منابع لبنانی شامگاه گذشته از نقض حریم دریایی لبنان از سوی یک قایق جنگی متعلق به ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره‌شمالی از ورود هوایپمای جاسوسی آمریکا به حریم هوایی این کشور خبر داد.
در ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های آمریکایی بارها مواضع هوایی سوریه را نقض کرده‌اند.
معاون رئیس مرکز روسی آشتی ملی در سوریه از نقض حریم هوایی این کشور توسط جنگنده‌ها و هواپیماهای جاسوسی ائتلاف بین المللی به رهبری آمریکا خبر داد.
مایکروسافت  ۲۰ میلیون دلار غرامت برای تسویه اتهامات کمیسیون فدرال تجارت آمریکا مبنی بر نقض «قانون حفاظت از حریم خصوصی آنلاین کودکان»(COPPA) می پردازد.
یک مقام ارتش چین از آمریکا خواست به قوانین بین‌المللی مربوط به حریم هوایی و دریایی کشورها احترام بگذارد.
اواخر هفته گذشته لایحه پیشنهادی قوه قضائیه درباره عفاف و حجاب به مجلس شورای اسلامی ارسال شد، در این لایحه فناوری‌های نوین و سامانه های هوشمند جایگزین روش های قبلی در برخورد با جرم کشف حجاب شده است.
دانشمندان برای اثبات کارآیی روش خود توانستند دی‌ان‌ای انسانی را در ساحل رودخانه‌ای در حومه شهر ویکلو در ایرلند به دست بیاورند. آنها همچنین موفق شدند دی‌ان‌ای چهار فرد داوطلب را تنها از روی رد پاهایشان در شن و ماسه به دست آورند و (با کسب اجازه از آن‌ها) بخشی از ژنوم‌شان را توالی‌یابی کنند.
مدیر روابط عمومی وزارت ارتباطات درخصوص ابهام عدم امنیت کاربران، بعد از متصل شدن چند پیام‌رسان می‌گوید: قوانین داخلی تمام پیام‌رسان‌های داخلی، با تاکید ویژه اعلام‌کرده، حافظ منافع تمام کاربران است. ضمن اینکه کاربر‌ها با تایید خودشان می‌توانند درخواست اتصال به سایر پیام‌رسان‌ها را تایید یا رد کنند. اگر یک کاربر تمایل نداشته باشد این اتصال برقرار شود، می‌تواند در پاسخ به این سوال در «ستینگ» پیام‌رسان داخلی، گزینه «خیر» را بزند تا این اتصال او با سایر کاربران در پیام‌رسان‌های داخلی، برقرار نشود.
دو سناتور آمریکایی در نامه‌ای به مدیر عامل تسلا، از وی در مورد به اشتراک گذاری تصاویر حساس ثبت شده توسط دوربین‌های خودروهای مشتریان سوال کردند.
طبق افشاگری ۹ کارمند تسلا، تصاویر و ویدیوهایی که خودروهای شرکت از مالکان ثبت می کرده اند بین کارمندان به اشتراک گذاشته می شده است.
رسانه ها به نقل از مقامات تایوان مدعی هستند که بارها بالون های متعلق به چین به حریم این منطقه نفوذ کرده اند.
ارتش اوکراین در ادامه جریان سازی های ضد روسی خود، مدعی نقض حریم هوایی دو کشور مولداوی و رومانی از سوی روسیه شد.
لوید آستین، وزیر دفاع آمریکا با اشاره به این بالون اظهار کرد: به دلیل آنکه این بالون ارتفاع زیادی دارد، هیچ تهدیدی برای هواپیما‌ها ایجاد نمی‌کند.
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم هوایی این کشور توسط پهپاد متعلق به رژیم صهیونیستی خبر داد.
ارتش لبنان با صدور بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور در مقابل سواحل الناقوره توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
یک دادگاه تجدید نظر در آمریکا شکایتی را احیا کرد که طبق آن گوگل و چند شرکت زیر مجموعه دیگر با ردیابی فعالیت کودکان زیر ۱۳ سال در یوتیوب بدون رضایت والدین، حقوق آنها را نقض کرده اند.
وزارت دفاع روسیه امروز در بیانیه ای در واکنش به موضع گیری سئول تصریح کرد: جنگنده‌های روسی و چینی حریم هوایی هیچ کشوری را نقض نکردند.
وزارت دفاع یونان امروز اعلام کرد که یک فروند پهپاد ارتش ترکیه حریم هوایی آتن را نقض کرده است.
دادگاهی در هلند حکمی صادر کرده که بر مبنای آن یک شرکت آمریکایی حقوق یک کارمند هلندی خود را با مجبور کردن وی برای روشن نگه داشتن وب کم خود در ساعات کاری نقض کرده است.
ارتش لبنان در بیانیه ای از نقض حریم آبی این کشور توسط یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی خبر داد.
وزارت دفاع تایوان با صدور بیانیه ای از نقض حریم هوایی این جزیره در منطقه شرق تنگه تایوان از سوی چند فروند جنگنده مهاجم خبر داد.
وزارت دفاع یونان امروز از نقض حریم هوایی این کشور از سوی یک فروند پهپاد جاسوسی ترکیه خبر داد.
ارتش لبنان اعلام کرد یک قایق جنگی رژیم صهیونیستی دیروز یکشنبه حریم آب های سرزمینی لبنان را نقض کرده است.
منابع لبنانی صبح امروز یکشنبه از نقض مجدد حریم هوایی این کشور از سوی جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ