مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران بعد از ظهر امروز چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۲ با حضور حجت کریمی سرپرست مدیر عاملی تیم فوتبال استقلال تهران برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مراسم معارفه محمد ربیعی در اصفهان در حال برگزاری است.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
تصویری خبرساز از مراسم معارفه جواد نکونام منتشر شده است.
مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران برگزار شد.
مکالمه جواد نکونام و سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال درست چند ثانیه قبل از شروع مراسم معارفه سوژه رسانه‌ها شد.
مراسم معارفه جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از ظهر چهارشنبه ۳۱ خرداد برگزار شد.
جواد نکونام بلافاصله بعد از مراسم معارفه ی خود کار در تیم استقلال را آغاز کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برگزاری مراسم معارفه خود به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت تا از بخش‌های مختلف آن بازدید کند.
پدر جواد نکونام هم در سالن همایش بانک شهر برای مراسم معارفه سرمربی جدید آبی ها حاضر شد.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد.
تا لحظاتی دیگر نشست خبری سرپرست استقلال و معارفه رسمی سرمربی این باشگاه آغاز می شود.
جواد نکونام رسما سرمربی استقلال در لیگ برتر ۲۳ شد و فردا عصر مراسم معارفه او برگزار می‌شود
باشگاه استقلال اعلام کرد که مراسم معارفه جواد نکونام فردا برگزار می شود.
فرناندو مورینتس، ستاره سابق رئال، بعد از مراسم معارفه جود بلینگام در رئال مادرید، به او هشدار داد که باید برای سخت‌ترین روزهای فوتبالی‌اش آماده باشد چرا که پیراهن رئال را به تن کرده است.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، برای انجام تست پزشکی و برگزاری مراسم معارفه در این باشگاه حاضر شد.
جود بلینگام با انتشار تصویری از خود در هواپیما از عزیمتش به سمت مادرید خبر داد. تا چند ساعت دیگر مراسم رسمی معارفه او توسط رئال انجام خواهد شد.
مراسم معارفه نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو صبح امروز چهارشنبه در محل فدراسیون برگزار شد.
مراسم معارفه افشین داوودی سرپرست فدراسیون دو و میدانی با حضور آرش فرهادیان مدیر کل امور مشترک فدراسیون های وزارت ورزش برگزار گردید.
همایون اسعدیان اجرای آن را برعهده داشت، بیان شد که تمام مدیران عامل پیشین هنوز در این خانه هستند و این مراسم برای رفتن یک مدیر قدیمی و آمدن یک چهره جدید نیست چرا که هر دو مدیر قبلی و جدید سینما از چهره‌های باسابقه سینما هستند. اسعدیان با اشاره به برخی حساسیت‌ها و سختگیری‌های مرضیه برومند به شوخی ادامه داد که امیدواریم او، خانه سینما را خانه عروسک نکند.(خانه عروسک مدتی قبل تعطیل شد.)
مراسم معارفه امیر عزیزی پور رییس جدید فدراسیون اسکواش انجام شد.
مراسم معارفه ژابی آلونسو در بایر لورکوزن امروز برگزار شد و مربی جوان اسپانیایی گفت که از قبول هدایت این باشگاه خوشحال است و می خواهد لورکوزن را به دوران اوجش برگرداند.
مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات اخیر با واردات بی‌رویه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مستعمل شاهد ورشکستگی صنایع و بیکاری بسیاری از کارگرها بودیم و توسعه صنعتی کشور نیز به شدت مختل شد و در بسیاری از صنایع در حد مونتاژ باقی ‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ