حریم بهداشتی مانع سرمایه گذاری در حوزه دامداری و مرغداری می‌شود. این ضوابط و حرایم خود مخل جهش تولید هستند و باید به گونه‌ای این ضوابط را اصلاح کنیم که هم فرصت سرمایه گذاری بدهیم و هم صدور مجوز‌ها با سهولت انجام شود و مانعی برای راه اندازی کسب و کار مردم نشوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت:حریم خصوصی کاربران در سکوهای داخلی خط قرمز ما است.
در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های آمریکایی بارها مواضع هوایی سوریه را نقض کرده‌اند.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
حریم تئاتر شهر با استقبال فلافل و جگرفروشان، تنگ تر شد به نحوی که پس از جمع آوری گذر فرهنگی که بیشتر گذر غذا فروشی بود، هنوز آثار حضورشان در این محدوده باقی است.
سرپرست مرکز جوانی جمعیت، سلامت خانواده و مدارس وزارت بهداشت گفت: در تلقی عمومی جامعه نسبت به سقط جنین این است که تا زمانی که روح در جنین دمیده نشده باشد، سقط اشکالی ندارد در حالی که براساس فتوای مراجع جنین چه یک هفته باشد و چه سه یا چهار ماه انسان محسوب می‌شود و سقط آن حکم قتل نفس را دارد و حرام شرعی و گناه کبیره است.
عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح دانشگاه تهران گفت: این طرح مردم را عاصی کرده است و از سال ۷۵ تاکنون بی نتیجه مانده است.
مدیرکل محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی گفت: تعیین حریم اختصاصی و عمومی بافت تاریخی قم توسط میراث فرهنگی لازم الاجراست.
امام (ره) نیز در پیام ۸ ماده‌ای خود یکی از نکاتی که داشتند، مذمت از کسانی است که به حوزه دینی افراد سرک کشیده و خلاف داشته‌اند؛ لذا تکلیف کرده‌اند که تفحص در مسائل حوزه خصوصی افراد نشود. این نوع رفتار‌ها شکاف بین طبقاتی اجتماعی و بدبینی‌ها را افزایش می‌دهد که چنین پدیده‌ای از بی‌حجابی بدتر است. در حقیقت رویارو قرار دادن مردم از زشت‌ترین و ناصحیح‌ترین اقداماتی است که می‌توان انجام داد.
نهادی که ناظران ملی حفظ حریم خصوصی را در اروپا مدیریت می‌کند، اعلام کرد یک کارگروه با موضوع چت جی پی تی راه‌اندازی کرده است.
سرمربی سابق تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان، توضیحاتی را درباره‌ جدایی از این تیم ارائه داد.
کمیسیونر حریم خصوصی کانادا اعلام کرد این کشور تصمیم دارد یک تحقیق مشترک فدرال و ایالتی درباره تیک تاک انجام دهد.
بارسلونا امروز سه شنبه از سیستم امنیتی هوایی کوبل که در ورزشگاه اسپاتیفای نوکمپ استفاده خواهد شد، رونمایی کرد.
عضو هیأت علمی مرکزتحقیقات راه،مسکن وشهرسازی با اعلام اینکه حرایم گسلی ۹ شهر درحال تدوین است برهمراهی سازمان مدیریت بحران کشوربرای انجام مطالعات کاهش مخاطرات فرونشست وزلزله طبق قانون تاکیدکرد
مشهد ـ مدیر امور منابع آب مشهد گفت: ۳۹۲ متر مربع از حریم و بستر رودخانه اخلمد در شهرستان چناران خراسان رضوی رفع تصرف و بازگشایی شد.
منابع لبنانی شامگاه گذشته از نقض حریم دریایی لبنان از سوی یک قایق جنگی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
چرا حرام‌های دیگر را مانع نمی‌شوید یا حتی انجام می‌دهید؟ نخواندن نماز، نگرفتن روزه و... را چرا اجباری نمی‌کنید؟ یا اصلا چرا ربا می‌گیرید که بدترین حرام است؟ چرا دروغگویی را جرم اعلام نمی‌کنید که گناه کبیره است؟ غیبت را چه خواهید کرد؟ همه این‌ها هم مشهود است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت دفاع یونان امروز از نقض حریم هوایی این کشور از سوی یک فروند پهپاد جاسوسی ترکیه خبر داد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
خطیب نماز جمعه تهران با بیان اینکه بنده باید در همه حال به حفظ حریم الهی توجه کند، گفت: هرکس حریم خداوند را نگاه دارد، در فتنه‌ها غرق نخواهد شد.
شهردار منطقه یک گفت: ساخت و ساز غیر مجاز در حریم سوهانک واقع در ناحیه ده شهرداری منطقه یک با حضور به موقع نیروهای اجرایی تخریب و آزادسازی شد.
وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید حریم آثار تاریخی علمی تر و دقیق تر انتخاب و مشخص شوند.
حجت الاسلام محسنی اژه ای رئیس دستگاه قضا درباره حفظ حرم خصوصی افراد گفت: راز کسی که در نهان کار خطایی کرده را برملا نکنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ