هم تیمی سابق سردار آزمون در تیم روبین کازان روسیه مدعی شد این مهاجم ایرانی توانایی بازی در تیم بایرن مونیخ آلمان را هم دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سردار آزمون می‌گوید پیشنهادات باشگاه‌های عربستانی می‌تواند او را هم وسوسه کند.
فارغ از اینکه مهدی طارمی کدام یک از این گزینه‌ها را برای فصل بعد انتخاب کند یا اینکه در همین تیم پورتو به کار ادامه دهد، واضح است که او این روز‌ها تنها سفیر فوتبال ایران است. اینکه فقط یک بازیکن و در سطحی پایین‌تر سردار آزمون، به عنوان دو بازیکن ایرانی، می‌توانند اسم فوتبال ایران در اروپا را زنده نگه دارند، زنگ خطری آشکار برای این فوتبال مصرف‌گراست. با نگاهی با وضعیت لژیونر‌های ایران در سال‌های اخیر، هیچ‌کدام از آن‌ها به تیم به‌دردبخوری در لیگ‌های معتبر نرسیدند و اگر رسیدند فرصتی برای بازی‌کردن به دست نیاوردند.
زیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن معتقد است تجربه ژابی آلونسو می‌تواند به این تیم برای صعود به نیمه نهایی لیگ اروپا کمک کند.
سردار آزمون، ستاره ایرانی بایرلورکوزن در مدت اخیر آمار جذابی از خود به جای گذاشته و می‌تواند خود را به عنوان بازیکن ثابت به ترکیب اصلی تیم ژابی تحمیل کند.
سرمربی سابق تیم ملی روسیه درباره سردار آزمون با بازیکنان و کادر فنی تیم ملی کشورش هشدار داد.
سهم ستاره ایرانی بایر لورکوزن مقابل حریف مجارستانی می‌توانست یک گل یا پاس گل باشد.
سردار آزمون می‌تواند مقابل فرانس واروش با انگیزه‌های متفاوتی در ترکیب لورکوزن به میدان برود.
در حالی که سردار آزمون مهاجم تیم ملی فوتبال ایران تاکید کرده است که می‌خواهد در باشگاه بایر لورکوزن بماند، دو تیم روسی خواهان به خدمت گرفتن این بازیکن شدند.
سردار آزمون در نخستین لحظات حضورش در زمین مقابل دورتموند یک موقعیت فوق العاده گلزنی خلق کرد.
به نظر می‌رسد بحث حضور سردار آزمون در گالاتاسرای جدی نیست.
در حالی که سردار آزمون تاکید کرده است در تیم بایر لورکوزن می‌ماند، یکی از رسانه‌های روسی مدعی شد مهاجم ایران از بایر جدا می‌شود.
در حالی که سردار آزمون تاکید کرده است در تیم بایر لورکوزن می‌ماند، یکی از رسانه‌های روسی مدعی شد مهاجم ایران از بایر جدا می‌شود.
آزمون که در نیمه دوم تعویض شده بود و روی نیمکت حضور داشت، بعد از گلزنی ایران از شدت خوشحالی گلو و صورت کارلوس کی روش سرمربی ایران را فشار داد تا جشن پیروزی ایران را به شکل عجیبی انجام بدهد! این حرکت بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی و رسانه‌های دنیا داشت؛ از جمله توئیتر پرطرفدار ESPN که به کنایه و شوخی نوشت: «گاهی اوقات شما می‌توانید بعد از پیروزی در جام جهانی بیش از حد هیجان زده بشوید.»
سردار آزمون برای خدمت به تیم ملی ایران در جام‌جهانی و باشگاه لورکوزن آماده خواهد شد و این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای کارلوس کی‌روش و تیم ملی فوتبال کشورمان در آستانه جام جهانی قطر باشد.
باشگاه زنیت سنت پترزبورگ روسیه قصد دارد سردار آزمون مهاجم ایرانی را به صورت قرضی به خدمت بگیرد.
سردار نه تنها به جام جهانی می‌رسد بلکه وی از روز ۱۵ آبان می‌تواند در تمرینات تیم ملی شرکت کند
مدیر برنامه‌های سردار آزمون بازگشت این ستاره فوتبال ایران از مصدومیت را در مدت زمانی کمتر از 40 روز به یک معجزه تشبیه کرده است.
نوع مصدومیت و هم چنین میزان دوری سردار آزمون مهاجم ایرانی بایرلورکوزن از میادین مشخص شد.
باید سه امتیاز بازی با شالکه را کسب کنیم. اگر لورکوزن این بازی را هم ببازد، دوران سِوانه در لورکوزن برای همیشه می‌تواند به پایان برسد. شما می‌توانید فرض کنید که ما آماده این کار هستیم.
جراردو سِوانه گفت: سردار بازیکن باتجربه‌ای است. در نیمه دوم بازی مقابل دورتموند دیدیم که او چه ویژگی‌هایی دارد و چگونه می‌تواند در بازی‌های موقعیت‌یابیِ ساختار یافته مؤثر باشد.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
ایجنت سردار آزمون مهاجم ایرانی تیم فوتبال بایر لورکوزن معتقد است این مهاجم می‌تواند عنوان آقای گلی بوندس‌لیگا آلمان را کسب کند.
سازمان غذا و دارو مقصر مشکلات طرح دارویار است
تبریک تولد مهدی طارمی توسط سردار آزمون خبر خوبی برای تیم ملی در اوج بحران مخالفت و موافقت با اسکوچیچ است. این پیام می‌تواند پایان اختلافات احتمالی بین دو مهاجم و امید اصلی تیم ملی در جام جهانی قطر باشد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ