مدیرکل محوطه‌ها و بافت‌های تاریخی گفت: تعیین حریم اختصاصی و عمومی بافت تاریخی قم توسط میراث فرهنگی لازم الاجراست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شورای‌عالی هماهنگی اقتصادی سران قوا به هیئت تصفیه امور ورشکستگی اجازه داد، با مسئولیت استاندار تهران نسبت به تعیین تکلیف کارخانه لاستیک البرز (کیان تایر) اقدام کند.
یک عضو شورای شهر تهران از تعیین تکلیف ۱۲۹ ساختمان ناایمن تهران تا پایان سال جاری خبر داد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
به گفته مربی تیم شیرجه، تنها گزینه اعزامی این رشته به بازی‌های آسیایی با برگزاری رقابت انتخابی میان دو مدعی اصلی مشخص خواهد شد.
دادستان کل آمریکا «دیوید سی وایس» را به‌عنوان بازرس ویژه برای تحقیقات قضایی هانتر بایدن، پسر رئیس‌جمهوری آمریکا، تعیین کرد.
یازدهمین رزمایش اقتدار هوایی فداییان حریم ولایت با دستیابی به اهداف از پیش تعیین شده پایان یافت.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
دستورالعمل «نحوه اعمال ریاست و نظارت مقامات قضایی بر ضابطان دادگستری» در راستای اجرای ماده ۳۲ قانون آیین دادرسی کیفری به منظور تعیین ساز و کار و چهارچوب همکاری ضابطان با مقامات قضایی و استفاده بهینه از توان و ظرفیت ضابطان دادگستری در تحقق عدالت قضایی، از سوی رئیس قوه قضاییه در ۱۷ ماده و ۴ تبصره ابلاغ شد.
تیم فوتبال آپوئل در مرحله دوم مقدماتی لیگ کنفرانس، باید به مصاف تیمی از صربستان برود.
قرعه‌کشی فصل ۰۳-۱۴۰۲ لیگ برتر فوتسال ایران امروز برگزار شد.
تا ساعاتی دیگر دو دیدار تعیین کننده سوپرلیگ یونان پس از تعویق به دلیل کرونا برگزار خواهد شد.
قوه قصاییه اعلام کرد: طبق تبصره ماده ۵ قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر، فضای داخل خودرو، حریم شخصی محسوب نمی‌شود و فضایی در مَرئی و منظر عموم مردم است و طبق ماده ۴۵ قانون آیین دادرسی کیفری، جرم مشهود تعریف و تبیین شده و وظایف و اختیارات ضابطان مقرر گردیده است.
شکی نیست که پذیرش ارزش‌های دینی با زور و اجبار قانون شدنی نیست. نه تنها این هدف محقق نمی‌شود، بلکه اثر منفی دارد. اگر سرقت و قتل در قانون منع شده و برایش مجازات تعیین گردیده به این علت نیست که دین آن را حرام کرده است، بلکه این فعل جرم است، چون نظم اجتماعی را به هم می‌زند و عرف عقلا در مورد جرم بودن آن‌ها اتفاق نظر دارند، لذا همه مقررات و قوانین نیز باید از همین زاویه تصویب شود. چرا گرایش به دین چنین شده است؟
رگولاتور حریم خصوصی فرانسه جریمه ای ۶۰ میلیون یورویی برای مایکروسافت تعیین کرده است زیرا این شرکت تایید کرد که دسترسی به کوکی های تبلیغاتی را برای کاربران تسهیل کرده است.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادره در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
همایش «فرمان هشت ماده ای امام خمینی(س) منشور حقوق شهروندی» در حرم مطهر حضرت امام برگزار شد و سخنرانان بر این مسأله تأکید کردند که احکام صادر شده در فرمان هشت ماده ای امام منحصر به زمان خاصی نیست؛ البته حضرت امام خط مشی را ترسیم کرده و جزئیات آن باید توسط مسئولان و حقوقدانان تبیین شود.
اصفهان- مدیرکل راه و شهرسازی استان اصفهان از تعیین تکلیف و واگذاری عرصه ساختمان‌های احداثی در اراضی تصرفی تحت مالکیت دولت در محدوده یا حریم شهرهای استان خبر داد.
وی‌چت نخستین بار در ۲۸ آذر سال ۹۲ فیلتر شد. کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه، در بیانیه‌ای به‌دنبال فیلتر این پلتفرم اجتماعی، علت این کار را جمع‌آوری کلیه اطلاعات موجود در گوشی‌های کاربران و رصد ارتباطات اعضا و نقض حریم خصوصی آن‌ها عنوان کرده بود.
تیم فوتبال پرسپولیس سه حریف تدارکاتی خود را مشخص کرد و اولین بازی، پنجشنبه پیش رو انجام خواهد شد.
شهردار منطقه ۱۸ تهران توضیحاتی درباره معضل کوره‌های آجرپزی، سرانجام بهره برداری از بزرگراه شهید بروجردی، بیمارستان حکیم، تعیین تکلیف حریم آزادگان و پیشرفت در باغ‌راه حضرت زهرا (س) ارائه داد.
امیر سرتیپ حاتمی با اشاره به حادثه تروریستی تلخ و تاسف برانگیز حرم مطهر شاهچراغ تصریح کرد: این روز‌ها که کشور عزیزمان درگیر فتنه، آشوب، اغتشاش و دشمنی برنامه‌ریزی شده نظام استکبار است، تشکیل این مجالس باشکوه و نورانی و سخن گفتن از شهدا، راه شهدا، آرمان و اندیشه شهدا، ایثار واز خودگذشتگی شهدا، ولایت‌مداری و دشمن‌شناسی آنان برای تحقق آرمان‌های مقدس نظام اسلامی، بیش از هر زمان دیگری لازم و ضروری است و مصداق بارز «جهاد تبیین» است.
در راستای اجرای طرح توسعه کشاورزی در کوهپایه‌های غربی زاگرس موسوم به «طرح گرمسیری»، برنامه گمانه‌زنی به منظور تعیین عرصه و پیشنهاد حریم تپه خلیل انجام شد.
تعیین حریف تیم ملی فوتسال ایران در مرحله یک چهارم نهایی فوتسال قهرمانی آسیا به روز پایانی مرحله مقدماتی این رقابت‌ها کشیده شد اما تقابل با ژاپن یا عربستان دور از انتظار نیست.
تیم جوان شده ایران مقابل حریف متوسطی چون هلند، بازنده‌ای محض بود. نیمیر عبدالعزیز روی تور ایران تاخت و تاز کرد و نمایش بسیار ضعیف میلاد عبادی‌پور در این مسابقه بارها امتیازات حساس و تعیین کننده را از تیم ایران گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ