وزیر امور خارجه آمریکا امروز در سخنانی تأکید کرد: روسیه می‌تواند در برقراری آرامش میان باکو و ایروان نقش‌آفرینی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی شورای امنیت ملی کاخ سفید روسیه را به برنامه‌ریزی برای مقصر نشان دادن اوکراین در حملات دریای سیاه متهم کرد.
دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق ایالات متحده به کسانی که مشتاق کودتا در روسیه هستند هشدار داد و گفت: برکناری ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ممکن است عواقب ناخواسته‌ای به همراه داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: بدون شک ایران، سوریه، ترکیه و روسیه می‌توانند با فعالیت‌های مشترک، منافع جمعی خود را تامین و همچنین به برقراری امنیت منطقه کمک کنند.
فیلسوف و تحلیل‌گر مشهور آمریکایی می‌گوید روسیه با اینکه می‌تواند شهر کی‌یف را غیرقابل‌سکونت کند، این کار را نکرده و در مقایسه با تهاجم به عراق، شمار کشته‌های غیرنظامی در جنگ اوکراین کمتر است
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
افسر پیشین پنتاگون می‌گوید که سامانه‌های پیشرفته جنگ الکترونیک ارتش روسیه می‌تواند ضدحملات برنامه‌ریزی‌شده اوکراین در بهار را شدیدا مختل کند.
سامانه روسی کورنت می‌تواند بر روی «تایگر-ام»، «تایفون-کا»، «بی ام دی-4 ام» و دیگر خودروهای زرهی مدرن روسیه که ۱۶ موشک آماده رزم را حمل می‌کنند، نصب شود.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه درباره سردار آزمون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش هشدار داد.
رئیس کرملین هنوز معتقد است می‌تواند شرایط را برای اروپایی‌ها را دشوارتر سازد. اگر به سخنرانی او به مناسبت یک سالگی تهاجم اش علیه اوکراین نگاه کنید حرف تازه‌ای در آن وجود نداشت از جمله تعلیق مشارکت روسیه در معاهده استارت جدید. چرا که روسیه پیش‌تر این کار را انجام داده بود. آن چه در آن سخنرانی دیده می‌شد باور به این موضوع بود که روسیه همواره پیروز بوده و پیروزی نصیب آن کشور خواهد شد
فارن پالیسی می‌گوید فراموش کردن سایت هسته‌ای که روسیه از آنجا با عنوان قدرت هسته‌ای ظهور کرد تبعات خاص خود را دارد.
معاون سابق صدراعظم اتریش در مصاحبه ای تصریح کرد: روسیه می‌تواند تصمیم آلمان در ارسال سلاح برای اوکراین را جنگ طلب تلقی کند؛ لذا ممکن است اروپا به این درگیری کشانده شود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: روسیه با افزایش نرخ سود بانکی در شرایط جنگی، در بازار خود ثبات ایجاد کرد. افزایش نرخ سود بانکی در مدیریت بازار ارز بسیار مهم است و ما به دنبال آن هستیم.
آیا تحریم‌های غرب می‌تواند ارتش روسیه را متوقف کند؟
ما هنوز نمی‌دانیم که تاثیر کامل تهاجم روسیه به اوکراین چه خواهد بود، اما بی‌اهمیت نیست. جنگ خسارات عظیمی به اوکراین وارد کرده و هنجار‌های موجود را تهدید کرده هنجار‌هایی که از تصاحب قلمرو با استفاده از زور و قوه قهریه جلوگیری می‌کردند.
ماسک تاکید کرد که استفاده از چنین سلاح‌هایی دیوانگی خواهد بود، ولی به گفته وی، به همان اندازه جنون آمیز است که کسی خود را به چنین وضعیتی بکشاند.
نخست وزیر روسیه امروز در دومین مجمع اقتصادی خزر تصریح کرد: ایران می تواند تجربیات خود در توسعه ظرفیت هایش در شرایط تحریم های چند ساله غرب را به اشتراک بگذارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:ایران می‌تواند سهم بسزایی در انتقال ۶۰ میلیون تن کالا که از چین به اروپا منتقل می‌شودرا در اختیار داشته باشد،روسیه نیز برای سرمایه گذاری بنادر ایران علاقه دارد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح انگلیس هشدار داد که روسیه می‌تواند از همه جهات از جمله هوایی، این کشور را هدف قرار دهد، اما در عین حال مدعی شد حملات احتمالی مسکو با پاسخ محکم ناتو روبرو می‌شود.
رئیس جمهور سابق آمریکا در ادعایی عجیب، پیشنهاد کرده که می‌تواند یک گروه مذاکره‌کننده را برای برقراری صلح بین روسیه و اوکراین، رهبری کند.
برخی از کارشناسان اقتصادی انگلیس تخمین زده‌اند که با وضعیت کنونی قیمت‌های انرژی، روسیه می‌تواند به مدت یک سال صادرات گاز به اروپا را متوقف کند.
هم تیمی سابق سردار آزمون در تیم روبین کازان روسیه مدعی شد این مهاجم ایرانی توانایی بازی در تیم بایرن مونیخ آلمان را هم دارد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) امروز اعلام کرد که ماکرون و پوتین در تماسی تلفنی درباره تحولات اوکراین گفتگو کردند.
می‌توان گفت که بهترین روش برای پیشگیری و جلوگیری از افسردگی، داشتن فعالیت‌های اجتماعی، خانوادگی و دوستانه است، مراقب و پرستار سالمند در منزل می‌تواند کمک شایانی برای برقراری این موضوع باشد، زیرا می‌تواند قرار‌هایی برای بهبودی و بهتر شدن روحیه فرد سالمند بگذارد و همین‌طور داشتن فعالیت‌های بدنی از جمله ورزش خیلی در بهتر شدن حال فرد موثر و مفید است.
به عقیده صاحب‌نظران روس، کمک ایران به رفع بحران حمل‌ونقل هوایی در روسیه می‌تواند موثر باشد اما صرفاً به‌طور موقت چراکه روسیه هم‌اکنون برقراری مسیرهای وارداتی با دور زدن تحریم‌های غرب و بدون کسب مجوز تولیدکننده اصلی را آغاز کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ