مراسم معارفه مدیر عامل شرکت ملی صنایع مس ایران با حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو صبح امروز شنبه 25 فروردین ماه1403 برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی تیم فوتبال استقلال تهران برگزار شد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
مراسم معارفه افشین داوودی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش برگزار گردید.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید فولادی‌ها و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه انتخاب و طی مراسمی معارفه شدند.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
مراسم معارفه دکتر علی صالح آبادی مدیرعامل جدید شرکت گروه سرمایه گذاری امید برگزار شد.
فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: متاسفانه حشت‌الله بهرامی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان پس از مراسم تودیع و معارفه، توسط افراد ناشناس با اسلحه به قتل رسیده است.
مراسم معارفه سرمربی تیم کشتی آزاداستان البرز با حضور قهرمانان، پیشکسوتان، مربیان و مدیر کل ورزش و جوانان استان البرز در خانه کشتی تختی کرج برگزار و علیرضا رضایی از قهرمانان بنام کشتی آزاد جهان و المپیک به عنوان سرمربی و مدیر فنی تیم کشتی آزاد استان البرز معرفی شد.
مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی، توسعه و تثبیت املاک که محل مناسبی برای تامین منابع غیرنقد شهرداری است، تاکید کرد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرروابط عمومی بیمه‌ملت با حضور سرپرست مدیریت عامل و عضوی از هیات مدیره برگزار شد.
مراسم معارفه مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.
مراسم معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل مس سونگون برگزار شد.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات اخیر با واردات بی‌رویه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مستعمل شاهد ورشکستگی صنایع و بیکاری بسیاری از کارگرها بودیم و توسعه صنعتی کشور نیز به شدت مختل شد و در بسیاری از صنایع در حد مونتاژ باقی ‌ماند.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۴۸ میلیون و ۹۵۴ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۰۰۱ تن از ایشان وخیم است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ