فیلسوف و تحلیل‌گر مشهور آمریکایی می‌گوید روسیه با اینکه می‌تواند شهر کی‌یف را غیرقابل‌سکونت کند، این کار را نکرده و در مقایسه با تهاجم به عراق، شمار کشته‌های غیرنظامی در جنگ اوکراین کمتر است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فیلسوف و تحلیلگر برجسته آمریکایی می‌گوید که چین همین حالا هم به رهبر جهان بدل شده است.
نظریه‌پرداز سرشناس آمریکایی با اشاره به شکاف میان دولت کنونی رژیم صهیونیستی و دولت بایدن، به سرکوب‌ها در سرزمین‌های اشغالی اشاره کرده و گفت که دیوان عالی این رژیم کارنامه افتضاحی در مورد سرزمین‌های اشغالی دارد.
نوآم چامسکی، فیلسوف و زبان‌شناس سرشناس آمریکایی گفت، افزایش احتمال خطر جنگ هسته‌ای، شکست درخصوص مقابله با چالش‌های زیست محیطی و ضعف در حل‌وفصل مشکلات موجود از مواردی هستند که جهان را به سمت پرتگاه سوق می‌دهند.
چامسکی شنبه در مصاحبه‌ای، وضعیت جهان و محیط زیست را به خاطر مسائل جنگ و افزایش خطر هسته‌ای مطلوب ندانست و گفت: افزایش احتمال خطر جنگ هسته‌ای و بی‌توجهی کشورها به چالش محیط زیست، جهان را به سمت پرتگاه سوق داده است.
«نوام چامسکی» با بیان اینکه غرب با اقدامات خود منشور سازمان ملل را نقض کرده است، تأکید کرد: غربی ها پس از حمله به عراق و لیبی و نابود کردن این دو کشور نمی توانند از روسیه انقاد کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ