پژوهشی جدید حاکی از آن است افرادی که سیگار الکترونیکی می‌کشند در مقایسه با کسانی که هرگز از این وسیله استفاده نکرده‌اند، ۱۹ درصد بیشتر احتمال دارد دچار نارسایی قلبی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
انارکی با بیان اینکه سبک زندگی و نوع غذایی که افراد استفاده می‌کنند با ابتلاء به یبوست ارتباط مستقیم دارد، افزود: در وعده‌هایی غذایی که امروزه مردم استفاده می‌کنند جای مایعات و فیبرها به شکل قابل توجهی خالی است.
در برخی موارد، افراد مبتلا به دیابت نوع ۲ ممکن است برای کنترل سطح قند خون خود به انسولین‌درمانی نیز نیاز داشته باشند. این کار معمولاً زمانی پیشنهاد می‌شود که سایر درمان‌ها، مثل تغییر سبک زندگی یا دارو‌های خوراکی، در کنترل سطح قند خون به اندازهٔ کافی موثر نباشند. نوع انسولین مورد استفاده و دوز به نیاز‌های فردی بستگی دارد و ممکن است در طول زمان تغییر کند.
سخنگوی فراجا گفت: هیجان‌طلبی دانش‌آموزان و استفاده از بمبک‌های بد بو و موارد مشابه از عوامل اصلی این رخداد است که در این راستا حدود ۹ هزار بمبک بدبو جمع‌آوری و از فروش آن جلوگیری به عمل آمد و تعدادی از واردکنندگان عمده که این مواد را از طریق کشور‌های همجوار وارد کرده بودند، دستگیر شدند.
این پروژه درباره انقراض‌زدایی یا احیای گونه‌های منقرض شده نیست، بلکه فرآیندی آموزشی برای یادگیری درباره اشکال دیگر حیات در تاریخ است.
عصاره آویشن معمولا برای عطردرمانی و کسب آرامش مورد استفاده قرار می‌گیرد و این کاربرد بیش از همه به نوعی ترکیب فعال در آویشن به نام کارواکرول ارتباط دارد.
وزارت خارجه روسیه امروز در ارتباط با حمله تروریستی به «بریانسک» اعلام کرد: این حمله تروریستی با استفاده از سلاح‌های ناتو انجام شد.
محققان به کودکان ۱۲ تا ۴۸ ماهه تصاویر متحرک را نشان دادند و سپس از ردیابی چشم برای ارزیابی توجه آن‌ها استفاده کردند. برخی از کودکان نوپا که بیشتر به صحنه‌های بدون افراد توجه می‌کردند تا اینکه به کسی توجه کنند که عبارات با زبان بچگانه را که ممکن است مادر استفاده کند، بگوید، بعداً مبتلا به اوتیسم با دقت و درستی ۹۴ درصد تشخیص داده شدند.
کاخ «شمس‌العماره» بنایی است که برای نخستین بار در ساخت آن از فلز استفاده شده است. این ساختمان مشرف بر تمام شهر تهران بود و جالب اینکه ساعتی که بر بالای آن نصب شده هدیه ملکه ویکتوریا، پادشاه بریتانیا، به ناصرالدین قاجار بوده است.
واردات خودروهای دست دوم، محدودیت استفاده از درهم برای واردات از چین، برقراری ارتباط مستقیم بانکی ایران و روسیه و رفع تعهد ارزی با واردات طلا و به صورت اسکناس از جمله اخبار مهم حوزه صمت بود.
مسئول آموزش همگانی انستیتو تغذیه، در ارتباط با استفاده از افزودنی‌های غذایی، نکاتی را متذکر شد.
مدیر کل دفتر حمایت از تولید معاونت صنایع دستی، نزدیک شدن و ارتباط برقرار کردن مردم با منسوجات صنایع‌دستی را منوط به استفاده از ایده‌ها و شیوه‌های نوین در رنگ‌های طبیعی و نخ مرغوب عنوان کرد.
در روز‌های پنجشنبه و جمعه با قطع شدن اینترنت، برخی کسب و کار‌ها که به اینترنت سیار وابسته بودند، با دردسر‌هایی مواجه شدند؛ از جمله آن‌ها می‌توان به تاکسی‌های اینترنتی اشاره کرد که قطعی اینترنت، هم کسب و کار آن‌ها را به دردسر انداخت و هم دانش‌آموزان و خانواده‌هایی که برای تردد قصد داشتند تا از این تاکسی‌های اینترنتی استفاده کنند، حسابی به مشکل برخوردند.
برونو فرناندز ستاره پرتغالی منچستر یونایتد هرگونه ارتباط بین مصاحبه دیروزش با کریستیانو رونالدو را تکذیب کرد.
متا پلتفرمز مدتی است با رگولاتورهای آنتی تراست اتحادیه اروپا ارتباط برقرار کرده تا تحقیقات درباره استفاده از داده های کاربران و ارتباط آنها با تبلیغات دسته بندی شده در پلتفرمش را تسویه کند.
خبرنگاران صهیونیست با سوء استفاده از فرصت جام جهانی قصد داشتند در قطر با ملت های مسلمان ارتباط برقرار کنند که سطح بالای تنفر ملت ها از تل‌آویو موجب شد تا پروژه شان با شکست مواجه شود.
برخی تحقیقات دندانپزشکی ارتباط بین استفاده از سیگار الکترونیکی و افزایش نشانگر‌های بیماری لثه و به طور جداگانه آسیب به مینای دندان، پوسته خارجی آن را نشان داده است.
در این دیدار که به مناسبت ۷ آذر روز نیروی دریایی برگزار شد، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای ارتقاء همه‌جانبه توان رزمی و تجهیزات دفاعی در نیروی دریایی و استمرار اقداماتی همچون دریانوردی در آب‌های دوردست و بین‌المللی را لازم دانستند و گفتند: تقویت ارتباط نیرو‌های مسلح با دولت و سایر قوا به تفاهم و همکاری و پیشرفت کار‌ها کمک خواهد کرد.
رئیس جمهور کره جنوبی در دیدار امروز خود با رئیس جمهور چین، از وی خواست تا از تأثیرگذاری پکن بر کره شمالی برای حل و فصل برنامه هسته ای پیونگ یانگ استفاده کند.
وعده های زیادی برای استفاده از ظرفیت جام جهانی ۲۰۲۲ قطر داده شده اما بررسی ۶ وعده اصلی در ارتباط با بهره گیری ایران از این فرصت در بخش گردشگری نشان می دهد، برنامه ها چندان محقق نشده است.
الجزیره در گزارشی با اشاره به استفاده از پهپادهای کوچک در چندین حادثه مختلف در اقصی نقاط جهان به ویژه در زمینه ترور شخصیت‌ها، در ارتباط با خطرناک بودن آنها هشدار داد.
اپل می‌گوید قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در سری آیفون ۱۴ یکی از ویژگی‌های ایمنی حیاتی و جدیدی است که امیدواریم هیچ‌گاه به استفاده از آن نیازی نداشته باشید. بااین‌حال، کارشناسان می‌گویند این ویژگی می‌تواند به ماجراجویان احساس امنیت کاذب القا کند.
لوئیس انریکه در تمرینات تیم ملی اسپانیا از یک روش جالب برای ارتباط با بازیکنان استفاده می کند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو با اشاره به آمادگی برای پذیرش سرباز دانشجو، گفت: این اقدام را با هدف استفاده از توان و تخصص افراد نخبه و دانشگاهی پی‌گیری خواهیم کرد.
باراک راوید خبرنگار اسرائیلی در صفحه توییترش اذعان کرد که رژیم صهیونیستی از شبکه ضدایرانی «ایران اینترنشنال» برای جنگ‌های رسانه‌ای خود استفاده می‌کند.
دستگیری زوج دعانویس دارابی

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ