شرکت تسلا از دولت آلمان درخواست کرده است تا مجوز ساخت بزرگترین خودروسازی را برای این شرکت صادر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تسلا متهم است شکایت های مالکان خودروهایش درباره مسافت طی شده به ازای هر بار شارژ را مخفی کرده و درباره این ویژگی به افراد دروغ گفته است.
تسلا مشتریان را غافلگیر کرد
یک خودروی تسلا که در حالت اتوپایلوت قرار داشت با کامیونی پارک شده در بزرگراهی واقع در ایالت پنسیلوانیا تصادف کرد.
ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل تسلا که در زمینه تولید خودروهای برقی پیشتاز است به تویوتا پیشنهاد کرد از شبکه شارژ خودروهای این شرکت موسوم به سوپرشارژر استفاده کند.
بر اساس اطلاعات منتشرشده در تارنمای شرکت تسلا، این شرکت برای فروش خودروهای مدل 3 خود در آمریکا بیش از 1300 دلار تخفیف گذاشته است.
امروز، رجب طیب‌اردوغان، مردی که به مدت دو دهه بر سیاست ترکیه تسلط داشت، به دنبال تمدید حکومت خود برای پنج سال دیگر است. اردوغان برای سومین‌بار به عنوان رئیس‌جمهور رقابت می‌کند. پیش‌تر وی سه دوره نیز نخست‌وزیر این کشور از سال۲۰۰۳ تا ۲۰۱۴ بود. اما این دوره یکی از سخت‌ترین دوره‌ها برای وی خواهد بود.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس به رغم حذف سیدرضا فاطمی امین، وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند دیگری را در این وادی متهم کنند.
موضوع واگذاری خودروهای شاسی بلند به برخی از نمایندگان مجلس علی رغم حذف سیدرضا فاطمی امین وزیر سابق صمت از کابینه دولت، همچنان به عنوان یک موضوع داغ از سوی مجلسی ها و دولتی ها دنبال می شود. البته هر یک تقلا می کنند که دیگری را در این وادی متهم کنند.
کلهون می‌گوید: «پروژه POWER درحال توسعه پلتفرم‌های استراتوسفری با دیافراگم‌های کوچک با دامنه تقریبی ۱۰۰ کیلومتری بین گره‌هاست. با افزایش اندازه دیافراگم‌ها و حضور در محیط بدون مانعی مثل فضا می‌توان فاصله بین گره‌ها را به ۱۰۰۰ کیلومتری رساند.» درنتیجه شبکه‌ای برای توزیع انرژی به‌وجود می‌آید که مقیاس‌پذیر و در سراسر جهان قابل استفاده است.
شرکت خودروسازی تسلا پیش‌بینی خود را برای هزینه‌های سرمایه‌ای افزایش داد و حداقل ۷ میلیارد دلار برای سال جاری بودجه در نظر گرفته است زیرا این خودروساز تولیدات خود را در کارخانه‌های خود افزایش می‌دهد.
کارگران تسلا در کارخانه گیگافکتوری واقع در بوفالو آمریکا از توئیتر به شورای ملی روابط کار آمریکا(NLRB) شکایت کرده و مدعی هستند این پلتفرم حساب کاربری اتحادیه آنان را «شدوبن» کرده است.
انجمن فروشندگان خودروی جدید کالیفرنیا در گزارش خود اعلام کرد، خودروهای الکتریکی مدل Y و مدل ۳ شرکت تسلا در سال گذشته پرفروش‌ترین خودروهای کالیفرنیا بوده که از مدل‌های راوفور و کمری شرکت تویوتا موتور پرفروش‌تر بودند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی: ما همیشه نگران تسلط دلار و نیاز به بررسی یک جایگزین بوده‌ایم... من فکر می‌کنم ما به یک سیستم عادلانه‌تر نیاز داریم. این موضوعی است که ما در حال گفتگو با وزرای بریکس هستیم.
از آنجایی که ایلان ماسک گفته است که می‌خواهد یک گوشی جایگزین برای اندروید و آیفون بسازد، در صورتی که واقعاً برنامه‌ای برای ساخت این دستگاه داشته باشد، باید با سیستم‌عامل اختصاصی یا حداقل نسخه‌ای از اندروید روبه‌رو شویم.
منابع مصری از درگیری شدید میان نیروهای مصری و داعشی ها به دنبال تسلط تکفیری ها بر برخی مناطق در شهر القنطره در استان اسماعیلیه این کشور خبر دادند.
تسلا به دلیل اختلالی در سیستم کمک فرمان برای بیش از ۴۰ هزار خودرو فراخوان صادر کرده است. این هفدهمین فراخوان خودروهای تسلا در ۲۰۲۲ میلادی است.
وزیر امور خارجه گفت: کشورهای غربی به رهبری آمریکا به دنبال تسلط بر جهان بوده و مخالف کشورهای مستقل هستند. پیام نشست تهران مخالفت با روند یکجانبه گرایی و تحریم‌های ظالمانه است.
فراخوان تسلا برای ۲۴ هزار خودروی آمریکایی
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: روش حکمرانی نظام سلطه، استفاده از زور و نظامی‌گری و اقتدارگرایانه با امپریالیسم رسانه‌ای و تسلط بر فضای مجازی و افکار عمومی است، در حالی که جبهه مقاومت، اقتدار مردم پایه، بسیج عمومی ملت‌ها، مردم سالاری و و عدالت اجتماعی و اقتصادی را دنبال می‌کند.
تسلا به دلیل اختلالی در «سیستم معکوس اتوماتیک پنجره» برای حدود ۱.۱ میلیون خودرو در آمریکا فراخوان صادر کرد.
سخنگوی دولت روسیه می‌گوید هدف از همکاری و توافق‌های دوجانبه مسکو و پکن، تسلط بر جهان نیست و این آمریکاست که در عرصه بین‌المللی اقدامات تحریک‌آمیز و ثبات‌زدا دارد.
تسلا زمان انتظار را برای تحویل خودروهای مدل ۳ و مدل Y در چین را کاهش می‌دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ