مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در مراسم معارفه بازرس قانونی این شرکت که با حضور رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران برگزار شد، با ارائه گزارشی از اقدامات اجرا شده و بر
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از اینکه اعلام شد خطر ریزش ورزشگاه آزادی را تهدید می‌کند، با بررسی‌های که انجام گرفت، در حال حاضر بخشی از این ورزشگاه در دست بازسازی است تا با سبک‌سازی سکوها فشار روی سازه اصلی کمتر شود. فاز اول این پروژه روی سکوهای غربی از اواخر اسفند ۱۴۰۱ شروع شد و همچنان ادامه دارد.
در نگاه وزارت راه و شهرسازی، اولویت ساخت مسکن، به خاطر سهولت بازسازی بافت فرسوده، نادیده گرفته شده است و به نظر میرسد با این نوع مواجهه با نیاز مسکن، شاهد تولید مسائل جدید خواهیم بود.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
سرپرست شرکت توسعه معتقد است با بازسازی ورزشگاه آزادی و نگهداری مناسب، عمر این استادیوم به ۱۰۰ تا ۱۵۰ سال خواهد رسید.
مرکز مقابله با بحران پاسیفیک(PDC) در آمریکا اعلام کرد که بازسازی ایالت هاوایی پس از حریق جنگلی ویرانگر در این ایالت، حدودا ۶ میلیارد دلار هزینه دارد.
تیم داوری مسابقه پرسپولیس و تراکتور بعد از حدود 30 سال دوباره در کنار هم قرار گرفتند.
مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی گفت: اگر ورزشگاه به طور کامل در اختیار ما قرار گیرد و منابع مالی مورد نیازطبق برنامه تأمین شود این پروژه در بازه زمانی ۱۸ تا ۲۰ ماهه به پایان خواهد.
اهواز- رئیس بنیاد مسکن کشور گفت: بازسازی منازل شادگان و بندر امام با سرعت انجام شود.
آخرین تصاویری که از ورزشگاه آزادی منتشر شده نشان می‌دهد این استادیوم آماده برگزاری بازی‌های لیگ برتر نیست.
دختر نوجوانی که سیزده قرن قبل بر اثر بیماری در سرزمینی غریب چشم از جهان فروبسته بود، حالا دوباره چشمانش را باز کرده و به ما خیره شده است.
مدیر بازسازی و نوسازی دستگاه‌ها و تجهیزات حفاری شرکت ملی حفاری ایران از آغاز عملیات اجرایی بازسازی و تعمیرات اساسی (اورهال) نخستین دکل حفاری خشکی این شرکت در سال ۱۴۰۲ خبر داد.
یک بلاگر فضای مجازی در اتفاقی جالب و پربازدید محله ولنجک را در بازسازی جالب از سال ۱۳۷۳ تا ۱۴۰۲ مقایسه کرده است. منبع: خبرفوری
فناوری چاپ سه بعدی در شهر لویو اکراین، بزرگترین مدرسه چاپ شده در جهان را می‌سازد. این مدرسه که گنجایش ۱۰۰ کودک را خواهد داشت، با رباتی به ابعاد ۱۲ در ۱۵ متر ساخته می‌شود. مدیر این پروژه در گفتگو با خبرگزاری فرانسه، از ساخت یک پل در شهر ویران شده خرسون، با استفاده از چاپگر‌های سه بعدی در یک یا دو ماه آینده خبر داد. هدف از بکار گیری فناوری چاپ سه‌بعدی بازسازی سریع این مناطق جنگ‌زده عنوان شده است.
۷۰۰ کیلومتر از قنوات کشور در سال ۱۴۰۱ مرمت و بازسازی شد.
معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از اولویت ساخت روستاهای فرسوده کشور در سال ۱۴۰۲ خبرداد.
ایستگاه فضایی چین که خدمه فضاپیمای شنزو ۱۵ هم اکنون در آن حضور دارند، می تواند ۱۰۰ درصد اکسیژن مورد نیاز خود را از طریق سیستم بازسازی داخلی خود تامین کند.
معاون امور بازسازی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به تعهد این بنیاد در احداث ۷۰ هزار واحد مسکن روستایی برای محرومان از تکمیل و تحویل ۲۴ هزار واحد از این مجموع در سال گذشته خبر داد.
شهردار منطقه ۱۳ تهران با اشاره به آغاز طرح استقبال از نوروز ۱۴۰۲ از بازسازی و نوسازی علائم و تجهیزات ترافیکی محدوده به‌منظور افزایش ایمنی معابر توسط معاونت حمل و نقل ترافیک خبر داد.
در بخشی از متن قطعنامه سراسری آمده است: امروز به همه کسانی که با تحلیل‌های غلط و بن بست‌های فکری ناشی از لجاجت بدنبال تضعیف نظام یا برهم زدن استحکام درونی و صفوف ملت ایران هستند؛ اعلام می‌کنیم یکپارچگی، اتحاد، انسجام، وحدت ملی و همدلی تمامی اقشار و گروه‌ها و همراهی همه اقوام و ادیان کشور، وظیفه شرعی و انقلابی و مهمترین راهبرد ما برای شکست دشمن می‌باشد.
ساختمان هتل در طی قرن‌ها و به خصوص در دهه‌های اخیر مورد بازسازی قرار گرفته، اما هنوز حال و هوا و سبک معماری سنتی‌اش را حفظ کرده است. موسسۀ رکورد‌های گینس در سال ۲۰۱۱ این مکان را به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان ثبت کرد.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
شهردار تهران از تکمیل شبکه جمع آوری آب های سطحی تا سال ۱۴۰۶ خبر داد و گفت: بازسازی شبکه جمع آوری آب های سطحی موجود و ایجاد شبکه های جدید باید انجام شود.
طراحی سانتیاگو برنابئوی جدید که عملیات عمرانی آن قرار است در اوایل سال ۲۰۲۳ به پایان برسد، قابلیت‌های دیگری را هم به این ورزشگاه اضافه خواهد کرد که افزایش گنجایش آن به ۱۰۰ هزار نفر تنها یکی از این موارد است.
رمانداری الیگودرز گفت: از جمله آسیب‌های سیل اخیر، تخریب ۱۰۰ درصدی شبکه آبرسانی منطقه عشایری خلیل آباد الیگودرز است که هر چه سریع‌تر تامین اعتبار و وارد مرحله بازسازی و احیا می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ