وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: باید حریم آثار تاریخی علمی تر و دقیق تر انتخاب و مشخص شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملوان نمایش قابل قبولی و سزاوارانه‌ای مقابل استقلال داشت.
براساس تایید مقامات شهرستان مائوی در ایالت هاوایی، شمار جانباختگان حریق جنگلی مرگبار در این ایالت، از ۱۰۰ نفر تجاوز کرده و احتمالا بیشتر خواهد شد.
حریم تئاتر شهر با استقبال فلافل و جگرفروشان، تنگ تر شد به نحوی که پس از جمع آوری گذر فرهنگی که بیشتر گذر غذا فروشی بود، هنوز آثار حضورشان در این محدوده باقی است.
رئیس جمهور گفت: معرفی شخصیت و آثار گرانقدر حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار به تقویت هویت و خودباوری ایرانی و اسلامی و اعتلای حکمرانی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی می‌کند.
ایوان طلای این صحن، بعد‌ها به «ایوان ناصری» معروف شد. در همین دوره، کتیبه‌های بسیار زیبای این صحن، توسط محمدحسین شهیدی مشهدی به رشته تحریر درآمد و در زمره آثار هنری نفیس و ارزنده جهان اسلام قرار گرفت. آثاری که همچنان بر اطراف ایوان‌های صحن نو، خودنمایی می‌کند.
انصاری پرتلاش و دونده در برابر ملوان انجام وظیفه کرد و‌ مدافعان حریف را نود دقیقه آزار داد.
سبزوار ـ رئیس انجمن آثار و مفاخر فرهنگی ایران گفت: حکیم سبزواری با آفرینش آثار برجسته و شاخص توانست اندیشه های فلسفی و حکمت اسلامی را با رویکردی جدید ارائه دهد
شهادت یک تن از نیروهای سازمان آتش‌نشانی در جریان عملیات اطفای حریق ساختمان ۱۵۳ خیابان بهار تأیید شد؛ پیکر پاک مرحوم دارابی فرمانده ایستگاه ۱۲۰ آتش‌نشانی لحظاتی پیش از زیر آوار بیرون آمد.
سرخ‌ها در تاریخ رقابت خود در اسفندماه برابر سپاهان برتری محسوسی نسبت به حریف شکل داده‌اند.
ووت وخهورست، مهاجم هلندی یونایتد، با اشاره به درگیری‌هایش با فرانکی دی‌یونگ در دیدار شیاطین سرخ و بارسلونا می‌گوید وظیفه دارد برای بازیکنان حریف آزاردهنده باشد.
آمار یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس باورنکردنی است و حالا او تبدیل به مهمترین تهدید برای رکوردهای برانکو ایوانکوویچ و امیر قلعه‌نویی شده است.
مدیرکل ثبت و حریم آثار و حفظ و احیا میراث معنوی و طبیعی گفت: جمهوری اسلامی ایران، آئین پهلوانی و زورخانه‌ای را به طور رسمی سال ۸۹ در فهرست میراث‌فرهنگی ناملموس جهانی یونسکو ثبت کرد.
با پایان رسیدن مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر، نگاهی خواهیم داشت به مرحله گروهی ادوار مختلف جام جهانی.
روزنامه المغرب 24 در توصیفی جلب، حکیم زیاش را «هنرمند فوتبال مراکش» قلمداد کرد.
تیم ملی آمریکا در سه بازی خود از جمله بازی با ایران فقط یک گل از روی نقطه پنالتی خورده است.
تیم ایران با وجود شروع خوب مسابقه، در ادامه میانه زمین را در نیمه نخست به آمریکا واگذار کرد و یک گل دریافت کرد. همچنین طارمی و آزمون طراوت بازی با ولز را نداشتند و نتوانستند دفاع حریف را آزار دهند
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ کشف جسد در دریاچه سد شیان/ سوء ظن خیانت در سومین ازدواج!/ کلاهبرداری با فروش ارز دیجیتال/ بازار وکیل شیراز طعمه حریق شد/ زن اسیدپاش: پول پرداخت دیه را ندارم/ راز جنایت با متادون!/ پایان شوم یافتن گنج در خانه قدیمی
آمار بارسلونا برابر بایرن نشان می‌دهد که این تیم برابر حریف شب گذشته‌اش یک ناکام مطلق بوده است.
تیم فوتبال آلومینیوم، حریف هفته دهم تیم فوتبال استقلال در بازی‌های خارج از خانه نه تنها شکست نخورده، بلکه حتی یک گل هم از دریافت نکرده که این نشان می‌دهد کار آبی‌ها سخت است.
آمار دیدار ژاپن و آمریکا نشان می‌دهد حریف ایران در جام جهانی هیچ حرفی مقابل نماینده قدرتمند آسیا برای گفتن نداشته است.
صالحی زاده بخشدار مرکزی درمیان با تایید خبر آتش سوزی چنار دوشنگان گفت: متاسفانه روز گذشته حوالی ساعت ۱۸ این اتفاق رخ داده و دو تیم از آتش نشانان شهر اسدیه و روستای درمیان به محل اعزام شدند. آتش نشانان از گسترده شدن آتش جلوگیری کرده و حریق اطفا شده است. درخت زیبا و قدیمی چنار «دوشنگان» روستای محمد آباد شهرستان درمیان با ۷۵۰ سال حیات یکی از کهن‌ترین آثار طبیعی این شهرستان مرزی است.
شاگردان ساپینتو در ۵ هفته ابتدایی در هیچکدام از بازی‌ها موفق نشده اند در نیمه اول گلی وارد دروازه حریف کنند
با نفوذ سیل به بافت تاریخی شهر میراث جهانی یزد، حدود ۲۴۰ خانه تاریخی در عرصه و حریم، تخریب شده است. مسئولان میراث فرهنگی گفته‌اند آثار شاخص یزد، همچون مسجد جامع، از آسیب سیل در امان مانده‌اند، اما اکنون پس از پایش و ارزیابی کارشناسان و متخصصان مرمت و معماری، وضعیت آثار تاریخی شاخص یزد مشخص‌تر شده است.
وی با اشاره به برگزاری پویش نظامی خوانی و مسابقات متنوع در سایر سامانه ها و سکوهای پر مخاطب با حمایت مرکز توسعه فرهنگ و هنر در فضای مجازی گفت: سامانه شاد مسابقات متنوعی برای دانش آموزان با هدف آشنایی ایشان با حکیم نظامی شاعر نامدار ایرانی و آثار این شاعر فارسی زبان برگزار خواهد کرد. همچنین برگزاری مسابقات کتابخوانی و ارایه تخفیف به کتب حکیم نظامی از جمله اقدامات برنامه های سکوهای حوزه عرضه کتاب در فضای مجازی است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ