عضو شورای شهر تهران با اشاره به طرح دانشگاه تهران گفت: این طرح مردم را عاصی کرده است و از سال ۷۵ تاکنون بی نتیجه مانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهدی تاج که برای تماشای بازی فینال جام جهانی زنان به استرالیا سفر کرده با جیانی اینفانتینو دیدار کرد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز خرسندی از پیروزی تیمش برابر تراکتور در هفته دوم لیگ برتر گفت: حریف تیمی جوان و خطرناک بود که بازیکنانم باوجود مشکلاتی که داشتند به پیروزی ارزشمندی رسیدند.
مدیرکل دفتر تجاری‌سازی و امور تشکل‌های وزارت راه و شهرسازی از بررسی مشکلات پایانه مرزی بازرگان خبر داد.
لیگ‌برتر فوتسال هنوز آغاز نشده درگیر حاشیه و آشوب شد. به احتمال قوی یکی از دیدارها کنسل خواهد بود و گمان می‌رود یکی از تیم‌ها نیز به طور کل از جدول مسابقات کنار گذاشته شود.
معاون امور عتبات عالیات سازمان حج و زیارت گفت: حدود ۷۰ زائر ایرانی مستقر در هتل قصرالشفاعه شهر مقدس نجف اشرف به علت آتش سوزی دچار مشکلات تنفسی شده و با کمک نیروهای امدادی برای مداوا راهی بیمارستان حکیم این شهر شدند.
در جلسه رفع مشکلات صنف و بازار کیف و کفش به ریاست معاون اول رئیس‌جمهور مقرر شد برای ساماندهی صنوف کیف و کفش حدود ۵۰ هکتار زمین برای انتقال کارگاه‌های تولیدی به حریم شهر پیش بینی و انجام شود.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران گفت: در صحبت‌های رئیس کمیته فوتسال شیطنت شده بود و من هم اگر قرار به گلایه باشد، به صورت رو در رو حرفم را میزنم.
سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دنبال حل مشکلات منطقه کن هستیم و تلاش می کنیم تمام دستگاه‌های مربوطه را در راستای خدمت رسانی بهتر به اهالی کن و روستاهای سولقان درگیر کنیم.
حجت الاسلام رئیسی رئیس جمهور در حرم مطهر عبدالعظیم حسنی گفت: ایران افتخار دارد که شهدای بزرگواری را برای دفاع از اسلام، امنیت، مردم و استقلال،آزادی و جمهوری اسلامی فدا کرده است.
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار دو تیم خوشه طلایی ساوه و شمس آذر، شاگردان وحید بیاتلو در اعتراض به مشکلات مالی این تیم اعلام کردند برابر حریف به میدان نخواهند رفت.
سید صولت مرتضوی گفت: ملت ایران باوجود همه مشکلات تا پای جان برای انقلاب اسلامی ایستاده است و من امروز آمده‌ام که سلام رئیس جمهور را به شما برسانم، بنده شاهدم که آیت الله دکتر رئیسی تلاش‌های شبانه روزی اش برای حل مشکلات کشور بوده و خواب و خوراک را بر خود حرام کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
عضو شورای شهر تهران گفت: باتعیین و تکلیف حریم‌ها مشکلات بیش از ۵۰ هزار نفر از مردم رفع می‌شود.
رهبر جریان حکمت ملی عراق در دیدار با سفیر روسیه در بغداد درباره تحولات کشورش و منطقه و روابط دوجانبه رایزنی کرد.
بساز بفروش و ساخت و ساز‌های بزن بهادری، یکی از مشکلات شهرداری‌ها در ادوار مختلف بوده است. سوداگران طی برنامه ریزی دقیق در زمانی که می‌دانند وضعیت شهر در موقعیت حساسی قرار دارد زمین‌های حاشیه حریم را تقسیم کرده و به مردم می‌فروشند ویا با ساخت و ساز‌های شبانه و بدون ایمنی سنگ روی سنگ می‌آورند و با قلدری مانع از تخریب سازه‌ها می‌شوند.
مشاور رهبری انقلاب تاکید کرد: درست است که مشکلاتی در کشور وجود دارد، اما حریف و دشمن ما سناریوی بزرگتری را به وجود آورده است و دیگر مسئله کلیت ایران مطرح است و باید در برابر آن به تعبیر رهبری ید واحده بود.
یوسف موکوکو الگوی میلیون ها نوجوان در سراسر دنیا در حالیکه فقط ۱۷ سال دارد با مشکلات عجیبی دست و پنجه نرم میکند.
مطالعات و پژوهش‌ها با موضوع مشکلات مجموعه شهری تهران نشان می‌دهد آلودگی هوا، ترافیک، بافت فرسوده، حاشیه‌نشینی، ناامنی و تکدی‌گری و کودکان کار، تهدید محیطی، عدم تطابق نیاز‌ها و زیرساخت‌های شهری، مشکلات مدیریتی و بی‌هویتی و همچنین بی‌نظمی شهری اجتماعی ۱۰ آسیب جدی است که به شهر تهران به دلیل تمرکز جمعیتی بر آن وارد شده است. البته در این مطالعات سرمنشأ اصلی این مشکلات رشد نامتوازن جمعیت مناطق شهری رسمی (شهر‌های اطراف پایتخت) و غیررسمی (سکونت‌گاه‌های خودرو) واقع در حریم شناخته شده است.
گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، با معضلاتی جدی در ترکیب تیمش برای بازی با ایران روبرو است.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌های حریم گفت: شرایط پایتخت از لحاظ وسعت حریم خاص است و باید برای رفع مشکلات حریم تهران، تبصره در نظر گرفته شود.
استاندار تهران بخشی از مشکلات و خسارات سیل در تهران را ناشی از ساخت‌وسازهای غیرمجاز عنوان کرد و از قلع‌ و قمع ۱۳۰ ساختمان غیرمجاز در حریم بستر رودخانه خبر داد.
بورس تهران در اولین روز هفته کار خود را با بازدهی منفی به پایان رساند،اما نمادهای دارویی‌ اکثرا مثبت و همراه با صف خرید بودند و در پایان نیز شرایط خوبی را داشتند. دلیل سبزپوشی نمادهای دارویی چه بود ؟
مرتضی سرمدی، قائم مقام سابق وزارت خارجه گفت: معتقدم آنچه پیش از خروج ترامپ از توافق جامع هسته‌ای ایران و در نفی برجام در کشورمان صورت گرفت به هیچ وجه منصفانه نبوده است. یعنی به صورت غیرعادلانه‌ای در داخل کشور دستاورد یک مذاکرات برد- برد زیر سووال رفت و از ارزش و اعتبار آن کاسته شد. به هوای اینکه بتوانند در رقابت‌های سیاسی داخلی حریف را از میدان به در کنند. اما در حقیقت همان کسانی که در حال از میدان به در کردن رقیب بودند نمی‌دانستند طنابی را به دست و پای خودشان می‌پیچند که مشکلات آن، بعد‌ها گریبانگیرشان خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ