سرمربی سابق تیم ملی روسیه درباره سردار آزمون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش هشدار داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هم تیمی سابق طارمی می گوید که این مهاجم ایرانی می تواند در ایتالیا خیلی خوب کار کند و خودش را با شرایط وفق دهد.
سردار آزمون می‌گوید پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی می‌تواند او را هم وسوسه کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران معتقد است مهدی طارمی می‌تواند حداقل 5،6 سال دیگر در سطح اول فوتبال جهان بازی کند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران که در حال حاضر هدایت تیم ملی قطر را بر عهده دارد، با تمجید از بازیکن سابق خود گفت: طارمی می‌تواند ۶ سال دیگر در سطح بالا بازی کند.
ستاره‌هایی که به ساپینتو در طول فصل پیشنهاد شده‌اند گزینه‌های جذابی در فصل نقل و انتقالات هستند که می‌توانند هر تیمی را زیر و رو کنند. امید ابراهیمی باجناق خسرو حیدری یکی از این نفرات است که دوباره پرونده بازگشت وی به استقلال باز شده و او بدون قرارداد با باشگاه‌های قطری می‌تواند به استقلال برگردد.
پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی، در آستانه دیدار فردایش مقابل لیورپول گفت سیتی سالها است که شاگردان کلوپ را می‌شناسد و او همچنان لیورپول را تیمی استثنایی می‌داند.
لوئیس کامپوس، مدیر ورزشی پاری‌سن‌ژرمن، در اظهارنظری جنجالی درباره ستاره فرانسوی تیمش، کیلیان امباپه، گفت او ظرفیت بیشتری دارد و می‌تواند بهتر از آنچه این روزها به نمایش می‌گذارد فوتبال بازی کند.
سادیو مانه ابراز اطمینان کرد که تیم سابقش لیورپول می تواند بار دیگر با یورگن کلوپ اوج بگیرد.
اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، همچنان علاقه زیادی به فرانکی دی‌یونگ دارد و معتقد است که او می‌تواند هر تیمی را قوی‌تر کند.
اسطوره منچستریونایتد و فوتبال ایرلند از بوکایو ساکا، ستاره آرسنال، تمجید کرد و گفت که توانایی بازی در بزرگترین تیم های دنیا از جمله رئال را دارد.
بابک مرادی می گوید با اینکه آلومینیوم تیم خوبی است اما آنها برای کسب سه امتیاز وارد زمین خواهند شد.
سرمربی اسپانیایی تیم فوتبال تراکتور در قرارداد خود بندی دارد که به او اجازه جدایی از این تیم را می‌دهد.
بازیکن واموس اندونزی گفت: با توجه به سوابق خوب وحید شمسایی، او قطعاً می‌تواند به تیم ملی کمک کند.
لوئیس فن‌خال، سرمربی هلند، بعد از پیروزی 2-0 تیمش مقابل سنگال گفت تصمیمش برای استفاده از نوپرت به عنوان سنگربان اول درست بوده و او در قطر گلر اول هلندی‌ها است.
حساب کاربری توییتر لیگ قهرمانان آسیا در آستانه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، با انتشار ویدئویی، درخشش دروازه‌بان تیم ملی ایران در این رویداد آسیایی با پیراهن پرسپولیس را مورد تمجید قرار داد.
دوران محرومیت سرمربی استقلال به پایان رسیده و او می‌تواند در بازی مقابل هوادار تیمش را از روی نیمکت هدایت کند. البته اگر در این دیدار هم اتفاقی برای او رخ ندهد و دوباره کارت قرمز از داور دریافت نکند!
سرمربی تیم بسکتبال کاله گفت: تیم ملی به یک مربی مثل بچیروویچ نیاز داشت چون او می‌تواند کمک بزرگی برای تیم باشد و راه‌حل‌های سریعی برای مشکلات تیم ارائه کند.
مربی تیم ملی تکواندو تاکید کرد که باید شرایط برای ادامه همکاری او با تیم ملی مهیا شود.
مصدومیت هافبک دفاعی سرخ‌ها در بازی برابر سپاهان می‌تواند چند هفته‌ای او را از ترکیب این تیم دور کند.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
کسی به پدر حسن اطلاعات اشتباه داده است. گفتند فیلمش هست، این فیلم کجاست؟ آیا منِ مربی را وزن کرده‌اند یا آنجا کسی ضربان حسن یزدانی را گرفته است؟ حسن یزدانی می‌تواند بگوید که علیرضا دبیر گفته او با من تمرین کند یا خودش این را خواسته
محمود شجاعی معتقد است که در صورت رسیدن پیشنهاد دستیاری کی‌روش برای برادرش مسعود، او می تواند به تیم ملی کمک کند.
آرن اسلات، سرمربی فاینورد، معتقد است که علیرضا جهانبخش قابلیت حضور در ترکیب اصلی این تیم را دارد.
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: زاهدی‌وفا اشراف خوبی به مسائل اقتصادی کشور دارد، او هم در وزارت‌خانه و هم در تیم دولت می‌تواند موفق و موثر باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ