حمیدرضا شعبانی به عنوان مدیرعامل جدید فولادی‌ها و علیرضا منصوریان به عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال باشگاه انتخاب و طی مراسمی معارفه شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم تکریم و معارفه مدیر کل حراست شرکت ملی مس با حضور مسئولان حراست کل کشور و دکتر امیر خرمی‌شاد مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران برگزار شد.
اهواز- با انتخاب مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، سرپرست تیم بزرگسالان انتخاب و معارفه شد.
آرش فهمیده به عنوان مدیرعامل جدید باشگاه ملوان انتخاب شد.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
جلسه مهم پیرامون انتخاب سرمربی ذوب‌آهن با حضور پررنگ رئیس کارخانه برگزار شد.
زمان نشست خبری سرپرست مدیرعاملی و معارفه سرمربی جدید استقلال مشخص شد.
مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت در مراسم تودیع و معارفه معاونان شرکت گفت: هرگونه تغییر و تحول در این شرکت می‌تواند درکلICT کشور و حتی منطقه تاثیر گذارباشد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت شاپرک (شبکه اکترونیکی پرداخت کارت) برگزار و فرهاد فائز به عنوان سرپرست مدیریت این شرکت منصوب شد.
مراسم تودیع و معارفه اعضای جدید هیات مدیره و مدیرعامل جدید باشگاه مس کرمان روز گذشته در کرمان برگزار شد.
جلسه تودیع و معارفه مدیر پیشین و سرپرست جدید مجتمع مس سرچشمه با حضور دکتر علی رستمی مدیرعامل شرکت ملی مس، معاونان ستاد، مدیران مجتمع ها و مشاوران در محل شرکت مس برگزار شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر عامل شرکت دخانیات ایران در دفتر مرکزی شرکت برگزار شد.
با حکم مهدی نوروزی مدیرعامل باشگاه، جواد زرینچه پیشکسوت سرشناس فوتبال کشور به عنوان مدیر فنی تیم فوتبال آریو اسلامشهر انتخاب و معارفه شد.
مدیرعامل بیمه ملت در آیین معارفه سرپرست جدید مدیریت بازاریابی این شرکت ۴ استراتژی آینده شرکت در زمینه بازاریابی را تبیین کرد. پاسخگویی، طراحی محصولات جدید و نوآورانه، ایجاد بازار خاص و جذب مشتریان جدید و اهمیت نگهداشت مشتریان فعلی، استراتژی ۴ گانه‌ای است که از سوی یزدان‌دوست تشریح شد.
فرمانده انتظامی لرستان عنوان کرد: متاسفانه حشت‌الله بهرامی مدیرعامل شرکت پگاه لرستان پس از مراسم تودیع و معارفه، توسط افراد ناشناس با اسلحه به قتل رسیده است.
مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی، توسعه و تثبیت املاک که محل مناسبی برای تامین منابع غیرنقد شهرداری است، تاکید کرد.
مدیرعامل استقلال در اولین اقدام پس از معارفه در کمپ ناصر حجازی حضور یافت و ازاین مجموعه بازدید کرد.
مراسم معارفه مدیر روابط عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیکان با حضور مدیرعامل باشگاه برگزار شد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.
مراسم معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل مس سونگون برگزار شد.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات اخیر با واردات بی‌رویه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مستعمل شاهد ورشکستگی صنایع و بیکاری بسیاری از کارگرها بودیم و توسعه صنعتی کشور نیز به شدت مختل شد و در بسیاری از صنایع در حد مونتاژ باقی ‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ