معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در مراسم تکریم و معارفه مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات، بر شناسایی، توسعه و تثبیت املاک که محل مناسبی برای تامین منابع غیرنقد شهرداری است، تاکید کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رضا درویش صبح امروز به سازمان خصوصی رفت.
روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برکناری مدیرعامل این سازمان را تکذیب کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حضور در خبرگزاری مهر با مدیرعامل گروه رسانه‌ای مهر دیدار و گفتگو کرد. وی در ادامه ضمن پاسخ به سوالات خبرنگاران از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی صبح امروز ۲۴ تیرماه به مناسبت هفته تامین اجتماعی از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
کیوان بابادی از مدیران سازمان لیگ درخواست کرد تا با تاخیری 15 روزه رقابت‌های لیگ برتر را آغاز کنند.
وزیر راه و شهرسازی در حکمی ارسلان مالکی را به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان بازنشستگی شهرداری تهران گفت: حدود ۴ هزار میلیارد تومان از املاک سازمان بازنشستگی در اختیار شهرداری تهران است و این املاک به سازمان پرداخت نمی‌شود.
بخش‌هایی از مناظره جنجالی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال و قربانزاده رئیس سازمان خصوصی سازی درخصوص وضعیت پرابهام مالی این باشگاه را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
دکتر میرهاشم موسوی مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی از اقدامات توسعه‌ای بانک رفاه کارگران و دکتر اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل این بانک قدردانی کرد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران گفت: جای تأسف دارد وقتی کسی می‌خواهد یک ساختمان بخرد به همه چیز به جز مساله ایمنی ساختمان توجه می‌کند.
خاندوزی گفت: رویکرد دولت سیزدهم محدود کردن ویژه‌خواری، توسعه دسترسی مردم و بهبود چشم‌انداز تولید و تولیدکننده به صورت هم زمان است. عشقی نیز افزود: صنعت خودروسازی شبیه بیماری است که عارضه‌های مختلفی دارد؛ انباشت زیان ۱۵۰ هزار میلیارد تومانی یقینا قابل ادامه نبود و این صنعت در صورت ادامه روند قبل، حتما با یک توقف تلخ مواجه می‌شد.
شهردار تهران طی حکمی رضا شرفی را به‌عنوان مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران منصوب کرد.
علیرضا زاکانی طی حکمی سید مهدی هدایت را برای مدت یک سال به عنوان مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران منصوب کرد.
سید مهدی هدایت طی حکمی از سوی شهردار تهران به عنوان مدیرعامل سازمان نوسازی شهر تهران منصوب شد.
با حکم شهردار تهران، ابوذر مختاری به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب شد.
با حکم شهردار تهران، ابوذر مختاری به سمت عضو هیات مدیره و مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران منصوب شد.
مدیرعامل باشگاه استقلال با رئیس سازمان خصوصی سازی دیدار و در مورد آخرین وضعیت آبی پوشان گفتگو کرد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران با بیان اینکه این سازمان مشمول استفاده از نرخ مالیاتی صفر شد، گفت: بر همین اساس بالغ بر ۲۰۰ میلیارد ریال از هزینه های مالیاتی سال ۹۹ حذف شد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران از فروش املاک شهرداری در بورس خبر داد و گفت: عرضه و فروش املاک شهرداری در بورس، تعطیلی حیاط خلوت املاک در شهرداری را به دنبال دارد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور خبر داد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران، از برگزاری عرضه املاک شهرداری از طریق بورس کالا در روز چهارشنبه ۲۳ شهریور ماه خبر داد.
وزیر جهاد کشاورزی در حکمی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران را منصوب کرد.
مدیرعامل سازمان املاک و مستغلات شهرداری تهران بر ترغیب پیمانکاران جهت تهاتر بدهی‌های خود با املاک عرضه شده در بورس تاکید کرد.
مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار گفت: کیفیت محصولات عرضه شده در میادین نسبت به گذشته افزایش بسیاری داشته و ما به دنبال افزایش کیفیت بیشتر و کاهش قیمت محصولات هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ