مراسم معارفه رسول خطیبی به عنوان مدیرعامل مس سونگون برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
برگزاری مراسم معارفه نیمار باعث شد تا مکان دیدار بعدی الهلال عوض شود.
در فاصله کمتر از 24 ساعت تا برگزاری مراسم معارفه لیونل مسی، پیراهن‌ اینترمیامی با نام و شماره این بازیکن به شدت کمیاب شده است.
مراسم معارفه محمد ربیعی در اصفهان در حال برگزاری است.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
باشگاه استقلال درباره حاشیه‌ای که گریبان این باشگاه را بعد از برگزاری مراسم معارفه جواد نکونام گرفته است، توضیحاتی ارائه کرد.
مراسم معارفه سیدمهدی رحمتی سرمربی جدید تیم فوتبال نساجی مازندران برگزار شد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال بعد از برگزاری مراسم معارفه خود به کمپ مرحوم ناصر حجازی رفت تا از بخش‌های مختلف آن بازدید کند.
جواد نکونام با حضور در نشست خبری به طور رسمی به عنوان سرمربی استقلال تهران معرفی شد.
جود بلینگام، ستاره رئال مادرید، برای انجام تست پزشکی و برگزاری مراسم معارفه در این باشگاه حاضر شد.
مراسم معارفه نصرالله پریچهره سرپرست فدراسیون جودو صبح امروز چهارشنبه در محل فدراسیون برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه رئیس فدراسیون گلف برگزار شد.
مراسم معارفه کادر فنی کشتی فرنگی استان تهران صبح امروز در محل هیئت کشتی برگزار شد.
مراسم تودیع و معارفه فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران (فراجا) با حضور مسئولان لشکری و کشوری دوشنبه ۱۹ دی در محل ستاد مرکزی فراجا در حال برگزاری است.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
در حاشیه برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو در لباس النصر به نصراوی ها، لبخند CR ۷ به مجری مراسم و نگاه‌های جورجینا رودریگس به این اتفاق، سوژه شبکه‌های اجتماعی شد.
سایت رسمی النصر در زمان برگزاری مراسم معارفه کریستیانو رونالدو با مشکل مواجه شد.
رونالدو پس از برگزاری مراسم معارفه، بلافاصله اولین جلسه تمرینی خود را نیز برگزار کرد.
سعید احمدعباسی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران که روز گذشته وارد اسپانیا شده بود، نخستین تمرین خود را با تیم واین آلبالی برگزار کرد.
پس از برگزاری مراسم معارفه و زمانیکه سرمربی پرتغالی راهی کشورش شده است، از ناحیه انگشت دست راست دچار شکستگی می‌شود و برای درمان این آسیب دیدگی، مجبور بوده است که انگشت مصدوم خود را با چسب ببندد
مراسم تودیع و معارفه رئیس پیشین و جدید کمیته ملی المپیک در حضور وزیر ورزش برگزار شد.
مراسم معارفه خسروی وفا رییس جدید کمیته ملی المپیک برگزار شد.
کاپیتان تیم ملی فوتسال ایران بعد از برگزاری مراسم معارفه در تیم پالما گفت: مشتاق بازی در اسپانیا هستم و هر بازیکنی دوست دارد در پالما بازی کند.
مراسم تودیع محمدرضا کافی مدیرعامل پیشین و معارفه رسول خطیبی مدیرعامل جدید باشگاه مس سونگون و اعضای جدید هیات مدیره باشگاه برگزار شد.
عضو مجمع نمایندگان استان مرکزی در مجلس شورای اسلامی گفت: در سنوات اخیر با واردات بی‌رویه ماشین‌آلات و دستگاه‌های مستعمل شاهد ورشکستگی صنایع و بیکاری بسیاری از کارگرها بودیم و توسعه صنعتی کشور نیز به شدت مختل شد و در بسیاری از صنایع در حد مونتاژ باقی ‌ماند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ