کمیسیونر حریم خصوصی کانادا اعلام کرد این کشور تصمیم دارد یک تحقیق مشترک فدرال و ایالتی درباره تیک تاک انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دومین جلسه کمیته عالی حفاظت از حقوق مصرف کننده برای رسیدگی و تعیین تکلیف شکایات ثبت شده مشترکین همراه اول در سامانه ۱۹۵ در سال جاری برگزار شد.
رگولاتورهای ایمنی خودرو در آمریکا تحقیقات مخصوص تصادف مرگبار در ایالت کالیفرنیا آمریکا را آغاز کرده اند که مربوط به یک تسلا مدل۳ تولید سال ۲۰۱۸ میلادی است.
با توجه به جلسات برگزار شده مخابرات و رگولاتوری وضعیت تمدید یا عدم تمدید پروانه شرکت مخابرات ایران تا ۲۷ تیرماه مشخص می‌شود.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی عدم پایبندی شرکت مخابرات به تعهدات خود برای افزایش کیفیت شبکه، در نامه‌ای به به این شرکت هشدار داد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در پی قطع مسیر اینترنت ورودی در کشور ارمنستان، اطلاعیه‌ای منتشر کرد.
سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی فراخوان تنظیم قرارداد همکاری با منظومه‌های دارای پوشش ماهواره‌ای سیار را برای دارندگان پروانه‌های ارائه خدمات دسترسی ماهواره‌ای و UNSP منتشر کرد.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
در پی گلایه کاربران از تماس‌های صوتی یک شرکت با شهروندان برای تبلیغات خدمات یک اپراتور، رئیس رگولاتوری به این اپراتور اخطار داد.
سازمان تنظیم مقررات در خصوص تغییر ساعت در برخی گوشی های موبایل اطلاعیه ای صادر کرد .
به گفته ۴ فرد آگاه از مذاکرات میان رگولاتورهای اتحادیه اروپا با توئیتر، به ایلان ماسک دستور داده شده نیروی انسانی بیشتری به عنوان بازبین و صحت سنج جهت بررسی پست های توئیتر استخدام کند.
رگولاتورهای چینی به شرکت های فناوری بزرگ این کشور اعلام کرده اند سرویس های «چت بات چت جی پی تی » را برای عموم ارائه نکنند.
رئیس اسبق سازمان تنظیم مقررات رادیویی گفت: باید اقتدار سازمان تنظیم افزایش یابد و اگر اراده‌ای باشد رگولاتوری نسل پنجم و تعامل بین رگولاتورها رخ دهد.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
نشست شورای رگولاتورهای جنوب آسیا همزمان با ۲۵ امین سالروز تاسیس SATRC در تهران برگزار شد.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا خواهان قوانین وسیع تر برای تعریف قدرت شرکت ها در بازار با تاکید بر روی نوآوری هستند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا تصمیم دارند تیمی ۴۰ نفره تشکیل دهند و کارشناسان فناوری را استخدام کنند تا قوانین جدیدی را برای کنترل شرکت های بزرگ فناوری وضع کنند.
بیش از ۴۰ رقیب اروپایی سرویس خرید گوگل، از رگولاتورهای آنتی تراست این منطقه خواسته اند تا با استفاده از قوانین تازه وضع شده، تضمین کنند این شرکت از دستوری که در ۲۰۱۷ صادر شده پیروی می کند.
مدیرکل نظارت بر خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات رگولاتوری اعلام کرد: حجم بسته‌های اینترنت اپراتورها در قالب بازدیدها و بازرسی‌های دوره‌ای و همچنین نظارت بر خط پایش می‌شود.
گروهی شامل ۱۱سازمان غیر دولتی به رگولاتورهای اتحادیه اروپا اعلام کرده اند پیشنهاد آمازون برای توقف برخی فرایندهای  فروش و بازاریابی جهت اجتناب از  جریمه های سنگین در این منطقه باید رد شود.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا گستره تحقیق شان درباره کسب و کار تبلیغات دیجیتال گوگل را وسیع تر کرده اند. آنها تحقیق ناظر رقابت پرتغال درباره همین موضوع را نیز برعهده گرفته اند.
رگولاتورهای بهداشت در چین یک واکسن استنشاقی کووید ۱۹ را به عنوان دوز بوستر تایید کرده اند. این نخستین جایگزین واکسن تزریقی است که طی دوران همه گیری کرونا به کار گرفته می شود.
رگولاتورهای کمیسیون اتحادیه اروپا پیش نویس لایحه ای ارائه کرده اند تا  موبایل ها و تبلت هایی که در این منطقه فروخته می شوند ۱۵ قطعه یدکی را به مدت حداقل ۵ سال برای کاربران فراهم کنند.
رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا از توسعه دهندگان اپ پرسیده اند آیا تهدید گوگل به حذف اپلیکیشن ها به دلیل استفاده از گزینه های پرداخت جایگزین به کسب وکار آنها لطمه زده است یا خیر.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ