوشته و رفته است. وزارت ورزش هم به‌عنوان یکی از متولیان اصلی می‌گوید تا زمانی که به‌صورت کتبی استعفایی به دستش نرسد، کریمی را سرپرست استقلال می‌داند. ساعات جهنمی استقلال از ۷۲ ساعت قبل آغاز شده است....
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل آنکاراگوچو دیده می‌شود.
هواداران استقلال با وجود صحبت‌های حجت کریمی اما نگران آینده مهدی قایدی و محمد محبی در تیم خود هستند.
سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال بار دیگر تاکید کرد که مناسب‌ترین گزینه برای سرمربیگری این تیم ریکاردو ساپینتو است.
شب گذشته حاج محمود کریمی انتقادات صریحی خطاب به نمایندگان مجلس و بانک‌ها کرد و از سوی دیگر راه‌حل مساله حجاب را از زاویه عدالت دانست و گفت: اگر مردم از نحوه اداره مملکت راضی باشند، همه یکسان باشند، یک آقازاده‌ی بیشتر نبرد یکی کمتر، در این صورت مشکل حجاب هم حل می‌شود. در انتخابات پیش‌رو سرمان کلاه نرود، مگر نگفتند شفافیت آرا، چی شد؟
هافبک سپاهان ابراز امیدواری کرد بتوانند روند خوب‌شان را در ادامه فصل حفظ کنند.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
واکنش رسانه ها به ملاقات علی کریمی با رئیس جمهور آلمان همچنان ادامه دارد.
میلاد محمدی به دلیل کشیدگی از ناحیه کشاله ران نتوانست به کار ادامه بدهد و جای خود را به علی کریمی داد.
اتحادیه جهانی کشتی به ۵ مبارزه حساس در رقابت های جام جهانی کشتی آزاد به میزبانی آمریکا اشاره کرد و نوشت: اگر علیرضا کریمی می‌خواهد با شکست یزدانی به تیم ملی ایران برسد، حضور در جام جهانی یک تجربه عالی خواهد بود.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
رشت- دبیر ستاد اجرایی بیست و هفتمین مسابقات سراسری قرآن کریم فراجا با اشاره به مشارکت بیش از ۲۳ هزار نفر در این دوره از مسابقات گفت: ۶۰ نفر از نخبگان قرآنی به دوره پایانی راه می‌یابند.
با وجود جدایی فیروز کریمی از صنعت نفت تمرینات این تیم در آبادان در حال پیگیری است.
سخنگوی دولت با اشاره به شعار دانشجویان در حمایت از "علی کریمی" بازیکن سابق تیم ملی ایران، بیان کرد: وی می‌تواند به کشور بازگردد، کسی با وی مشکل ندارد؛ دیکتاتوری رسانه‌ای اجازه نمی‌دهد که صدای واقعیت و حقیقت حتی به گوش ورزشکاران برسد.
فیروز کریمی برای ماندن و ادامه همکاری با طلایی‌پوشان آبادانی باید از دو دیدار پیش روی تیمش نتایج قابل قبولی کسب کند.
نام یکی از دو بازیکن ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل عمرانیه اسپور قرار نگرفته است.
عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیحاتی در مورد شایعات به وجود آمده در خصوص مدیریت و همچنین رفتار ساپینتو در دیدار با گل گهر ارائه می دهد.
ملی‌پوش ایرانی کایسری اسپور در فهرست این تیم مقابل ترابزون اسپور حضور دارد.
رسایی با اشاره به اقدام دولت ترکیه در توقیف اموال "هاکان شوکور" فوتبالیست معروف ترکیه ای به اتهام دست داشتن در کودتای نافرجام سال 2015، خواستار اقدامی مشابه و توقیف اموال علی کریمی در کشور شد.
علی کریمی ابتدا به سختی‌هایی که در ایران به زنان روا می‌شود، اشاره کرد. کنایه اصلی او، ولی در استوری بعدی‌اش بود. جایی که با اشاره به جنجال حضور بی‌شمار فرزندان تعدادی از مسئولان در کشور‌های غربی و آمریکا، به‌ویژه موضوع جدیدی که برای انسیه خزعلی پیش آمده، موضوع مهمی را مطرح کرده است
هافبک نفت مسجدسلیمان با ابراز رضایت از شرایط این تیم، امیدوار است موفقیت آنها در ادامه مسیر لیگ تداوم داشته باشد.
رئیس اداره میراث فرهنگی رباط کریم از ویژگی‌های مهم این بنا به کف‌سازی چند لایه خاک و قلوه‌سنگ به همراه آثار رنگ‌آمیزی دیوار‌ها با رنگ‌های مختلف اشاره کرد و افزود: این بنا شباهت زیادی به ساختمان اداری دارد هر چند برای اطمینان بیشتر باید منتظر پایان فاز اول کاوش در این تپه باشیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ