مراسم معارفه و تودیع سیدمجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران، اعضای هیات مدیره و هیات عامل برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال و پیشکسوت استقلال با اشاره به شرایطی که برای این باشگاه رقم خورده است به انتقاد از عملکرد برخی مدیران پرداخت و گفت: امیدوارم سرپرست جدید وزارت ورزش نگاه عادلانه ای داشته باشد.
با استعفای شب گذشته مدیران استقلال، حالا همه در انتظار انتخاب سرپرست جدید آبی ها و شاید هم ادامه کار حجت کریمی در این باشگاه باشند.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است، اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می‌کنیم.
سرپرست باشگاه استقلال تهران با اشاره به مذاکرات صورت گرفته با سرمربی اسپانیایی، گفت: حضور آقای لوپز منتفی است اما سرمربی را از بین دوگزینه نهایی عصر شنبه اعلام می کنیم.
سرپرست فدراسیون ورزش‌های دریایی و ساحلی با اشاره به بازتاب ملی مسابقات «کیش گیمز» در عرصه رسانه، گفت: «کیش گیمز» تولد یک برند جدید در ورزش کشور به دست جوانان کیش است.
سرپرست تیم فوتبال مس کرمان با اشاره به حساسیت های بالای هفته های آخر لیگ برتر بر برابری همه شرایط و جزئیات برای برگزاری تمامی مسابقات در این هفته ها تاکید کرد.
سرپرست وزارت صمت با اشاره به ورود جدی این وزارتخانه و ادارات کل استانی آن به مباحث در ثبت سفارش‌ها و تقاضای واردات، گفت: فرآیند تامین مواد اولیه پتروشیمی و فولاد را مدیریت و شفاف می‌کنیم.
نیاز است دولت ۳ وزیر را به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ البته دولت لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی را هم به مجلس ارائه کرده که در صورت تصویب، این وزارتخانه هم وزیر جدید می‌خواهد.
معاون توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش با اشاره به انتخاب رئیس جدید فدراسیون وزنه برداری گفت: سجاد انوشیروانی چون مدتی سرپرست فدراسیون بود هندوانه به شرط چاقو است!
«ذاکر جلالی» رئیس اداره امور سیاسی وزارت خارجه دولت موقت طالبان گفت که ۷ دیپلمات مجرب از کابل به ایران فرستاده شده تا در کنار سرپرست جدید سفارت افغانستان در ایران به فعالیت‌های خود ادامه دهند.
مجموعه ورزشی انقلاب که از مهرماه وارد تغییر و تحولات مدیریتی شد اخیرا صاحب سومین مسئول جدید طی چهارماه گذشته شده است؛ مسئول جدید از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی آمده است.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از احتمال کاهش کیفیت هوای مناطق مرکزی طی ۲۴ ساعت آینده و ورود سامانه بارشی جدید از اواسط روز شنبه ۲۴ دی خبرداد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۹ دی ماه خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود سامانه سرد بارشی جدید به استان از سه‌شنبه ۶ دی خبر داد.
اصفهان- سرپرست مرکز پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود امواج بارشی به غرب استان از بعد از ظهر فردا چهارشنبه و فعالیت متناوب آن تا ۲۶ آذرماه در بیشتر مناطق خبرداد.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات‌وحش با اشاره به خطر آلودگی هوای تهران برای پیروز گفت: در کمیته فنی مربوط به انتقال یوزها موضوع آلودگی هوا بررسی می‌شود.
مراسم معارفه و تودیع سید مجتبی قدسی سرپرست جدید اداره کل روابط عمومی و مهدی سوهانیان رئیس اسبق این اداره کل، با حضور مدیر عامل بانک ملی ایران،اعضای هیات مدیره و هیات عامل، برگزار شد.
هیئت مدیره باشگاه تراکتور امروز در جلسه‌ای در خصوص چند مورد مهم از جمله یک پست خالی تصمیم گیری خواهد کرد.
رشت- «هادی رحمانی» سرپرست جدید اداره کل راه و شهرسازی استان گیلان معرفی شد.
سخنگوی دولت گفت: تا تعیین وزیر جدید، سرپرستی «زاهدی وفا» ادامه دارد و گزینه پیشنهادی برای تصدی وزارت کار هم طی روزهای اخیر معرفی می‌شود.
معاون بهداشت، درمان و توانبخشی جمعیت هلال احمر، در حکمی فرهاد ارجمندی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل سلامت خارج از کشور این جمعیت معرفی کرد.
او درب اتاق های هیات فوتبال را قفل کرده و کلیدها را برداشته و رفته آسا و حاضر نیست صندلی مدیریتی را به سرپرست جدید تحویل دهد! عجایبی که فقط در ایران رخ می‌دهد و نشان از عمق علاقه مدیران به خدمت دارد.
رئیس جمعیت هلال احمر «سرپرست اداره کل روابط عمومی و ارتباطات مردمی جمعیت هلال احمر» را منصوب کرد.
مخزن داده «AlphaFold Protein Structure»که شرکت دیپ مایند آن را فراهم کرده به ۲۰۰ میلیون ساختار سه بعدی پروتئین گسترش یافته که تقریبا تمام پروتئین های شناخته شده در علم جزو آن هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ